***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mies tuolla kasailee tytön syöttötuolia. =) ostettiin se Stokken TrippTrapp, kirkkaanpunainen väriltään samoin kuin vauvasetti. Vauvasetti haetaan tosin parin päivän päästä vasta, kun oli nyt KodinAnttilasta punainen setti lopussa. Otin siihen sen elukkakuvioisen pehmusteen. Eli tuolta löytyypi http://www.stokke.com/ttconfig/index.html :xmas:
Tota oon just viimisen kuukauden miehelle aivopessy,onneks viel on aikaa.Laitappa käyttökokemuksia kun otat käyttöön

=)

Siis en punaista mut tuolia yleensäkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Mikäs hiljasuus tänne iski :whistle:
Kävin kerhon puolella ihastelemassa kuvia ja v...aaa kun en osaa tai saa laitettua niitä kuvia.Saisitte kyl hyvät naurut mun vauvakuvista,leukoja löytyy myös äidiltä
Jos ne on liian isoja sitte? Mie nimittäin en saa just sentakia esim appiukon kameralla otettuja kuvia laitettuu...tai jotenki sillee :headwall:
 
i'm back :wave:
viikonloppu reissailtiin ja tosi mukavaa oli vaikka ensin vähä vastustin koko reissuun lähtöä,tosin kalle näytti tänään taas iltapäivällä että tuli taas vähä liikaa uusia paikkoja,mut jospa se loppuviikosta jo helpottas =)

kalle sai tänään magneettikuvaan ajan ja ens viikolla olis keskiviikko aamuna se operaatio, sitte alkaaki taas viikon jännittäminen että pääsee tuloksia kuulemaan.. :/

viikonloppuna huomasi taas että pistä mies asialle ja tee ite perässä, ukko pakkas ekaa kertaa vaunut autoon, on kyllä käyty vaunujen kasaus läpi monesti ja on nähnu ku minä niitä laittelen, niin se onnistu saamaan "turvalukon" ihan mutkalle vai mikä lie joka estää vaunujen kasautumisen ja se pitää aina löysätä että vaunut saa kasaan jne ja eilen ku oltiin oulusta lähdössä kotiin niin se törppö hajotti toisen takarenkaan |O siis rengas pysyy kyllä kiinni mutta niiden työntäminen on tosi epämiellyttävää ku vaunut nyt tärrää koko ajan :kieh: sanoin sille että saa kyllä hankkia uuden/uudet renkaat,mutta aiko kuulema saada vanhan korjattua..

no siinä pika kuulumiset,nyt lähen selailemaan että mitä ootte viimesen 4 päivän aikana kirjotellu :eek:

miks ei muuten oo uutta viikkopinoa alotettu??? :attn:

piipero86 & kalle 4kk 3vko
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukko alko vaihtaa kkh:n lamppua, kun mussutin sille, ettei oo taas koko viikonloppuna kotihommat maistunu, kun on naapurin rouvaa pitäny vaan niskalimassa auttaa :p :LOL: :LOL:
Mä olen odottanut kohta kuukauden että ukko kasais mulle kaksi pientä vaatekaappi, jotka ostin meidän vaatteille. Ensin oli kuulemma porakone ym. työkalut hukassa...nyt sai jo viime viikonloppuna porakoneen akun ladattua... No, ensi viikonloppuna vois sitten varovasti kurkata varmaankin sitä kasausohjetta.... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ootteko kamerasta muuttanu asetuksia, et tulis pienempiÄ?
Mä oon luullu ettei kamerasta kannata muuttaa niitä koska parempi pitää ne isoina siellä jos meinaa teetättää kuvia, on sitte parempi laatusia. Mut kannattaa ne koneella pienentää ja tallentaa uudelleen. Voin olla väärässäki :whistle:

Mie makoilen pimeessä huoneessa ja surffailen. mies ja poika on untenmailla eikä mua väsytä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukko alko vaihtaa kkh:n lamppua, kun mussutin sille, ettei oo taas koko viikonloppuna kotihommat maistunu, kun on naapurin rouvaa pitäny vaan niskalimassa auttaa :p :LOL: :LOL:
Mä olen odottanut kohta kuukauden että ukko kasais mulle kaksi pientä vaatekaappi, jotka ostin meidän vaatteille. Ensin oli kuulemma porakone ym. työkalut hukassa...nyt sai jo viime viikonloppuna porakoneen akun ladattua... No, ensi viikonloppuna vois sitten varovasti kurkata varmaankin sitä kasausohjetta.... :headwall:
Mie oon oottanu 2 vuotta, et ukko vaihtais eteiseen kokonaan uuden valaisimen...mein eteisen ainoo valaisin on ollu tähä asti sellanen seinävalo :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ootteko kamerasta muuttanu asetuksia, et tulis pienempiÄ?
Mä oon luullu ettei kamerasta kannata muuttaa niitä koska parempi pitää ne isoina siellä jos meinaa teetättää kuvia, on sitte parempi laatusia. Mut kannattaa ne koneella pienentää ja tallentaa uudelleen. Voin olla väärässäki :whistle:
Voi olla, mut mie oon kyl kamerasta pienentäny ja ihan hyviä on kyllä tullu :wave: Ja siis ainaki saa laitettuu galtsuun :LOL:
 

Yhteistyössä