***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijän pojilla lastenpolin YLILÄÄKÄRI se vasta uuno oli...on se vissiin vielki siellä...meiltä vanhemmilta aina kysy, että miten jatketaan ja mitä tehään, mille meistä nyt tuntuu :LOL: Ihan ku se Jopen Bebanthen lääkäri :headwall: :headwall: Siis astmaa hoiti pojilla...no onnistu se sentään poistamaan oireet :LOL: :LOL:
Musta taas oli ihan kiva, kun silloin ku tota maitoallergiaa tutkittiin, kun se lääkäri kysy aina, että mitä mieltä ite ootte ja miltä teistä tuntuu? Musta oli kiva, että otti meiänkin mielipiteen/fiilikset huomioon. Eri asia tietty jos lääkäri on muuten epäpätevän olonen...mutta tää oli kyllä kaikinpuolin ihana :)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
nipsuli: Minkävärisen puvun ostit? :p
vaaleenpunasen, oisin tahtonu vihreen vaan eipä tietty ollu kokoja :headwall: :headwall: :headwall:
vaaleanpunainen on jostain kumman syystä alkanu miellyttämään... B)
Mä laitan tilaukseen tytylle netistä sen huppa-puvun. Siinä on niin ihanan värinen vaaleanruskea-oranssi :p Ei oikein vaaleanpunainen nappaa täälläkään, tai lähinnä noissa ulkoilupuvuissa, sisävaatteissa kyllä kelpaa! :D Mun ihan yli-inhokki tytön ulkoilupuku on just sellanen pinkki, missä on vyötäröllä sellaset rimpsuttimet. :x Ja noitahan ei ole kuin joka paikka täynnä... :whistle:

Kävin kurkkaa kaappiin ni kyl siel vaaleenpunanen oli edelleen hallitseva väri :LOL:
Mie oon nyt alkanu tonne kaappiin keräämään 74- ja 80-senttisiä varastoon jo...nyt tän kokosia (62-68) en osta enään yhtään, kaikkee on LIIKAA...mut hyvä aleista kerätä varastoo :p

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Olipas teillä ollut isot rehvit tänään, paljon suloisia helmiä paikalla, kun kävin kuvat kurkkaamassa :)

Hienoa, Hilunen, että saatte vihdoin selvyyttä tuohon tytön oireiluun ja toivottavasti apu löytyy! Ja nipsuli: toivottavasti teilläkin alkaa pian asia edetä, tuo neuvolan apu kun tuntui tooooosi asiantuntevalta :headwall: :headwall:
Kiitos :) . Todellakin oli aika pöllämystynyt olo kun sieltä läksin :eek:
Aikas erikoista touhua kyllä, meillä kyllä oli terkkakin sitä mieltä oireiden perusteella että refluksiin viittaisi hyvästä kasvusta huolimatta. Ja hei, jos ei edes tiedä mikä on taudin oikea nimi niin :headwall: :headwall:
joo, toi reflexia oli kyllä paras veto :kieh:
Sori, mut ei mahda minkään, itsekseni hihittelen täällä tolle... :D Refleksia... :LOL: :headwall:

Arvaa meinasinko mä revetä... |O
Et sit korjannu sitä? B) :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Meijän pojilla lastenpolin YLILÄÄKÄRI se vasta uuno oli...on se vissiin vielki siellä...meiltä vanhemmilta aina kysy, että miten jatketaan ja mitä tehään, mille meistä nyt tuntuu :LOL: Ihan ku se Jopen Bebanthen lääkäri :headwall: :headwall: Siis astmaa hoiti pojilla...no onnistu se sentään poistamaan oireet :LOL: :LOL:
Musta taas oli ihan kiva, kun silloin ku tota maitoallergiaa tutkittiin, kun se lääkäri kysy aina, että mitä mieltä ite ootte ja miltä teistä tuntuu? Musta oli kiva, että otti meiänkin mielipiteen/fiilikset huomioon. Eri asia tietty jos lääkäri on muuten epäpätevän olonen...mutta tää oli kyllä kaikinpuolin ihana :)
Niin, siis tää ei tehny niinku mitään omin päin, vaan me saneltiin et kuin sitä hoidetaan |O ihan ku oltas oltu asiantuntijoita...ite ei tehny mitään päätöksiä :headwall:

