***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Mä pelkään sairaasti pimeää, johtuu varmasti osaltaan noista lapsuudessa tapahtuneista jutuista. Toivon etten tartuta poikaan samaa pelkoa :(
Pidän öisin keittiössä valoa, ettei koko kämppä ole pimeä kun syötän poikaa.
Loikkaan sänkyyn jo kaukaa, ettei kukaan vaan tarraa nilkasta kiinni.
Heh, huvittavalta kuulostaa ihan itsestänikin, muttei yön pimeinä tunteina paljoa naurata :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pitää viel laittaa pari juttua mitä sain tekstareilla illalla ku kerroin tapahtunesta:

kummitukset ei tee pahaa. yks tuttu kerto, asuvat vanhassa rintamamiestalossa, ovi oli vähän auki, sieltä tuli vanha huivipäinen mummo sisää, ihan ku höyryä ja haihtu. ei ollu ongelmia. tästä joku 20 v aikaa eikä mummoa oo sen jälkee näkyny :eek: :x

ja toinen:

on ollu jollaa muullaki täs lähiaikoina tollanen juttu mut niil kuulu askeleet ja ovi aukes.

tosi rentouttavaa saada tollasia viestejä ku melkee paskat housussa muutenki....
:eek: Jotkut ei tajua, että ihmiset voi oikeesti säikkyä noita juttuja. |O
no sepä se |O ja sit mulla on sellanen kaveri mikä uskoo kaikkeen soopaan esim spiritismiin ja se laitto kans eilen ihme viestejä et paha tulee pahan luo ja jos sitä kutsuu :eek: :x mä ketään oo kutsunu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pitää viel laittaa pari juttua mitä sain tekstareilla illalla ku kerroin tapahtunesta:

kummitukset ei tee pahaa. yks tuttu kerto, asuvat vanhassa rintamamiestalossa, ovi oli vähän auki, sieltä tuli vanha huivipäinen mummo sisää, ihan ku höyryä ja haihtu. ei ollu ongelmia. tästä joku 20 v aikaa eikä mummoa oo sen jälkee näkyny :eek: :x

ja toinen:

on ollu jollaa muullaki täs lähiaikoina tollanen juttu mut niil kuulu askeleet ja ovi aukes.

tosi rentouttavaa saada tollasia viestejä ku melkee paskat housussa muutenki....
:eek: Jotkut ei tajua, että ihmiset voi oikeesti säikkyä noita juttuja. |O
no sepä se |O ja sit mulla on sellanen kaveri mikä uskoo kaikkeen soopaan esim spiritismiin ja se laitto kans eilen ihme viestejä et paha tulee pahan luo ja jos sitä kutsuu :eek: :x mä ketään oo kutsunu...
|O |O |O :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ompas synkkiä juttuja näin aamutuimaan!
Nyt jotain iloisempaa kehiin :saint:
Meillä ainakin ulkona niin synkkä keli, että tällaiset jutut sopii hyvin tähän päivään :LOL: Vettä sataa kuin Esterin peestä ja on niin pimeetä, että melkeen valot tarttis laittaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pitää viel laittaa pari juttua mitä sain tekstareilla illalla ku kerroin tapahtunesta:

kummitukset ei tee pahaa. yks tuttu kerto, asuvat vanhassa rintamamiestalossa, ovi oli vähän auki, sieltä tuli vanha huivipäinen mummo sisää, ihan ku höyryä ja haihtu. ei ollu ongelmia. tästä joku 20 v aikaa eikä mummoa oo sen jälkee näkyny :eek: :x

ja toinen:

on ollu jollaa muullaki täs lähiaikoina tollanen juttu mut niil kuulu askeleet ja ovi aukes.

tosi rentouttavaa saada tollasia viestejä ku melkee paskat housussa muutenki....
:eek: Jotkut ei tajua, että ihmiset voi oikeesti säikkyä noita juttuja. |O
no sepä se |O ja sit mulla on sellanen kaveri mikä uskoo kaikkeen soopaan esim spiritismiin ja se laitto kans eilen ihme viestejä et paha tulee pahan luo ja jos sitä kutsuu :eek: :x mä ketään oo kutsunu...


:/ :eek:
 
huomenta :wave: ,
täälähän on haamuisat tunnelmat het aamutuimaan :eek: .

Kiin: järkkyä tekstiä teiniltä, siis uskomatonta että nykyään tuo kiusaaminen vaan tuntuu pahenevan ( mihinkään kuplaan sitä omansa sais )

äippä70: kiva että oot täältä palstalta tukea saanut :hug:

Ja onnittelut taasen kuukausisynttäreitä viettäville :flower:

Meillä neiti nukkuu ekoja päiksyjä ja siitäpä sitten lähtään neidin kanssa viemään kissoja rokotuksille :eek:
 
Jei, saanko hehkuttaa jo perjantaita? Lähden ystäväni luokse (pojan kummi) Vantaalle tyttöjen iltaa viettämään B) Poijjaat on kahdestaan ekaa kertaa yötä. Kyllä ne varmasti hyvin pärjäävät. Mutta kuinkahan kova kaipuu mulle tulee pikku-muruskaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Isot mummon kanssa kalassa, esikko menee siitä sit mummolle yöksi, kuopusjannu mammalla yökylässä, saa nähä jääkö toiseksi yöksi ja likka nukkuu :p
laatuaikaa =) me viedää pojat huomenna hoitoon ja painutaan ukon kanssa maakkiin B)
Meillä menee lauantaina 2 mummolle ja 2 mammalle ja lähtään meripäiville B) :D :LOL:
 

Yhteistyössä