***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on feikkicrocsit enkä juuri muita oo koko kesänä pitäny...
--mulla ja, hyvin kulkee. Talvicrocksit on aidot mutta ei mun mielestä suurta eroo noihin feikkeihin :eek:
Minusta ne talviversiot näyttää ihan aamutossuille :LOL:
Mulla on talvikäytössä Reinot. Myös duunissa. :p En tosin niitä ulkona käytä.
Meillä on kans töissä tosi monella Reinoja
Joskus joku asiakas on vähän pällistellyt niitä. :D
Nehän on nyt olevinaan vähän IN vai joko se buumi meni ohi :whistle: kaupassakin monasti naisillakin niitä nähny =)
Juu, niin vissiin. :D Mun Reinot tosin on vissiin viis vuotta vanhat. :D Siis ollu mulla ton viis vuotta. Sain ne anopilta, joka oli saanu ne joltain tutultaan. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
crocseista tinttusiin, päivän iso plussa oli se että löysin kirppikseltä tinttu myssyn neidille, nimeltänsä rääpäle
Ihania nuo tintut! =)

Niinpä :heart: , ja niitä on aikuisillekkin, töissä lapset tykkäs kun oli aina hassuja hattuja, sukkia tms :whistle:
Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
crocseista tinttusiin, päivän iso plussa oli se että löysin kirppikseltä tinttu myssyn neidille, nimeltänsä rääpäle
Ihania nuo tintut! =)

Niinpä :heart: , ja niitä on aikuisillekkin, töissä lapset tykkäs kun oli aina hassuja hattuja, sukkia tms :whistle:
Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään. :D
--mä ostan paljon sukkia H&Mn lastenpuolelta, ja siis en vaan sen takia että töissä tykättiin vaan ihan ittekkin tykkään :heart: :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
crocseista tinttusiin, päivän iso plussa oli se että löysin kirppikseltä tinttu myssyn neidille, nimeltänsä rääpäle
Ihania nuo tintut! =)

Niinpä :heart: , ja niitä on aikuisillekkin, töissä lapset tykkäs kun oli aina hassuja hattuja, sukkia tms :whistle:
Muistan kun olin joskus v. 99 harjoittelussa pk:ssa ja mullaoli varvassukat, niin muksut oli ihan ihmeissään. :D
--mä ostan paljon sukkia H&Mn lastenpuolelta, ja siis en vaan sen takia että töissä tykättiin vaan ihan ittekkin tykkään :heart: :whistle:
Mä ostan melkein kaikki sukat Lindexiltä. =)
 

Yhteistyössä