Kävin kurkkaa kaappiin ni kyl siel vaaleenpunanen oli edelleen hallitseva väri :LOL:
Mie oon nyt alkanu tonne kaappiin keräämään 74- ja 80-senttisiä varastoon jo...nyt tän kokosia (62-68) en osta enään yhtään, kaikkee on LIIKAA...mut hyvä aleista kerätä varastoo :p
--samma här :wave:

vaaleenpunasen, oisin tahtonu vihreen vaan eipä tietty ollu kokoja :headwall: :headwall: :headwall:
Mä laitan tilaukseen tytylle netistä sen huppa-puvun. Siinä on niin ihanan värinen vaaleanruskea-oranssi :p Ei oikein vaaleanpunainen nappaa täälläkään, tai lähinnä noissa ulkoilupuvuissa, sisävaatteissa kyllä kelpaa! :D Mun ihan yli-inhokki tytön ulkoilupuku on just sellanen pinkki, missä on vyötäröllä sellaset rimpsuttimet. :x Ja noitahan ei ole kuin joka paikka täynnä... :whistle:
Mä en myöskään tykkää noista rimpsuttimista. :x Meillä vk-puku on sini-ruskea (jahve sanoo, että poikavärinen :p ) ja takki on just semmoine omppuvihreä. :) No, rukkaset ja töppöset on vaaleanpunaiset. :whistle:

Joo, kylhän sekin ihan kiva on, varsinkin noiden helmiäistyttösten päällä :heart:
=) Teillähän tais olla tänään vaaleanpunaista. :p :heart:
--Joo pähkittiin ( hitsit ku kiva sana ) neidin kanssa ja päädyttiin siihen kun se oli kivannäkönne mukava päällä ja tarpeeks vilponen :D , muutoin ois ehket laitettu barbababa mekko mutta se oli likanen, ensi kerralla siis :wave:

*muoks*Mies ei oikeen ymmärrä kun noita vaatteita aina mietin, että mitä päälle ja minkävärinen tutti tulee mukaan :whistle:

Joo, kylhän sekin ihan kiva on, varsinkin noiden helmiäistyttösten päällä :heart:
=) Teillähän tais olla tänään vaaleanpunaista. :p :heart:
--Joo pähkittiin ( hitsit ku kiva sana ) neidin kanssa ja päädyttiin siihen kun se oli kivannäkönne mukava päällä ja tarpeeks vilponen :D , muutoin ois ehket laitettu barbababa mekko mutta se oli likanen, ensi kerralla siis :wave:
Se on aina niin vaikeeta päättää, mitä tytölle pukee päälle. Ja sit usein käyttää niitä samoja ja hyvännäköisiä. =)

Meilläki on muuten jopa yks 70cm body käytössä kun se kutistu eka pesussa :LOL: 62cm on jonku verran, lähinnä housuja. Bodyt oon melkeen 68 siirtyny, vähän reiluja tai paljon pestyt sopivia, mut kiva kuumalla muutenki pitää vähän löysempiä =)

En miekään ulkopuvuissa tykkää rimssuista, muuten kyllä =) Ja juu-u...ihan on poikien puku Ievan likalla :LOL:
Meillä olis se 80cm sini-vihree Rasavil mitä mie edelleen pohdi et mitä sille teen :whistle: :LOL:
Talvipuvuks ajattelin ostaa jonkun muun kuin sinisen. No, en kyllä olis itse sinistä kaupassa valinnut, mutta kun sain uudenkarhean Reimatecin 15e bestikseltä käytettynä, niin... :D Eipä ollu vaikea päätös. =)

En miekään ulkopuvuissa tykkää rimssuista, muuten kyllä =) Ja juu-u...ihan on poikien puku Ievan likalla :LOL:
Meillä olis se 80cm sini-vihree Rasavil mitä mie edelleen pohdi et mitä sille teen :whistle: :LOL:
Talvipuvuks ajattelin ostaa jonkun muun kuin sinisen. No, en kyllä olis itse sinistä kaupassa valinnut, mutta kun sain uudenkarhean Reimatecin 15e bestikseltä käytettynä, niin... :D Eipä ollu vaikea päätös. =)
No mie saisin tuolta vintiltä ilmaseks, mut en taija viittii :LOL: :LOL: Yhellä ollu lähes vaan rataskäytössä...eli miksikään menny...tosin n. 4v vanha..

Olisin mäkin sen ostanut jos kerran noin halvalla lähti, nimim. yli satasen maksanut :whistle:

Yhteistyössä