***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En miekään ulkopuvuissa tykkää rimssuista, muuten kyllä =) Ja juu-u...ihan on poikien puku Ievan likalla :LOL:
Meillä olis se 80cm sini-vihree Rasavil mitä mie edelleen pohdi et mitä sille teen :whistle: :LOL:
Talvipuvuks ajattelin ostaa jonkun muun kuin sinisen. No, en kyllä olis itse sinistä kaupassa valinnut, mutta kun sain uudenkarhean Reimatecin 15e bestikseltä käytettynä, niin... :D Eipä ollu vaikea päätös. =)
No mie saisin tuolta vintiltä ilmaseks, mut en taija viittii :LOL: :LOL: Yhellä ollu lähes vaan rataskäytössä...eli miksikään menny...tosin n. 4v vanha..
Tuo on viime syksynä ostettu ja silloin käytetty. Se onkin sulla ei, kun se on ollu jo sun yhdellä lapsella. Tuo meidän puku on kuitenkin meille uusi. :p Ja meidän tytöllä on kyllä muutakin sinistä. :) Btw, punainen on alkujaan ollut miehisyyden väri. :D

nipsuli: meilläkin mietitään aina tutti-asiat hyvin tarkkaan. Mies valkkaa usein vääränvärisen. :kieh:

minua jännittää ihan hirveästi että miten minun äiti pärjää noiden lasten kans perjantaina, vaikka äiti tuleeki meille jo torstaina että kalle kerkee tutustua ennen ku häivytään,mut silti..mut jospa sillä olis positiivinen vaikutus että kalle saa olla kotona että paikka on ainaki tuttu

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
minua jännittää ihan hirveästi että miten minun äiti pärjää noiden lasten kans perjantaina, vaikka äiti tuleeki meille jo torstaina että kalle kerkee tutustua ennen ku häivytään,mut silti..mut jospa sillä olis positiivinen vaikutus että kalle saa olla kotona että paikka on ainaki tuttu
Tuo on merkittävä asia. =) Mihinkäs te nyt olittekaan menossa? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Tuo on merkittävä asia. =) Mihinkäs te nyt olittekaan menossa? :ashamed:
mökki on vuokrattu muutaman kaveri pariskunnan kans tuosta 40 kilsan päästä, että sinänsä ollaan "lähistöllä" jos ylivoimainen äidin ikävä tulee

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
nipsuli: meilläkin mietitään aina tutti-asiat hyvin tarkkaan. Mies valkkaa usein vääränvärisen. :kieh:

Niin meilläkin, nykyään se huutaa jo tuolta tuttipurnukalta että tuu nyt valkaan tutti että on oikeen värinen :LOL:
Meillä tökätään se suuhun mikä käteen sattuu! :D Ei se kuitenkaan kestä kuin hetken suussa ennenku saa kyytiä! :p

Tein pikalukemisen ,tais mennä jutut ohi :headwall: nyt tuo ukkokin höpöttää kokoajan. Siis talvipuvuista oli juttua,apuva,enhän mä edes tiedä kuinka iso ukko meillä on talvella. Kiesus |O mies vaa höpöttää enkä voi keskittyä kunnolla palstailuun :kieh: :LOL:

Noin nyt on mammojen :D tämän päivän keskustelut luettu ja pää taas ihan tyhjä :xmas: , mut niinhän se on aina ollutkin :headwall: . Koti näyttää taas "pommin" jäljiltä..niin kuin aina |O ... No, huomenna on aamusta neuvola ja se rokotus :/ . Laitan huomenna mittoja tulemaan...hyvää yötä tää lähtee laskee kärpäsiä...vai lampaitako se oli :wave: . Jaksamisia kaikille!

...niin muute meillä on 7 TUTTIA!!! :D :D :D Tosin kolmea niistä poju ei suuhunsa huoli, väärän mallisia...ja kaksi niistä otettiin vasta tänään käyttöön...oli myös pitkän aikaan ei hyvän tuntuisia pojun mielestä...kaksi oli sellaista vauvatuttia, jotka ostin näiden kahden paketin jälkeen...jotka kelpas. Nyt ei tarvi tutteja ostella. Muuta kuin vain tarjoo noita jotka ei oo aiemmin kelvannut, että josko alkais kelpaamaan... Mut nyt mä meen |O :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tutteja 4 kpl mut herralle ne maistuu tyylin pari imaisua ja pois ja sit taas alusta...
Meillä tyty ei hereillä ollessa oikeastaan edes tuttia lutsuta, muutaman kerran imasee ja sit keksii niille muuta käyttöä. :D Unille sit sen haluaa, mut muuten ei kaipaile ja hyvä niin, onpahan helpompi oppia siitä poiskin.

Yhteistyössä