niin no sen takiahan se ei oo uutta tehny ku oon ollu reissussaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noku vanamo on hyljänny meijät Sulle on ky varattu eka sijaAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:miks ei muuten oo uutta viikkopinoa alotettu??? :attn:
Multa on varmaan jäänyt tää juttu lukematta... Meillähän ei vielä olla soseissakaan (tai siis maisteltiin parin viikon ajan silloin kk sitten), mutta kyllä meilläkin liha valmistetaan keittämällä. Hmm.. Ei kai vauvalle paistettuakaan viitsi antaa. Vai? :/ Keskiviikkona varmaankin saadaan sitten allergialääkäriltä soseohjeita... :/Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:lihan aloitus meillä ei oo vielä maisteltu,parin viikon sisään kyllä ja ei oo vielä hajua millä startataan. lihan kypsennys soseisiin tullaan meillä hoitamaan keittämällä ja niin on neuvolastaki neuvottu.
Hauska lisäys tuo *tarkoittaa hyvällä*. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kylläpäs Jahvetilla ja olikos se Liinamarilla *muoks* ei ku Lumiannalla ( alko molemmat kuiteskin ällällä ) on pieniä sinttejä helmiä :heart: *tarkoittaa hyvällä*
Ja kurja Hilunen että teillä ei oo painot kohillaan, ilmottele heti mitä yksityinen tuumii
Meirän nimi ainaskin, mut ei se haittaa..meillä nimivalintaan vaikutti eniten mun työ..loppupelissä oli viis nimee joita sitten pyöriteltiin ja pähkittiin että miltä niistä tyttö näyttää ja lopputuloksen tiiättekinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Menikös kaikki sillä aikaa kun olin lukemassa uusinta Kaksplussaa? :wave: Siinä oli lokamammojen treffeistä juttua. Ja allergia-asiaa: siedätys on nykyään suositeltavaa lievissä allergiatapauksissa. Tuosta itse asiassa jo luinkin aiemmin jostain lehdestä. :/ Juttua oli myös suosituimmista nimistä ja vilahtipa siellä muutama helminimikin...
Meillä miehen piti ne laitta mutta eipä näköjään oo laittanu :kieh: , hää kun vetoo siihen että on tytön kaa niin ei pysty..just |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä on pyykit ripusteltu jo kuivumaan. Ja muutkin kotihommat tältä päivältä tehtynä. tai siis eiliseltä.
Siinä luki, että vaikka olis suosituinkin nimi (joita annettu 1,72% suomalaistytöistä siis), niin sataan lapseen ei mahdu edes kahta samannimistä. Eli ei välttämättä ole edes samalla luokalla toista samannimistä sitten joskus. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meirän nimi ainaskin, mut ei se haittaa..meillä nimivalintaan vaikutti eniten mun työ..loppupelissä oli viis nimee joita sitten pyöriteltiin ja pähkittiin että miltä niistä tyttö näyttää ja lopputuloksen tiiättekinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Menikös kaikki sillä aikaa kun olin lukemassa uusinta Kaksplussaa? :wave: Siinä oli lokamammojen treffeistä juttua. Ja allergia-asiaa: siedätys on nykyään suositeltavaa lievissä allergiatapauksissa. Tuosta itse asiassa jo luinkin aiemmin jostain lehdestä. :/ Juttua oli myös suosituimmista nimistä ja vilahtipa siellä muutama helminimikin...