Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O
Menkää ihmeessä ! Mitähän ne lekurit tekis jos olis niiden oma lapsi kyseessä,smalla tavalla vai,tuskin
|O
Lääkärit kiikuttaa oman lapsensa silloin lääkäriin.. Oikeesti!
Ei meidän tytön kippaustapahtumasta mitään ruhjeita tullu, huoh! Mulla vaan kauhean huono omatunto :ashamed:. Tänään tosin on kolhinnut päätään oikein urakalla kun on keksinyt miten pääsee liikkumaan: pyörimällä! Ja siinä sit osuu pöytää ja lattiaa vähän tielle. Meillä on esim sitteri ollu tähän asti meidän eessä pöydällä olkkarissa. Nyt heivattiin pöytä pois, sitteri lattialle ja tyttö enemmänkin taljan päällä lattialla.
Ja kiva kun
Jahvetti palasi! Hyvä jos saitte ilmaa puhdistettua :hug:
Me lähetään huomenillalla reissuun ja mä jo stressaan. Lähinnä automatkaa täältä Espoon perukoilta Hgin juna-asemalle. Mä oon ite ajannut ajokortin keskustassa mutta ikimaailmassa en sinne ajaisi. Ja vaikka mies ajaa, niin silti stressaan.. :ashamed:
Ai niin,
ÄippäHki ja
Liinamariko kertoivat että heidän miehet on olleet pahoillaan "synnytyskärsimyksistä"? Meillä vähän sama juttu. Synnytyksessä ponnistusvaihe kesti liian kauan ja siksi mut kärrättiin leikkuriin. Mä unohdin nopeesti sen mutta mies sanoi melkein samantien että hänelle jäi synnytyspelko.. Ja edelleen on sitä mieltä että jos mä en halua toista lasta, on tää yksi riittävä. Just puhuttiin tänään siitä, kolmen vuoden sisään jos ei haluta toista niin sit jää tähän. Ja itseasiassa naimisiinmenostakin puhui
. Pitäis kuulemma ennen ku ostetaan uusi asunto..Ai ku kiva.