***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Huomenta!

Onnitteluja vuosipäiviään viettäville, nimppareitaan lähipäivinä juhliville sekä tietty Niisku-neidille rouviintumisesta :flower:

Ihana tosiaan tuo sukkasillaan neuvolassa olo =) Meidän neuvola on sellainen kylmä, vanhaan tehdashalliin tehty, teekoon yhteydessä erillisellä käytävällä :/

Pitäis varmaan ostaa tuo uusin kaksplus-lehti :whistle: Ois ihan kiva lukea noita mainittuja juttuja. Tuntuu vaan, ettei aika riitä lukemiseen ja illalla jos koittaa sängyssä lukea niin uni voittaa jo parin sivun jälkeen |O

Mä muuten nukuin ennätyksellisen pätkän 3½h heräämättä :D Ihan mahtavaa =) Nyt kun vielä pursuan energiaa, niin paree on aloittaa siivous, kun poikakin meni hetki sitten päikkäreilleen :whistle:
 
Huomenta.

Muutama yö mennyt huonosti pojulla mut viime yö oli taas normi ja nukkuu vieläkin :D Saa mamma juoda rauhassa kahvit ja kattoa serranoja.

Hmm.. mistähän sitä olitta puhuneet..

Onnea merkkipäivää juhlineille, varsinkin Niisku-neidille rouviintumisesta :flower:
Ehkä minäkin joskus... :whistle:
Meillä tänään 2-vuotiskihlapäivä, jotain herkkuruokaa ajattelin tehdä ku tuskin lähtään uloskaan syömään.

Meillä oli eka neuvola sellanen johon piti ilman kenkiä mennä, mutta seuraavissa sai olla kengätki jalassa. Ikävä se oli helteellä kuitenki laattalattialla hikisillä jaloilla kulkea :x

Viikonloppuna kavereiden häät , ihana päästä kesähäihin =) Poju pitää vaan jättää hoitoon jos meinaa jatkoille.. :snotty:

Onko kukaan laittanut vauvalehden kuvaukselliset osioon helmen kuvaa? Mie laitoin sähköpostilla mutta eihän ne tiettykään kaikkia julkaise..

Mut nyt keskittyminen serranoihin..

Saanukka ja J jonki verran yli 4kk
 
Kauheesti tekstiä! ja mä olin vaan to-ma poissa kuvioista :eek: vai onks nyt jopa vko 29 tms kun muutaman sivun tossa selailin niin Vanamo ei vissiin ole päivittänyt?

No anyway, selailen paremmalla ajalla itteni ajan tasalle, jos nyt jotain oleellista on niin viittittekö briiffata :saint: ?
Ainaski BabyBiosta olin lukevinani? Mä voisin olla mukana jos vaan päivä passaa meille..

Me tosiaan oltiin anoppilassa Koillismaalla pitkä vkl. Myös mun äiti oli, ekaa kertaa niin pohjoisessa :D. Olivat isovanhemmat "luvanneet" hoitaa tyttöä jotta saataisiin kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.. Joojoo, ne mitään hoitaneet. Aina kun tyttö kitisi vähänkin pidemmän aikaa, palauttivat meille tyyliin "katos, äiti ja isi ovat siellä" :whistle:
Noh, hyvin tyttö viihtyi pihalla kun pelattiin mölkkyä ja ottihan se mukavasti päiväuniakin silläkin aikaa kun isovanhemmat olivat maakuntareissuillaan... ;) :whistle:

 
Että silleen...likka on sitte kuumeessa |O Tai eipä tuo nyt ton ikäselle viel oo ku pientä lämpöö, mut kummiskin, 38.1...varmaanki siitä eilisestä rokotuksesta johtuvaa :/ Koko illan oli tooosi kiukku, yön nukku normaaliin tapaansa todella hyvin ja aamun taas kiukutteli. Supon lykkäsin hyvien unien toivossa :whistle: Nyt nukkumassa siis...

Ja mulle tuli tänään kanssa se Lindexin pakettikortti =) Pitää varmaan huomenna hakea :p
 
No niin pikaset neuvolakuulumiset:
Pituus 67,5
paino: 8115
pää: en ikinä muista

Tasaisesti kasvaa..ja neuvolan tätsy oli Neidistä tosi epäilyttävä tyyppi |O . Puklailluun ym. oireiluun sanoi että kun tuo kasvaa niin ei se ainakaa sitä REFLEXIAA ole :headwall:

Niisku-rouvalle onnittelut :flower:
 
Huomenia! Ihanaa,mies on ollu melkein koko aamun Vallen kanssa, oon saanu vähän nukkua ja olla netissä rauhassa. :)

Onnea Niisku-Neidille rouviintumisesta! :) :flower:

Jaah, tänään pitäis uskaltautua tapaamaan muita mammoja. :eek: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mekin tullaan hesaileen jos vaan ei eksytä :D
Mä oon jo hesas ja eksyn luultavasti silti. :D
Eksymisen maailmanmestari? :LOL:
Kyl... Täälläki, mis oon asunut käytännössä koko ikäni, ni eksyn vieläkin.. Mul on ehkä maailman huonoin suuntavaisto.. :LOL: :LOL: Mies sanoo, et aina pitää lähtee päinvastaseen suuntaan ku mitä mie ehotan ni löydetään ehkä perillekin.. :kieh: :kieh: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Mjaha, syötin Vallelle purkin luumusosetta eilen, kakkas 12krt... Nyt mies suunnittelee, et yllätykseks syöttäis sille taas purkillisen, ni mul ois sit kivaa siel mammatreffeillä.. :kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL:
Vois käydä kakka-analyysiä läpitte siel pöydässä sitte...sopis aiheeseen :whistle: :p :LOL: :LOL:
 
Onnittelut täältäkin Niisku-neidille rouviintumisesta :flower:

Huah, yritän nukuttaa tyttöä päiväunille pinnikseen, yleensä nukkuu vaunuissa (sen mitä nukkuu). Nyt ummisti silmänsä, kovan taistelun jälkeen....avatakseen ne taas puolen tunnin päästä uudestaan :D . Miten voikin olla noin vaikeaa nukahtaa päivällä vaikka on ihan väsynyt...vaikka iltasin menee innoissaan pinnikseen nukkumaan ja nukahtaa itekseen, mutta päivällä hirvee shöy :|

Paranemisia sinne kipuilijoille. Ikäviä nuo rokotuksen jälkiseuraamukset, meillä kans mol. tullut se hirvittävä kipuitkukohtaus muutaman tunnin päästä, joka helpottaa vasta supolla :(

Nyt kun noita muiden hienoja 5 kk mittoja taas kattelee, niin rupee huolettamaan, että onko meiän tytöllä kuitenkin joku vialla...taitaapi olla nyt kaikein kirpuin näistä helmistä huikeilla 51,6 cm:n ja 6270g:n mitoillaan :/
 
Hauskaa tapaamista teille tänään!! :wave: Me asutaan niin kaukana ettei viitti 4 tuntia istua junassa kahvittelua varten :LOL: :LOL: :LOL: Meillä on kiukku päivä :kieh: :kieh: natinaa.. natinaa.. aamusta asti! Mutta mikä parasta täti tulee hoitamaan kohta lapsia ja me päästään isin kanssa MOOTTORIPYÖRÄILEMÄÄN!!! :D :D NAM.... :p :whistle: :ashamed:

Tarppa ja känkkis Netta 5,5kk
 

Yhteistyössä