***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Saimpas kaikki luettua :D vähän olin että jaa daa, kun luin yhen sivun ja sillä aikaa oli jo suunnilleen perustettu uus pino ja tullu 6 sivuu tekstiä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
miten paljo teillä on tutteja?
ollaanko me jotenki ihan uduja ku meillä on vaan 3 :ashamed:
meillä on 3 A:n nimellä varustettua (sininen, vihreä ja keltainen), sitten 2 "yö"tuttia (vaal.sin ja valk. joissa lampaan kuvat) ja sit vielä 2 turkoosia pimeessä loistavaa tuttia (niissä tähtien kuvat)...
ja uusia tarttis, noista juuri mikään ei matchaa A:n vaatteiden kans!! mies on ne ostanu :xmas:
seuraavalle tuttienostoreissulle lähden Minä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
nipsuli: meilläkin mietitään aina tutti-asiat hyvin tarkkaan. Mies valkkaa usein vääränvärisen. :kieh:

Niin meilläkin, nykyään se huutaa jo tuolta tuttipurnukalta että tuu nyt valkaan tutti että on oikeen värinen :LOL:
Meilläkin on tuttipurnukka. :LOL:
Meillä on tuttikori :p

Meidän neiti sai kastelahjaksi semmosen posliinisen purnukan jossa lukee tutit ja on jotain kuvia ja happireikiä :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Saimpas kaikki luettua :D vähän olin että jaa daa, kun luin yhen sivun ja sillä aikaa oli jo suunnilleen perustettu uus pino ja tullu 6 sivuu tekstiä :LOL:

meillä on 3 A:n nimellä varustettua (sininen, vihreä ja keltainen), sitten 2 "yö"tuttia (vaal.sin ja valk. joissa lampaan kuvat) ja sit vielä 2 turkoosia pimeessä loistavaa tuttia (niissä tähtien kuvat)...
ja uusia tarttis, noista juuri mikään ei matchaa A:n vaatteiden kans!! mies on ne ostanu :xmas:
seuraavalle tuttienostoreissulle lähden Minä!! :D
Lainaan itseäni

B)
mut pakko korjata... minä ihan itse siis tilasin nuo 3 kpl nimellä varustettuja tutteja, mut kun se oli nettikauppa, värit oli luonnossa erit kun siellä sivulla... luulin et olis ollu matta, mut ovatkin läpinäkyviä! :$

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
nipsuli: meilläkin mietitään aina tutti-asiat hyvin tarkkaan. Mies valkkaa usein vääränvärisen. :kieh:

Niin meilläkin, nykyään se huutaa jo tuolta tuttipurnukalta että tuu nyt valkaan tutti että on oikeen värinen :LOL:
Meilläkin on tuttipurnukka. :LOL:

Meillä on tuttikori :p

Meidän neiti sai kastelahjaksi semmosen posliinisen purnukan jossa lukee tutit ja on jotain kuvia ja happireikiä :eek:
:D Aijaa, meilläon vaan semmonen muovinen elefanttirasia. :eek: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meillä kaikki tutit on Ainuja. =)
Meillä taas MAMmeja.
Meillä Nuby (3 kpl), Mam (3 kpl) ja Avent (2 kpl), aika kaikkiruokaisia sen suhteen :D (seuraavaksi tyrkytän noita ainuja kun niillä on parhaat värit!)
:xmas:
Meillä luovuttiin Aventeista ja MAMeista ja NUKeista just tuon takia. :whistle: Ei vaan, tyttö alkoi onneksi hylkiä niitä. Halus vissiin itekkin noita parhaimman värisiä tutteja. :p

meillä on semmonen kymmenisen tuttia, ehkä 12 :whistle:
:eek:
Noista varmaan neljä on semmosia ihan vauva tutteja, ei enään kelpaa mut tuolla ne lojuu..pitänee laskee noi tutit huvikseen huomenna :whistle:

meillä on semmonen kymmenisen tuttia, ehkä 12 :whistle:
:eek:
Noista varmaan neljä on semmosia ihan vauva tutteja, ei enään kelpaa mut tuolla ne lojuu..pitänee laskee noi tutit huvikseen huomenna :whistle:
Säästin ihan ekan tutin :heart: ja sit pari miehen ostamaa tuttia vauvelin muistojen lootaan. =)

Yhteistyössä