***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
äippäHki: BabyBio kiinnostaa muakin. Ja ABBA on kyllä superhyvää, iloista musiikkia myös. :) Uijui, olisi niin ihanaa joskus päästä Lontooseen ja siellä musikaalia katsomaan. *kadekadekade*
Se oli siellä ihan super ihana! Tukholma oli vähän pliisu sen jälkeen. Suosittelen! Mut mä lähden kyllä mielelläni sinne babybioon...et jos vaikka mentäis yhdessä tai tietty isommallakin porukalla? =)
Mennään vaan! :D Pitääkin kattoa niitä päivämääriä...
 
:wave:
Mulla on tää pirun palsta (tai kone?) tökkinyt eilen ja tänään, eilen illallakin heitti mut veks koko sivustolta (tiesi varmaan, et oli nukkumaanmenoaika, kun tänään oli aamusta ohjelmaa... :D )

Onnittelut kaikille vuosipäiviään viettäville ja nimppareitakin tais olla tuloillaan joillakin :flower:

Ja kiitos vinkeistä, koskien legsi-ostoksia :flower:

Turhakkeiksi meillä on osoittautunut kaiken maailman kaupan rasvat ja muut putelit, käytetty on ainoastaan apteekin perusvoidetta ja bebanthenia. Samoin listalle pääsevät kaikki imetysjutut: rintapumppu, liivinsuojat, rintakumit... :/
Lisäksi vaatteita on niin paljon ettei kyllä kaikki kerkiä käyttöön. JA mietein tässä just taannoin, että äitiyspakkaus on meillä osoittautunut aika turhaksi. Eipä ole tullut varmaan juuri muuta käytettyä sieltä kuin kynsisaksia ja luettua ne läpyskät (eikös siel ollu jotain?). Sitä yhtä nauhabodya käytettiin kerran ja siitäkin irtos naru silloin. Muut vaatteet on käyttämättöminä kaapissa, ei vaan oikein innosta ne värit/kuosit... :ashamed: . Jälkeenpäin ajateltuna siis jättäisin koko pakkauksen ottamatta...

Meillä on kans tytöltä tippunu originaali tumma tukka ja tilalle tullut vaaleempaa, samoin silmät on vaalentuneet alun tummansinisistä ja keskelle tullut ehkä aavistus vihreää.

Mitäs vielä...niin ja ihmettelin minäkin tuota kengät pois neuvolassa systeemiä, kun täällä lompsitaan kyllä kengät jalassa perille asti (vaunut kyllä jätetään eteiseen), mutta onhan tuo tarkemmin ajateltuna ihan hyvä juttu!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onnittelut ievalle ja miehelle :heart: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on ens viikolla nimparit :p :LOL: :LOL:
Niin mullakii
:whistle: :D
Taitaa olla sama päivä :p
Niin taitaa olla joo :D
Paitsi et mulla on sillon samana päivänä molempien nimien nimpparit :LOL: :LOL:
Meijän porukat oli omaperäsempiä.. Mulla on toisen nimen nimpparit vasta kolmen päivän päästä ekoista nimppareista :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
mutta siis liinamari vieläkö mä häiriköin sun unia? :headwall: Ajattelin että olenko mä "liian suureen ääneen" täällä toitottanut omia mielipiteitäni kun oikein uniisi mun nimimerkki tunkee!!!! :ashamed: :whistle: :xmas:

Mä tein analyysin,siis mulla on äiti kompleksi
:kieh: no ,kai se jotenkin mun äitiin liittyy,ollu vähän kireyttä ja sulla kun nikki on äippä ja sit se parempi ja iloisempi analyysi,olen vaan yksinkertaisesti tykännyt sun jutuista =)
mun on nyt siis tosiaan aika vaihtaa tää nimimerkki!!!! :LOL: :LOL: :LOL:

eikun..saat käyttää mun nikkiä hyvään tarkoitukseen unissasi! ;)

ja kiva jos jutut natsaa yhteen..tunne on moleminpuolinen ja sama fiilis jäi siitä kun nähtiin silloin kiasmassa. harmi vaan kun ei oikein kerennyt jutella..huomenna uusi yritys! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
liinamari...taas mä kirjoitin sulle ja taas se katosi!!!! :LOL: :LOL: tää alkaa olla jo omituista..mut sulla on paljon unia katseltavana ensi yönä!!! :D

Juu,en mä sit mitään babybioa tartte ku sä hulehdit mun yönäytöksistä
:LOL:

*muoks* juu hulehdit siis huolehdit
joo, sulla tulee lopputekstit..käsikirjoitus ja ohjaus äippäHki :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onnittelut ievalle ja miehelle :heart: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on ens viikolla nimparit :p :LOL: :LOL:
Niin mullakii
:whistle: :D
Taitaa olla sama päivä :p
Niin taitaa olla joo :D
Paitsi et mulla on sillon samana päivänä molempien nimien nimpparit :LOL: :LOL:
Meijän porukat oli omaperäsempiä.. Mulla on toisen nimen nimpparit vasta kolmen päivän päästä ekoista nimppareista :whistle: :D

