***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Kylläpäs Jahvetilla ja olikos se Liinamarilla *muoks* ei ku Lumiannalla ( alko molemmat kuiteskin ällällä :D ) on pieniä sinttejä helmiä :heart: *tarkoittaa hyvällä*
Ja kurja Hilunen että teillä ei oo painot kohillaan, ilmottele heti mitä yksityinen tuumii
 
minä kävin tänään kaverin kans TAAS ale ostoksilla,siis en tiiä mikä viiraa ku en yleensä pääse kertaakaan alennusmyynteihin niin nyt jo 2 kertaa :eek: ja en kyllä taaskaan ostanu mitään turhaa ku itelle ja pojille vaatetta,kaikki tulee todella tarpeeseen. saan tällä viikolla sen ihanan mekon niitä tuttujen häitä varten,minä vaan toivon että se on sopiva,ku en todellakaan jaksa lähteä etsimään mitään juhla vaatteita,en nimittäin mitään niin vastenmielistä hommaa tiedä :kieh:
 
kävin osan jutuista lukemassa,myönnetään en jaksanu kaikkia lukea mut

äippäHki on/oli "painiskellu" imetyksen kans, muista että äidin sekä lapsen on pidettävä siitä, omia hermojasi vaan raastat jos "pakkoimetät"

lihan aloitus meillä ei oo vielä maisteltu,parin viikon sisään kyllä ja ei oo vielä hajua millä startataan. lihan kypsennys soseisiin tullaan meillä hoitamaan keittämällä ja niin on neuvolastaki neuvottu.

Äippä70 iso :hug: miehesi kuulostaa todellakin mustasukkaiselta ja omistushaluiselta. on varmasti vaikeaa, mutta päätöstä ei voi tehdä kukaan muu kuin sinä itse
 
huh.....olen kahlannut noita turvaistuin sivuja ja luulen että kallistun britax hi-way:in tai multitech:iin tai fixway:in.

Olen ihan poikki, joten nukkumaan :wave: , lukenut olen, mutta en jaksa nyt enempää kommentoida :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
lihan aloitus meillä ei oo vielä maisteltu,parin viikon sisään kyllä ja ei oo vielä hajua millä startataan. lihan kypsennys soseisiin tullaan meillä hoitamaan keittämällä ja niin on neuvolastaki neuvottu.
Multa on varmaan jäänyt tää juttu lukematta... Meillähän ei vielä olla soseissakaan (tai siis maisteltiin parin viikon ajan silloin kk sitten), mutta kyllä meilläkin liha valmistetaan keittämällä. Hmm.. Ei kai vauvalle paistettuakaan viitsi antaa. Vai? :/ Keskiviikkona varmaankin saadaan sitten allergialääkäriltä soseohjeita... :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kylläpäs Jahvetilla ja olikos se Liinamarilla *muoks* ei ku Lumiannalla ( alko molemmat kuiteskin ällällä :D ) on pieniä sinttejä helmiä :heart: *tarkoittaa hyvällä*
Ja kurja Hilunen että teillä ei oo painot kohillaan, ilmottele heti mitä yksityinen tuumii
Hauska lisäys tuo *tarkoittaa hyvällä*. =)
 
Menikös kaikki sillä aikaa kun olin lukemassa uusinta Kaksplussaa? :wave: Siinä oli lokamammojen treffeistä juttua. Ja allergia-asiaa: siedätys on nykyään suositeltavaa lievissä allergiatapauksissa. Tuosta itse asiassa jo luinkin aiemmin jostain lehdestä. :/ Juttua oli myös suosituimmista nimistä ja vilahtipa siellä muutama helminimikin... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Menikös kaikki sillä aikaa kun olin lukemassa uusinta Kaksplussaa? :wave: Siinä oli lokamammojen treffeistä juttua. Ja allergia-asiaa: siedätys on nykyään suositeltavaa lievissä allergiatapauksissa. Tuosta itse asiassa jo luinkin aiemmin jostain lehdestä. :/ Juttua oli myös suosituimmista nimistä ja vilahtipa siellä muutama helminimikin... ;)
Meirän nimi ainaskin, mut ei se haittaa..meillä nimivalintaan vaikutti eniten mun työ..loppupelissä oli viis nimee joita sitten pyöriteltiin ja pähkittiin :D että miltä niistä tyttö näyttää ja lopputuloksen tiiättekin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on pyykit ripusteltu jo kuivumaan. Ja muutkin kotihommat tältä päivältä tehtynä. :) tai siis eiliseltä. :p
Meillä miehen piti ne laitta mutta eipä näköjään oo laittanu :kieh: , hää kun vetoo siihen että on tytön kaa niin ei pysty..just |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Menikös kaikki sillä aikaa kun olin lukemassa uusinta Kaksplussaa? :wave: Siinä oli lokamammojen treffeistä juttua. Ja allergia-asiaa: siedätys on nykyään suositeltavaa lievissä allergiatapauksissa. Tuosta itse asiassa jo luinkin aiemmin jostain lehdestä. :/ Juttua oli myös suosituimmista nimistä ja vilahtipa siellä muutama helminimikin... ;)
Meirän nimi ainaskin, mut ei se haittaa..meillä nimivalintaan vaikutti eniten mun työ..loppupelissä oli viis nimee joita sitten pyöriteltiin ja pähkittiin :D että miltä niistä tyttö näyttää ja lopputuloksen tiiättekin :)
Siinä luki, että vaikka olis suosituinkin nimi (joita annettu 1,72% suomalaistytöistä siis), niin sataan lapseen ei mahdu edes kahta samannimistä. Eli ei välttämättä ole edes samalla luokalla toista samannimistä sitten joskus. =)
 

Yhteistyössä