***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
:eek: :eek: Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meiltä löytyi Semperin luumu (vesi, kuivattu luumu, riisitärkkelys), Bonan persikkasose (vesi, persikka, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys ja c-vitamiini) ja Bonan ruusunmarja (vesi, ruusunmarja, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys). Eli noihin ei oo mihinkään lisätty sokeria. :)
eli mä URPO menin ostaa sen ainoan jossa on sokeria!! :headwall: :headwall:
Jos yhtään lohduttaa niin en ole löytänyt ainuttakaan päärynäsosetta jossa ei olis lisättyä sokeria :/ ja mä olen takuulla syönyt joka ikistä merkkiä ja makua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin, ja rauha maassa täällä :ashamed:
Mun piti sillon päivällä kyl infotaki, mut mies keskeytti :kieh: :kieh:
Tänään ollaan itketty, naurettu ja taas itketty ja halittukkin lopuksi...oltiin jo siinä pisteessä, että eroa mietittiin, mutta eiköhän me tällä jatketa :heart: :xmas:
Mies kertoi mikä häntä on jo pidempään nyppiny ja ite kerroin kanssa...siitä tää siis lähti, nyt enempää asiaa kaivelematta =)
No, jotain ton suuntasta mää ajattelinkin, mutta sitten muistelin, että miten oot aina miestäs kehunu. Niin en tuon asian suhteen sitten kovin huolissani osannu olla. =) Mutta hyvä, että kaikki on kunnossa! :)
Onhan tuo aika ihana...ei mua moni kattelis :p :D
B) Samma här. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
:eek: :eek: Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O

voi itku toi teidän homma!!! :hug: :hug: :hug:

jospas se nyt alkais selvitä. ei varmaan tosiaan kannata odotella..menette vaan näytille! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
:eek: :eek: Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O
Menkää ihmeessä ! Mitähän ne lekurit tekis jos olis niiden oma lapsi kyseessä,smalla tavalla vai,tuskin

|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
me ei olla hetkeen kunnolla riideltykään..eli sitä odotellessa!! :whistle:
Ei mekään. :D Lapsonen kun on paikalla, niin sitä saa jotenkin hillittyä ihtensä. :snotty: :D Viimeks vissiin riehuttiin silloin toukokuussa anoppilassa. :ashamed: Tosin, silloin riidassa oli mukana anoppikin. :p
 
Mä en tajua kun en saa laitettua kuvia kerhon puolelle,jopa rakas tietsikkanörttinikin opasti,mut katos kuvat taivaan tuuliin.Eiks pitäis olla ihan jees kun napsaa sitä selaa ja sit valkkaa ja tallentaa,auttakee idioottia
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
me ei olla hetkeen kunnolla riideltykään..eli sitä odotellessa!! :whistle:
Ei mekään. :D Lapsonen kun on paikalla, niin sitä saa jotenkin hillittyä ihtensä. :snotty: :D Viimeks vissiin riehuttiin silloin toukokuussa anoppilassa. :ashamed: Tosin, silloin riidassa oli mukana anoppikin. :p
totta..pieni jotenkin auttaa hillitsemään!onneksi!!!! :ashamed:

anoppi ridassa mukana..kuinka ihanaa! :hug: meillä hän toisinaan aiheena. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en tajua kun en saa laitettua kuvia kerhon puolelle,jopa rakas tietsikkanörttinikin opasti,mut katos kuvat taivaan tuuliin.Eiks pitäis olla ihan jees kun napsaa sitä selaa ja sit valkkaa ja tallentaa,auttakee idioottia
Pitäis juu. :/ Onkohan sulla liika isoja ne kuvat? :/ Meillä pitäis tuolla järkkäridigillä otettuja kuvia pienentää, jotta ne sais tallennettua. En osaa, enkä jaksa opetella. :xmas: Laittelen sit aina tuolla pokkarilla otettuja kuvia. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en tajua kun en saa laitettua kuvia kerhon puolelle,jopa rakas tietsikkanörttinikin opasti,mut katos kuvat taivaan tuuliin.Eiks pitäis olla ihan jees kun napsaa sitä selaa ja sit valkkaa ja tallentaa,auttakee idioottia
Pitäis juu. :/ Onkohan sulla liika isoja ne kuvat? :/ Meillä pitäis tuolla järkkäridigillä otettuja kuvia pienentää, jotta ne sais tallennettua. En osaa, enkä jaksa opetella. :xmas: Laittelen sit aina tuolla pokkarilla otettuja kuvia. :)

