***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on 8.9. seurustelun 14. vuosipäivä ja 1.8. 10v hääpäivä...meillä OLI tarkotus tehä 10v kunniaksi jotain...mut todellakin suunnittelun asteelle on jääny :headwall: :LOL: :LOL: Jos vaikka käytäs Hesessä syömässä :LOL: :LOL:
Nojuu, meillä ei ollut tosiaan edes tarkoitus tehdä mitään. :D Eikä sitten tehtykään. :D Ei mitkään kaksintehtävät päivätouhut muualla kuin kotona oikein innosta :xmas: , kun ei haluta tuota tyttöä vielä kenellekään "vieraalle" jättää hoitoon. Isovanhemmat on kauempana, mutta ehkä sitten myöhemmin kesällä siellä ollessa käymme kaksin ulkona syömässä. :/ Nyt siis käytiin ostosten lomassa ulkona syömässä ja Rosso on kiva paikka, kun sieltä saa ihan maukasta perusruokaa ja sinne voi hyvin mennä vauvan kanssa ja minkälaisissa vetimissä tahansa. =) Rossot, Chico`sit ja Amarillot rulaa lapsen kanssa liikkuessa. B)

 
kengät pois neuvolassa...sama juttu täällä tai sit sellaiset muovitossut kenkien päälle, ja päällysvaatteet naulakkoon ja vaunut vaunuparkkiin. Seinällä on juliste, missä lukee, että "Heitäthän kengät..kivampi kontata". Siellä on tosi kodikas tunnelma..pieni neuvola ja terveyskeskus, saanut Helsingin laatupalkinnonkin joinakin vuosina. =)

Ieva onnea vuosipäivästä ja kateellisena olen teidän Kirjurinluoto + Santana yhdistelmästä. :headwall: Olen nähnyt Santanan joku 5 vuotta sitten kun se oli Helsingissä.

vauvelin hiuksista..syntyessä oli suht paljon ja tummia hiuksia. Sit ne kaikki lähti pois ja nyt kasvaa pientä ihanaa uutta tukkaa, aika vaaleaa näyttäs olevan. :heart:

BabyBiossa näyttää olevan se MammaMia -leffa nyt elokuussa. Sinne vois mennä...se vois olla ihan hyvän tuulen elokuva. Mä olen ihan armoton Abba-fani ollut lapsesta lähtien. Ollaan käyty katsoo MammaMia musikaali sekä Tukholmassa että Lontoossa. :p Lontoon musikaalissa käytiin kiiltävät sormukset sormessa...mies oli kosinut mua paria tuntia aiemmin. :heart:
 
:wave:

Tulin liberonpaketin hakumatkalta...uskokaa tai älkää yhtään en tuhlannut lindexiin B) .
Mukava paketti olikin :p .

Nyt tarttee apuja, sain tiedon, että meille tulisi sponssilla uusi turvaistuin :D . Millainen se nyt sitten kannattaisi ostaa? Suositelkaa käyttäjien kokemuksia? Yritän tutkailla noita autoliiton sivuja. Mikäköhän malli olisi paras 7kg ylöspäin? Kiinteesti asennettava vai vöihin asennettava? Mä oon ihan pihalla :eek: :headwall: :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on iso ongelma...voiko neuvolaan mennä paljain varpain? :LOL: Nimim. sukat ahistaa |O
--siis mun mielestä voi mennä...jossain kyllä joku sanos että on ällöä..mutta musta ei, kesään kuuluu paljaat varpaat..mulla on varuiks sellaset avokas sukat aina repussa jos tulee tunne että ei voi olla ilman :eek:
Siis mitä v*ddua? :eek: Tottakai voi! :p Mä kuljen kesällä melkein joka paikassa ja aina sandaaleissa. :p
Mä menin ainaki viimeks... Mietin samaa mutta sit päätin mennä paljain jaloin... Siis muokkaan vielä että menin sandaaleissa ja jätin ne eteiseen ja olin sisällä paljain jaloin. Ja niin tuntu olevan muutki siellä...
Meillä neuvola itiksen terveys asemalla, siellä jonotetaan samassa tilassa sairaiden kanssa :x |O . Et en voisi kuvitellakkaan sinne jättäväni minnekään kenkiä... Ihana on kun tollaisia kodinomaisia neuvoloita jossain päin suomea, jonne voi siis kengät jättää eteiseen :heart: :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
mutta siis liinamari vieläkö mä häiriköin sun unia? :headwall: Ajattelin että olenko mä "liian suureen ääneen" täällä toitottanut omia mielipiteitäni kun oikein uniisi mun nimimerkki tunkee!!!! :ashamed: :whistle: :xmas:

Mä tein analyysin,siis mulla on äiti kompleksi
:kieh: no ,kai se jotenkin mun äitiin liittyy,ollu vähän kireyttä ja sulla kun nikki on äippä ja sit se parempi ja iloisempi analyysi,olen vaan yksinkertaisesti tykännyt sun jutuista =)
 
Hei, jospa ehtisin tännekkin kurkata välillä =)
Meillä mies kans haki tänään Lindexiltä libero paketin.... öööh, mitähän siellä oli. Joku pehmokirja, sitten kovakantinen nalle puh kirja, vaippoja, pyllypyyhkeitä, siteitä, pieni pullo pesunestettä ja olikohan muuta?
Pitääpä lueskella mitä ootte kirjotelleet, joten kirjanmerkki tähän :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
äippäHki: BabyBio kiinnostaa muakin. Ja ABBA on kyllä superhyvää, iloista musiikkia myös. :) Uijui, olisi niin ihanaa joskus päästä Lontooseen ja siellä musikaalia katsomaan. *kadekadekade*
Se oli siellä ihan super ihana! Tukholma oli vähän pliisu sen jälkeen. Suosittelen! Mut mä lähden kyllä mielelläni sinne babybioon...et jos vaikka mentäis yhdessä tai tietty isommallakin porukalla? =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on iso ongelma...voiko neuvolaan mennä paljain varpain? :LOL: Nimim. sukat ahistaa |O
--siis mun mielestä voi mennä...jossain kyllä joku sanos että on ällöä..mutta musta ei, kesään kuuluu paljaat varpaat..mulla on varuiks sellaset avokas sukat aina repussa jos tulee tunne että ei voi olla ilman :eek:
Siis mitä v*ddua? :eek: Tottakai voi! :p Mä kuljen kesällä melkein joka paikassa ja aina sandaaleissa. :p
Mä menin ainaki viimeks... Mietin samaa mutta sit päätin mennä paljain jaloin... Siis muokkaan vielä että menin sandaaleissa ja jätin ne eteiseen ja olin sisällä paljain jaloin. Ja niin tuntu olevan muutki siellä...
Meillä neuvola itiksen terveys asemalla, siellä jonotetaan samassa tilassa sairaiden kanssa :x |O . Et en voisi kuvitellakkaan sinne jättäväni minnekään kenkiä... Ihana on kun tollaisia kodinomaisia neuvoloita jossain päin suomea, jonne voi siis kengät jättää eteiseen :heart: :)
Peesit tähän. Paitsi siis, että meillä ei ole Itiksen ta. ;) Tosin ei mua oo kyllä häirinny tuo sairaiden kanssa jonottelu. :/ Yleensä siinä meidän käytävällä on vaan muutama ihminen, nekin yleensä jotain lapsukaisia vanhempineen.

 

Yhteistyössä