Meillä alotettiin tänään...tosin likka oli niin väsyny, et ehkä 1 teelusikallinen meni :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kuinkas moni muutes on lihat jo alotellu :attn: ??
Meillä alotettiin tänään...tosin likka oli niin väsyny, et ehkä 1 teelusikallinen meni :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kuinkas moni muutes on lihat jo alotellu :attn: ??
Niin, tosiaan nyt taidettiin luvata että kesä alkaa! Vielä on kesää jäljellä siis...omalle terassille siideri kädessä kun ei tästä näköjään ihminen saa itseään tuonne keskustaan ihmisten ilmoille...mä kyllä jo niin odotan että tää imetys vähenee siihen malliin, että ei tissit räjähdä jos ei kahteen tuntiin imetä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:äippäHki nyt alkaakin kuulemma kunnon terassikelit, niin terassi valmistuu juuri sopivasti
Meillä ne purkuhommat pitäs kohta alottaa :headwall: :kieh:
Kunhan nyt sais ne lopulliset piirustukset, että pääsis lupia hakeen...
--Ihanaa että Helmien raati on aina valmiuksissa auttamaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Nipsuli mä saan huomenna sen manducan..tulen sit heti kertoo miltä se tuntuu ja näyttää. :wave:
Jos vähän saatais helpotettua sun valinnanvaikeutta
=) =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--Ihanaa että Helmien raati on aina valmiuksissa auttamaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Nipsuli mä saan huomenna sen manducan..tulen sit heti kertoo miltä se tuntuu ja näyttää. :wave:
Jos vähän saatais helpotettua sun valinnanvaikeutta
Mitähän tossa olis terassia..jotain 20-30 neliön väliltä, plus aidat, kivetykst jne |O Et sellasta pientä iltapuhdehommaaAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Onko teillä iso purkuhomma edessa jahvetti?
En mie enää muista mitä se oli :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alotitko kanalla :wave: ??
Piti just tänää tulla kysymään tuota samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä alotettiin tänään...tosin likka oli niin väsyny, et ehkä 1 teelusikallinen meni :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kuinkas moni muutes on lihat jo alotellu :attn: ??
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Heippa!
Nipsuli; huomasin tänään, että Jumbon JesperJuniorissa oli samat Jonathanin haalarit -50%. Mutta siellä oli taas koot aika vähissä :|
--Uskosin että se sitten kuitenkin kiinteen myötä vähenee..ja ainakin osa lapsista ihan ittekin sitä vähentää ja tisuttelu painottuu enempi yöllleAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:hei siis..valaiskaahan tätä mammaa imetysasiassa..eli eli, jos nyt sit päästään sinne 6kk täyimetykseen, ensi viikolla siis 5kk täynnä, niin entäs sitten? Eihän se siihen se imetysrumba silloinkaan lopu. :/ Anteeksi ruma ilmaisu..välillä vaan jo kaipaa hiukan vapautta. :ashamed: Eli, onko se tissimaito edelleen pienen juomana vai aletaanko me sit antaa sitä korviketta?? Mä olen ihan pihalla taas jälleen kerran...
=)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--Uskosin että se sitten kuitenkin kiinteen myötä vähenee..ja ainakin osa lapsista ihan ittekin sitä vähentää ja tisuttelu painottuu enempi yöllleAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:hei siis..valaiskaahan tätä mammaa imetysasiassa..eli eli, jos nyt sit päästään sinne 6kk täyimetykseen, ensi viikolla siis 5kk täynnä, niin entäs sitten? Eihän se siihen se imetysrumba silloinkaan lopu. :/ Anteeksi ruma ilmaisu..välillä vaan jo kaipaa hiukan vapautta. :ashamed: Eli, onko se tissimaito edelleen pienen juomana vai aletaanko me sit antaa sitä korviketta?? Mä olen ihan pihalla taas jälleen kerran...
Nimm. todellinen asiantuntija
Me mennään tissimaidolla tuon puolen vuoden jälkeenkin varmaan sinne vuoden tietämille jos neiti vaan huolii-toki ne imetyskerrat harvenee sitä mukaan kun kiinteitä on yhä suurempi osa ruokavaliosta. Pojan kanssa mentiin juuri noin ja siirtyi sitten suoraan tissimaidosta lehmänmaitotuotteisiin. Meillä on tietysti se, ettei poika eikä nyt tytykään ole korviketta huolinut lainkaan, tytyn kanssa ollaan onneksi edistytty sen verran että huolii sentään pullon jos siellä äidinmaitoa, pojalle ei kelvannut sekään... :/Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:hei siis..valaiskaahan tätä mammaa imetysasiassa..eli eli, jos nyt sit päästään sinne 6kk täyimetykseen, ensi viikolla siis 5kk täynnä, niin entäs sitten? Eihän se siihen se imetysrumba silloinkaan lopu. :/ Anteeksi ruma ilmaisu..välillä vaan jo kaipaa hiukan vapautta. :ashamed: Eli, onko se tissimaito edelleen pienen juomana vai aletaanko me sit antaa sitä korviketta?? Mä olen ihan pihalla taas jälleen kerran...
Antaako sun kaverit sit juomaksi korviketta? Kun tää on siis se kohta missä mä tipun kärryiltä...siis juotavahan sitä on edelleen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--Uskosin että se sitten kuitenkin kiinteen myötä vähenee..ja ainakin osa lapsista ihan ittekin sitä vähentää ja tisuttelu painottuu enempi yöllleAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:hei siis..valaiskaahan tätä mammaa imetysasiassa..eli eli, jos nyt sit päästään sinne 6kk täyimetykseen, ensi viikolla siis 5kk täynnä, niin entäs sitten? Eihän se siihen se imetysrumba silloinkaan lopu. :/ Anteeksi ruma ilmaisu..välillä vaan jo kaipaa hiukan vapautta. :ashamed: Eli, onko se tissimaito edelleen pienen juomana vai aletaanko me sit antaa sitä korviketta?? Mä olen ihan pihalla taas jälleen kerran...
*muoks* Siis noin kävi miun kahelle kaverille vauvoineen, toisella vauveli itte lopetteli imetyksen 6kk iässä, sitä ennen oli pitkään syönyt "tissiä" vain öisin. Toisellla kanssa on vähentynyt, ja nykysin lapsen ollessa 8kk, niin tissiä kehissä on ainoastaan nukkumaan mennessä ja öisin tarpeenmukaan
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:=)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--Uskosin että se sitten kuitenkin kiinteen myötä vähenee..ja ainakin osa lapsista ihan ittekin sitä vähentää ja tisuttelu painottuu enempi yöllleAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:hei siis..valaiskaahan tätä mammaa imetysasiassa..eli eli, jos nyt sit päästään sinne 6kk täyimetykseen, ensi viikolla siis 5kk täynnä, niin entäs sitten? Eihän se siihen se imetysrumba silloinkaan lopu. :/ Anteeksi ruma ilmaisu..välillä vaan jo kaipaa hiukan vapautta. :ashamed: Eli, onko se tissimaito edelleen pienen juomana vai aletaanko me sit antaa sitä korviketta?? Mä olen ihan pihalla taas jälleen kerran...
Mutta siis..imetys jatkuu. Ääh..ehkä mä olen tänään vaan väsy siihen. Mutta, ihan se kokopäivähommaa on tällähetkellä. :| Joskin hienoa, että se onnistuu.