***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
äippäHki: BabyBio kiinnostaa muakin. Ja ABBA on kyllä superhyvää, iloista musiikkia myös. :) Uijui, olisi niin ihanaa joskus päästä Lontooseen ja siellä musikaalia katsomaan. *kadekadekade*
Se oli siellä ihan super ihana! Tukholma oli vähän pliisu sen jälkeen. Suosittelen! Mut mä lähden kyllä mielelläni sinne babybioon...et jos vaikka mentäis yhdessä tai tietty isommallakin porukalla? =)
Mennään vaan! :D Pitääkin kattoa niitä päivämääriä...
:wave: mukana myös
Kiva! =)
Se näyttääkin olevan to 14.8. Tennispalatsissa

ja Liinamari mukaan myös..ehkä mä lopetan siihen mennessä sun unien ohjaamisen ;)



 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
äippäHki: BabyBio kiinnostaa muakin. Ja ABBA on kyllä superhyvää, iloista musiikkia myös. :) Uijui, olisi niin ihanaa joskus päästä Lontooseen ja siellä musikaalia katsomaan. *kadekadekade*
Se oli siellä ihan super ihana! Tukholma oli vähän pliisu sen jälkeen. Suosittelen! Mut mä lähden kyllä mielelläni sinne babybioon...et jos vaikka mentäis yhdessä tai tietty isommallakin porukalla? =)
Mennään vaan! :D Pitääkin kattoa niitä päivämääriä...
:wave: mukana myös
Kiva! =)
Se näyttääkin olevan to 14.8. Tennispalatsissa

ja Liinamari mukaan myös..ehkä mä lopetan siihen mennessä sun unien ohjaamisen ;)
Muuten jees,mut ollaan poris pärekoris,tai oikeastaan matkalla takaisin
 
Nyt unten maille... aamulla luvassa maistiainen tulevaa, isäntä lähtee isänsä kans kalalle, ja pitääki lomaviikkojen jälkeen taas selviytyä pipanoiden kans keskenään, jaiks. Ni hyvää harjoitusta, ku loma tän viikon jälkeen loppuu kokonaan.
Joten good night, mänöö hän! :wave:
 
öitä ippu! :wave:

pitikin vielä siis kysyä, että kun olette alkanet antaa soseita enemmän kuin maisteluannoksia, niin kuin useesti päivässä annatte alkuun sen isomman annoksen? alkuun kerran päivässä vai? ja mihin aikaa on fiksuinta..aamupäivällä vai iltapäivällä? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
öitä ippu! :wave:

pitikin vielä siis kysyä, että kun olette alkanet antaa soseita enemmän kuin maisteluannoksia, niin kuin useesti päivässä annatte alkuun sen isomman annoksen? alkuun kerran päivässä vai? ja mihin aikaa on fiksuinta..aamupäivällä vai iltapäivällä? :xmas:
Mie annoin jonku aikaa aamupäivisin n. puol purkkia...nyt menee jo 2krt/pvä ja illalla viel puuro =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
öitä ippu! :wave:

pitikin vielä siis kysyä, että kun olette alkanet antaa soseita enemmän kuin maisteluannoksia, niin kuin useesti päivässä annatte alkuun sen isomman annoksen? alkuun kerran päivässä vai? ja mihin aikaa on fiksuinta..aamupäivällä vai iltapäivällä? :xmas:
Mie annoin jonku aikaa aamupäivisin n. puol purkkia...nyt menee jo 2krt/pvä ja illalla viel puuro =)
okei..eli sen puoli purkkia uskaltaa alkaa antaa. me on siis nyt maisteltu jo reilut 2 viikkoa ja tosi kiinnostunut neiti on puuhasta. :heart:

nyt mä menen..ja nyt täälläkin jo sataa..kovaa!

unia kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Voih,mun ukkosein toi mulle lahjan.... langattoman hiiren et saan kunnolla palstailla eikä nöpötellä tän kannettavan mikä lie hiiren tapaista :heart:
:D
Mulla kanssa tavallinen hiiri, johdolla tosin täs läppärissä.... :D
Kai se on kattellu et tää mikä lie kannettavan hiiri on niin suklaassa yms ku samalla mussutan, et päätti kai pelastaa koneen tällä tavalla.Kumpaako se sit oli, rakkautta minua vai tätä konetta kohtaan

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Voih,mun ukkosein toi mulle lahjan.... langattoman hiiren et saan kunnolla palstailla eikä nöpötellä tän kannettavan mikä lie hiiren tapaista :heart:
:D
Mulla kanssa tavallinen hiiri, johdolla tosin täs läppärissä.... :D
Kai se on kattellu et tää mikä lie kannettavan hiiri on niin suklaassa yms ku samalla mussutan, et päätti kai pelastaa koneen tällä tavalla.Kumpaako se sit oli, rakkautta minua vai tätä konetta kohtaan

:LOL:
Sen saa varmaan itte päättää :D :LOL: :LOL: Mulla on tässä läppärissä siis johdollinen hiiri ja tuolla poikien pelikoneessa (pöytäkone) on langaton :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä