Juu, niin vissiin. Mun Reinot tosin on vissiin viis vuotta vanhat. Siis ollu mulla ton viis vuotta. Sain ne anopilta, joka oli saanu ne joltain tutultaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nehän on nyt olevinaan vähän IN vai joko se buumi meni ohi kaupassakin monasti naisillakin niitä nähny =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Joskus joku asiakas on vähän pällistellyt niitä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on kans töissä tosi monella ReinojaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla on talvikäytössä Reinot. Myös duunissa. En tosin niitä ulkona käytä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minusta ne talviversiot näyttää ihan aamutossuilleAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mulla ja, hyvin kulkee. Talvicrocksit on aidot mutta ei mun mielestä suurta eroo noihin feikkeihinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla on feikkicrocsit enkä juuri muita oo koko kesänä pitäny...
Joo jossain oli juu, miekin näin =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jossain muutes näin naisille suunnatut reinot, tai olla sama kuosi mutta vaalenpunaisena, olikohan joku spesso painos
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Niinpä :heart: , ja niitä on aikuisillekkin, töissä lapset tykkäs kun oli aina hassuja hattuja, sukkia tms
--mä ostan paljon sukkia H&Mn lastenpuolelta, ja siis en vaan sen takia että töissä tykättiin vaan ihan ittekkin tykkään :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Niinpä :heart: , ja niitä on aikuisillekkin, töissä lapset tykkäs kun oli aina hassuja hattuja, sukkia tms
Mä ostan melkein kaikki sukat Lindexiltä. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mä ostan paljon sukkia H&Mn lastenpuolelta, ja siis en vaan sen takia että töissä tykättiin vaan ihan ittekkin tykkään :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
--ilmeisesti en, herjaa että väärä salasana tmsAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:pääsettekö FB:iin?
Mä en pääse edes sinne sivulle! "Sivua ei voi näyttää" |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ilmeisesti en, herjaa että väärä salasana tmsAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:pääsettekö FB:iin?