-- :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nyt tuo sööttiläinen päristelee puoliunessa. :heart:
-- :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nyt tuo sööttiläinen päristelee puoliunessa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moikka onko jepsuvielä valveilla ?
Ei oo yleensä täällä tähän aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moikka onko jepsuvielä valveilla ?
--luulisin että ei
Moikka eikö suakaan nukuta?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Moi Äippä70! :wave:
Oon melkein aina täällä yöllä. Valvon lähes joka päivä suunnilleen yhteen. Päivällä nukun yleensä tytön kanssa yhet päikyt sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moikka eikö suakaan nukuta?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Moi Äippä70! :wave:
Ai sä et oo päässy oikein jyvälle? Musta se on loistava! En tosin juurikaan ota niitä applicationeja, mutta käytän sitä viestittelyyn, vähän kuin sähköpostina. Ja kuvien jakamiseen. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mäkinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Pääsin.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ai sä et oo päässy oikein jyvälle? Musta se on loistava! En tosin juurikaan ota niitä applicationeja, mutta käytän sitä viestittelyyn, vähän kuin sähköpostina. Ja kuvien jakamiseen. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mäkinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Pääsin.
--pakko, meni viime yö ihan ketuiks |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:ai nipsuli luovuttaa jo?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moikka eikö suakaan nukuta?[/quote ]Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Moi Äippä70! :wave:
mulle kuuluu kaikenlaista.Miehen kanssa kun jäitä polttelis !
No höh. Hyvää yötä sitten! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--pakko, meni viime yö ihan ketuiks |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:ai nipsuli luovuttaa jo?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70::/ Onhan kaikki kuitenkin ookoo?Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Moikka eikö suakaan nukuta?[/quote ]Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Moi Äippä70! :wave:
mulle kuuluu kaikenlaista.Miehen kanssa kun jäitä polttelis !
Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Siis käyttäytyykö 18v. nykyään näin
21.07.08 21:51 <Emc> joo silloin varsinki ku tulee vastaa tollasii joiden pärstää ei erota norsun pillust, sano viel et oot sen mutsi, ainaki ulkonäkö ois aika täsmäävä ::
22.07.08 00:21 <Emc> oon erittäin fiksu nuori nainen, rap muijal o joku ongelma mut aika yks hailee, jos on sellain koiranpaska ::
22.07.08 00:29 <Emc> se paska laitto mustalle ni vähä pakko, muuten vittuilisin koko ajan :
Puutuin Irc-galleriassa miun pikkuserkun (15v.) kiusaamiseen ja miulle kirjotettiin vastineeksi tällasta Se mitä tää neitonen on suoltanut galleriassa miun pikkuserkulle on sitä tasoa, että en edes ilkeä kirjottaa.... Mie olen ihan järkyttyny...
On ne. Ja paljon häiriintyneempiäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Nyt miun pitäs kuulemma mennä aseman kolmostolpalle huoraamaan :| Onko nuoret nykyään oikeesti näin häiriintyneitä??
Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa.