***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Juma kun menee hermot noitten Kela-lappujen kanssa taas. Kun pitää esittää selvitys noista tuloista hoitolisää varten niin tarkottaako se kopioita palkkanauhoista vai mitä? Kun siinä neuvotaan että selvitys viimeisen kuukauden ja tän ja edellisvuoden tuloista...
Mies siis jäämässä hoitovapaalle mutta meikä täyttää laput :kieh:
Auttakaa nyt tyhmää :ashamed:

Eihän poika sitten koko yötä nukkunut, mutta heräsin kuitenkin ennen sitä joskus puoli viis kun ihmettelin ettei se vieläkään ollut herännyt. Kävin katsomassa että poika hengittää, menin takasin sänkyyn ja viiden minuutin päästä alkoi pinnat kolista ja pian kantautu pieni ininä pojan huoneesta :)

Hitto kun ois tänään kiireitä, mutta ei jaksais mitään tehä tai minnekään mennä...
 
Mä täällä edelleen... :wave: Neiti nukahtikin niin lukaisin vielä sähköpostit. Pakko tulla kertoo hyvästä palvelusta siis...tilaisin sen Manducan Kenguruun nettikaupasta eilen illalla joskus ehkä yhdeksän aikoihin illalla. No, nyt oli tullut sähköpostia sieltä ja siinä sanottiin, että he vois käydä huomenna heittää repun meille kotiin jos haluan. :eek: Mahtavaa että tallaista on vielä olemassa!! :heart: Saadaan siis reppu jo huomenna! :p

Pusuapina auttaisin jos osaisin! :ashamed: Mä aina soitan sinne minne mitäkin pitää lähettää, niin kyllä ne on kiltisti puhelimessa neuvoneet. Soita ja kysy rohkeesti. Noi on niin ärsyttäviä täytettäviä noi kaikki tuollaiset.... :kieh: :kieh: :kieh:
 
Oon niin seko aina puhelimessa että on pakko mennä käymään... Enkä ikinä muistakaa nmitä mulle sanotaan :ashamed: Oon itseasiassa ollut kolme viikkoo menossa käymään siellä, mutta ahdistaa niiin paljon jo valmiiks... :whistle:
Tänään on kyllä niin kiire, mutta maanantaina sitte :kieh:
 
Jahas, tääl Satakunnassa kelit näyttää mukavalle.Saas nähdä, kuin kauan kestää :whistle: !

[/b]Nipsulin vauvelille myös onnittelut 5kk synttäripvän johdosta :heart: ! Meillä riisi sopii myös todella hyvin vauvalle, Hippin riisipuuroa ja hedelmiä menis vaikka kuinka paljon.Ja tosi kova on meillä poika puklailemaan, mutta riisi tuntuu sopivan hienosti.

Meillä on Ergo-kantoreppu.Ei kyllä hirveästi tule sitä käytettyä, mutta ihan o.k. on.
 
lumianna ja muut vauvalle passia hakeneet Pitääkö lapsi olla mukana, kun haetaan passi? :attn: Meilläkin on edessä, että syksyllä päästään miun mummin 80v. synttäreille Viroon.

Pusuapina Kaivapa esiin viime ja edellisvuoden veroilmotukset. Niissä on sellaset pikkuset irrotettavat verotustodistukset. Niistä otat kopiot ja sit viimesen kuukauden tilinauhasta :wave: Eiköhän ne riitä ;)

Meillä meni vähän plörinäksi viime yö :kieh: Kahen aikaan Arttu päätti, että ei aio nukahtaa suosiolla vaan piti taas käydä tutittamassa kymmenisen kertaa :headwall: Pitää vissiin jättää ihan kokonaan pois velli nukkumaanmenon jälkeen. Ollaan annettu yks velli, jolle herää yleensä 21.30. Mut se näköjään sit sekottaa tuon pienen pään, että loppuyönäkin velliä olis tarjolla :/ Aamulla sit vasta antaa vellin ekan kerran, kun herää.
 
Kiin, me ollaan menossa reilun viikon päästä hakee pojalle passia ja mennään koko perhe sinne. Täältä http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/B54CA6980669216CC22571CE004D8DB0?opendocument (jos linkki onnistuu) löytyy tietoa lisää. Poliisin sivut siis.

Kertokaa ihmeessä, jos ei tarvii olla..? Mä ymmärsin, et pitää olla lapsi ja kummatkin vanhemmat tai sitten toisen suostumus valtakirjalla kai...?
Me mennään molemmat ja mun passikin pitää uusia samalla.

Hexodus ja poitsu (jonka ikenessä pullotti aamulla pieni valkoinen piste, josta kai hammas tulee.... :heart: )
 
Tervehdys!

Oon ollut ihan katveessa pari päivää kun ei netti toiminut... |O Jotain päivityshäikkää ilmeisesti, mies sitä nyt koko ajan koittaa rukata kuntoon. Onneksi täällä mun vanhemmillakin on kone :D meinas mennä pasmat ihan sekaisin kun ei tänne päässyt!

Aikaa meni, mutta sainpas taas päivitettyä itseni ajantasalle :D .

Jahvelle :hug: hyvää juttu että saitte asioita selvitettyä ja paranemisia koko porukalle!

Juu ja passin haussa täytyy tosiaan olla lapsi mukana, tai näin ainakin meille sanottiin kun asiaa kysyttiin paikalliselta poliisiasemalta. Ja meille tosiaan sanottiin myös että vanhemman täytyy todistaa henkilöllisyytensä "virallisella henkilötodistuksella" ja ajokortti ei tähän tarkoitukseen käy.

Palaanpas illalla paremmalla ajalla astialle jos meidän kone nyt sitten toimii...mieskin kun lähtee illaksi jalkapallojoukkueen talkoohommiin järkkäriksi niin olisi hyvää aikaa keikkua täällä kun muksut nukkuu!
 
Siis onko teille jo tullu laput hoitotukea varten??? :eek: :wave: :wave:
Ei mulle oo mitään tullu...ens viikolla meinasin soittaa pomolle, et millon se olis tavotettavissa töistä, et jos menis kertoo, et millon meinaan takas mennä :/
 
Helou! En nyt ehdi oikein lukasta mitään, mutta ilmotan sen verran, että IHANA ILMA, ja MÄ PÄÄSEN MAALLE! :D

Lähetään Teiskoon meidän saareen :heart: , jossa on vanhemmat ja Vallen pikkuserkku yms. :heart: :heart: :heart: :D

Tuun takas maanantaina, mutta miehellä on kännykässä netti, voi olla että lukasen jotain jo autosta. :LOL: :LOL:
 
No jopas on ollut hiljaista eilisestä asti :eek:

Mulla täällä kotosalla EI OLE hiljaista. Ystävän 6v. ja 8v. lapset ovat olleet tän päivän mulla hoidossa. Naapurin 6v. ja 9v. lisänä leikkimässä eli lapsia löytyy 9, 8,7, 2x6, 5-vuotiaat ja sit vielä Tilli :heart: .
Ihana katsella miten nuo isommat opettavat mm. pihaleikkejä pienemmille.
Nyt ei ehdi muuta :wave:
Ihanaa kesäiltaa kaikille!
 
Mun Ergo tuli tänään...on se vaan aika hyvä!!! :D
Ja en muuten tota aatellu ees, et tossa on noin iso vetoketjutasku tossa edessä :eek: Siis tosi hyvä vaikka avaimille jne...sellasta ei taija Patapumissa tai Manducassa olla...? :wave: Plussaa siis Ergolle ;)
Mieskin testasi ja totesi ihan hyväksi, että voi käyttää kyl...liinaahan ukko ei oo suostunu päälleen laittamaan kun kotioloissa :p :LOL: :LOL:

*muoks*
Kovin on vaan likka pieni tuolla repussa...hyvä kun sieltä mitään näkee :whistle: :kieh:
 
Iltaa! Tosiaan...nettilakkoko vallalla? ;)

Täällä sit kaunis ilta muuttui sateeksi, no se tosin taisi olla vain kuuro...

Meillä alkaa olla 34neliöö terassia valmiina. Näyttää kyllä tosi kivalle. Vielä kun saadaan aidat ympärille ja niin no joo...monta monta muutakin juttua pitää tuolla ulkona tehdä vielä. |O

Täällä neidille edelleen kelpaa vain äidin syli. Mikähän sekin homma nyt sit oikein on... :headwall:

Ulkoiltu ja kävelty tänään paljon neidin kanssa. Päikkärit nukuttiin yhdessä. :heart: Ja luumua maisteltiin...

Kiva Jahvetti jos Ergo miellyttää. En ole kyllä kuullut siitä huonoa sanottavaa keneltäkään. =)
 
äippäHki nyt alkaakin kuulemma kunnon terassikelit, niin terassi valmistuu juuri sopivasti :D
Meillä ne purkuhommat pitäs kohta alottaa :headwall: :kieh:
Kunhan nyt sais ne lopulliset piirustukset, että pääsis lupia hakeen...
 
Hei, pikapyörähdys ja maailman olennaisin kysymys; MIKÄ IHME on kylpykirja?? Siis pitääkö kylvyssäkin "lukea" kirjaa? Apua, hassua! :LOL: Vai voiko sillä jotenkin sit pestä myös, siis että on kirjan mallinen pesulappu esim., vai mikä ihme? Never heard! :eek:
 
:wave: ,

reppuhomma
mietityttää yhä...hitsit kun on vaikiaa :headwall: .

Me koitettiin joskos tutteli ois parempi neidille ton puklailun tiimoilta, niin johan siittä heti maha tuli kipeeks :/ , eli Nannilla jatketaan..

Kuinkas moni muutes on lihat jo alotellu :attn: ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, pikapyörähdys ja maailman olennaisin kysymys; MIKÄ IHME on kylpykirja?? Siis pitääkö kylvyssäkin "lukea" kirjaa? Apua, hassua! :LOL: Vai voiko sillä jotenkin sit pestä myös, siis että on kirjan mallinen pesulappu esim., vai mikä ihme? Never heard! :eek:
Kyllä meillä on jo 3 lasta kylvetetty ilman kirjoja :LOL: :LOL:
Mutta jossain nähny ainakin sellasen ns muovitetun pehmokirjan jota siis voi vaikka lukea kylvyssä :p :LOL:
Turhake siis...ainakin meille
:LOL:
 

Yhteistyössä