Sullahan on yhtä juhlaa koko naistenviikko :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
liinamari...taas mä kirjoitin sulle ja taas se katosi!!!! :LOL: :LOL: tää alkaa olla jo omituista..mut sulla on paljon unia katseltavana ensi yönä!!! :D

Juu,en mä sit mitään babybioa tartte ku sä hulehdit mun yönäytöksistä
:LOL:

*muoks* juu hulehdit siis huolehdit
joo, sulla tulee lopputekstit..käsikirjoitus ja ohjaus äippäHki :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: voi kun sais ihan oikeesti kaikki unet nauhalle :D
 
niistä leggseistä...pitänee meidänkin hankkia niitä..meinaan ainakin suojaksi just noihin kantorepun hihnoihin. on näköjään aika herkkua neidille!! :heart:

mirtsu totta joo toi äitiyspakkaus..me ei olla käytetty sieltä kuin kynsisaksia, harjaa ja sitä kirjaa on luettu. muuten aikalailla jääny ne tavarat käyttämättä..erityisesti vaatteet... :ashamed: rahana ottaisin nyt jos tällä infolla olisin varustettu päätöstä tehdessä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Hei, jospa ehtisin tännekkin kurkata välillä =)
Meillä mies kans haki tänään Lindexiltä libero paketin.... öööh, mitähän siellä oli. Joku pehmokirja, sitten kovakantinen nalle puh kirja, vaippoja, pyllypyyhkeitä, siteitä, pieni pullo pesunestettä ja olikohan muuta?
Pitääpä lueskella mitä ootte kirjotelleet, joten kirjanmerkki tähän :D :wave:
..eipä olekaan näköjään samanlaiset paketit :LOL:
Meillä:

pehmokirja, sukat, kertakäyttö ruokalappuja, libressesiteitä, paketti housuvaippoja10kpl 7-11kg, näytepussi rasvaa
 
Mirtsu käyttämättä täälläkin,pesukoneessa vaan vaatteet käyny :/ no juu harja ja skset täälläkin rulettanut.Harmittaa se toppapuku kun ei todellakaan mahdu meidän poitsulle talvella,jos tätä menoa kasvaa niin saa kohta laittaa isännän pilkkihaalarit päälle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
äippäHki: BabyBio kiinnostaa muakin. Ja ABBA on kyllä superhyvää, iloista musiikkia myös. :) Uijui, olisi niin ihanaa joskus päästä Lontooseen ja siellä musikaalia katsomaan. *kadekadekade*
Se oli siellä ihan super ihana! Tukholma oli vähän pliisu sen jälkeen. Suosittelen! Mut mä lähden kyllä mielelläni sinne babybioon...et jos vaikka mentäis yhdessä tai tietty isommallakin porukalla? =)
Mennään vaan! :D Pitääkin kattoa niitä päivämääriä...
:wave: mukana myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ootpas sie ippu pitkä :whistle: Nimim. 158cm :LOL: :kieh:

No hei vaan, mitäs sinne ruohonjuuritasolle kuuluu? :LOL:
Ihan mukavata täällä on etenki tuulisella säällä :D
Juu ja ei oo pitkä matka maahan, ei kaadu niin korkeelta. Eikä ala huimata! ;)
Niimpä :LOL: :LOL:
Eikä aina tartte vältisti olla niin aikuinen ;) :whistle: Mua ainakin luullaan paljon nuoremmaksi kuin oon varmaan myös pituuteni takia :LOL: :LOL:

 
Ku meille neuvolan terkkari toi, kun tuli syntymän jälkeen kotikäynnille, ni semmosen violetin kassin, missä oli kovakantinen Nalle Puh -kirja, Libero-vaippoja, lelu, Lindexin kolmiohuivi vauvalle, huuhteluaine-näyte (Comfort, jösses mikä lemu!!), pyykinpesujauhe-näyte, pieni pakkaus kosteuspyyhkeitä... Onkos tämä nyt sama setti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ku meille neuvolan terkkari toi, kun tuli syntymän jälkeen kotikäynnille, ni semmosen violetin kassin, missä oli kovakantinen Nalle Puh -kirja, Libero-vaippoja, lelu, Lindexin kolmiohuivi vauvalle, huuhteluaine-näyte (Comfort, jösses mikä lemu!!), pyykinpesujauhe-näyte, pieni pakkaus kosteuspyyhkeitä... Onkos tämä nyt sama setti?
Me saatiin tuo synnäriltä, ei ole sama juttu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ku meille neuvolan terkkari toi, kun tuli syntymän jälkeen kotikäynnille, ni semmosen violetin kassin, missä oli kovakantinen Nalle Puh -kirja, Libero-vaippoja, lelu, Lindexin kolmiohuivi vauvalle, huuhteluaine-näyte (Comfort, jösses mikä lemu!!), pyykinpesujauhe-näyte, pieni pakkaus kosteuspyyhkeitä... Onkos tämä nyt sama setti?
Meillä tuo oli sairaalassa odottamassa,paitsi et ei siellä mitään nalle puhia ollu tai kolmioliinaa.Se dunkkaava huuhtis kylläkin

 

Yhteistyössä