***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Enpäs paljoa ehtinyt palstailemaan,höh :LOL: pojalla rytmi ihan sekaisin,kai se kohta herää pirteänä uuteen päivään. Pähkäiltiin taas niitä kuvia ja pienennettiin ja pienennettiin,plääh ja rhdittiin yks aviokriisikin töräyttää :headwall: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Enpäs paljoa ehtinyt palstailemaan,höh :LOL: pojalla rytmi ihan sekaisin,kai se kohta herää pirteänä uuteen päivään. Pähkäiltiin taas niitä kuvia ja pienennettiin ja pienennettiin,plääh ja rhdittiin yks aviokriisikin töräyttää :headwall: :saint:
eikö vieläkään onnaa..ei kait riisi kuvista sentäs tullu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Enpäs paljoa ehtinyt palstailemaan,höh :LOL: pojalla rytmi ihan sekaisin,kai se kohta herää pirteänä uuteen päivään. Pähkäiltiin taas niitä kuvia ja pienennettiin ja pienennettiin,plääh ja rhdittiin yks aviokriisikin töräyttää :headwall: :saint:
eikö vieläkään onnaa..ei kait riisi kuvista sentäs tullu :whistle:

Ehei,vaan kun olen raivopäinen Justiina nykyään :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Enpäs paljoa ehtinyt palstailemaan,höh :LOL: pojalla rytmi ihan sekaisin,kai se kohta herää pirteänä uuteen päivään. Pähkäiltiin taas niitä kuvia ja pienennettiin ja pienennettiin,plääh ja rhdittiin yks aviokriisikin töräyttää :headwall: :saint:
eikö vieläkään onnaa..ei kait riisi kuvista sentäs tullu :whistle:

Ehei,vaan kun olen raivopäinen Justiina nykyään :ashamed:
hormoonit ne vaan tepposia tekee :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Enpäs paljoa ehtinyt palstailemaan,höh :LOL: pojalla rytmi ihan sekaisin,kai se kohta herää pirteänä uuteen päivään. Pähkäiltiin taas niitä kuvia ja pienennettiin ja pienennettiin,plääh ja rhdittiin yks aviokriisikin töräyttää :headwall: :saint:
eikö vieläkään onnaa..ei kait riisi kuvista sentäs tullu :whistle:

Ehei,vaan kun olen raivopäinen Justiina nykyään :ashamed:
hormoonit ne vaan tepposia tekee :hug:
Juu hormoonihiiret laukkaa...semmonen biisikin oli aikoinaan,muistu vaan mieleen
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Laitoin kuvia nipsulin lisäksi myös liinamarille, lumiannalle ja äippäHkille. =)
mullekin.



vitsit että tääl on luoppari porukkaa! eihän kello oo vielä edes mitä?!?! :p :xmas: ...tääl ny yksin jaksa istuu...
:whistle:


ei väsytä yhtään!!!!!!!!! =)
 
Huomenta :wave: täällä herätty aikaisin.Oli kyllä odotettavissakin,kun poitsu meni puol kasi nukkumaan,yleensä kympiltä. Tais olla naisten tapaaminen niin uuvuttavaa :D Väsyttää ja haukottelee niin et näkyy oikea ja väärä kurkku :xmas:
 
huomenta!

meidänkin puolesta kiitokset kaikille treffiläisille :)! illalla käytiin vielä juoksulenkki ihanassa auringonpaisteessa ja vaavi nukkui todella sikeästi kärryssä... tais olla sopivasti virikkeitä sanomatalossa, kun uni maistui niin hyvin :).

tytön mummi tulee nyt aamupäivästä käymään, joten taidan kipaista hoitamaan pyykkihommat ennenkuin hän saapuu. pitää palata illalla paremmalla ajalla.. ihanaa päivää kaikille!
 
Jaahans.. kiitti ainakin Piiperolle joka teki uuden vkopinon.
Mä lähetin Vanamolle eilen tekstaria mutta ei ole vielä vastannut... :|

Tuttimäärä, me vedetään sit pohjat tuttiperheistä. Meillä on kaksi. Tosin kaksi on odottamassa käyttöön ottoa. Silloin kyllä nää käytössä olevat lentää roskiin.

Ja koska mä en enää muista mitä piti kirjoitella, piipahdan tonne toiselle puolelle..

Meillä on kans tänään neuvola, laittelen sitten mittoja yms myöhemmin
:wave:

 
Vaatteiden väreistä olikin jo juttua, mut kysäisenpä nyt vielä et oletteko hyödyntäneet alet ens kesää silmällä pitäen ;)
Itte olen aika kiitettävästi saanut tuhlattua tyttöjen vaatteisiin. Eilen viimeks vierailin Bobossa. Hyvä selitellä itelle: nehän oli -50%... :whistle: :ashamed: :xmas:
No pojalle en kyl sit ookaan löytäny ku yhdet pökät :(
Ja se niitä uusia kledjuja eniten tarvis, kulutuskin ku on aivan toista luokkaa ku tyttösillä.
 

Yhteistyössä