meillä pitää noi pokkarillakin otetut pienentää...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en tajua kun en saa laitettua kuvia kerhon puolelle,jopa rakas tietsikkanörttinikin opasti,mut katos kuvat taivaan tuuliin.Eiks pitäis olla ihan jees kun napsaa sitä selaa ja sit valkkaa ja tallentaa,auttakee idioottia
Pitäis juu. :/ Onkohan sulla liika isoja ne kuvat? :/ Meillä pitäis tuolla järkkäridigillä otettuja kuvia pienentää, jotta ne sais tallennettua. En osaa, enkä jaksa opetella. :xmas: Laittelen sit aina tuolla pokkarilla otettuja kuvia. :)
Jaa-a, outoahan tässä on et samalla kameralla otettu kuva pojasta siihen itsensä esittelyosioon onnistui muinoin,outoa.Mitäs siihen selaa osioon ilmestyy kun on valinnu,mulla tuli jotain outoa tekstiä.No pitänee olla ilman kuvia,höh

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
me ei olla hetkeen kunnolla riideltykään..eli sitä odotellessa!! :whistle:
Ei mekään. :D Lapsonen kun on paikalla, niin sitä saa jotenkin hillittyä ihtensä. :snotty: :D Viimeks vissiin riehuttiin silloin toukokuussa anoppilassa. :ashamed: Tosin, silloin riidassa oli mukana anoppikin. :p
totta..pieni jotenkin auttaa hillitsemään!onneksi!!!! :ashamed:

anoppi ridassa mukana..kuinka ihanaa! :hug: meillä hän toisinaan aiheena. :whistle:
On anoppi meillä ollu joskus aiheenakin. :whistle: Sattui niin, että skitsahdin anopille. Mies tuli sitten rauhoittelemaan väliin. :whistle: Mitäs kettuili. :kieh: Ei vaan, aika usein sitä on vähän rikkaa omassakin silmässä. :whistle: Sitä jotenkin provosoituu helpommin anopin kuin vaikka oman äidin sanomisista tai tekemisistä. :snotty: No, mutta minä yritin sitten myöhemmin tehdä sovintoa, mutta marttyyrianoppi ryhtyi oikein supermarttyyriksi. :kieh: Ei vaan, ihan mukiinmenevä tyyppi se on, ihanakin. Nyt ollaan jollain lailla väleissä, muttei tosiaankaan samanlaisissa kuin aiemmin. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
:eek: :eek: Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O
Menkää ihmeessä ! Mitähän ne lekurit tekis jos olis niiden oma lapsi kyseessä,smalla tavalla vai,tuskin

|O
Lääkärit kiikuttaa oman lapsensa silloin lääkäriin.. Oikeesti!


Ei meidän tytön kippaustapahtumasta mitään ruhjeita tullu, huoh! Mulla vaan kauhean huono omatunto :ashamed:. Tänään tosin on kolhinnut päätään oikein urakalla kun on keksinyt miten pääsee liikkumaan: pyörimällä! Ja siinä sit osuu pöytää ja lattiaa vähän tielle. Meillä on esim sitteri ollu tähän asti meidän eessä pöydällä olkkarissa. Nyt heivattiin pöytä pois, sitteri lattialle ja tyttö enemmänkin taljan päällä lattialla.

Ja kiva kun Jahvetti palasi! Hyvä jos saitte ilmaa puhdistettua :hug:

Me lähetään huomenillalla reissuun ja mä jo stressaan. Lähinnä automatkaa täältä Espoon perukoilta Hgin juna-asemalle. Mä oon ite ajannut ajokortin keskustassa mutta ikimaailmassa en sinne ajaisi. Ja vaikka mies ajaa, niin silti stressaan.. :ashamed:

Ai niin, ÄippäHki ja Liinamariko kertoivat että heidän miehet on olleet pahoillaan "synnytyskärsimyksistä"? Meillä vähän sama juttu. Synnytyksessä ponnistusvaihe kesti liian kauan ja siksi mut kärrättiin leikkuriin. Mä unohdin nopeesti sen mutta mies sanoi melkein samantien että hänelle jäi synnytyspelko.. Ja edelleen on sitä mieltä että jos mä en halua toista lasta, on tää yksi riittävä. Just puhuttiin tänään siitä, kolmen vuoden sisään jos ei haluta toista niin sit jää tähän. Ja itseasiassa naimisiinmenostakin puhui :eek:. Pitäis kuulemma ennen ku ostetaan uusi asunto..Ai ku kiva.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en tajua kun en saa laitettua kuvia kerhon puolelle,jopa rakas tietsikkanörttinikin opasti,mut katos kuvat taivaan tuuliin.Eiks pitäis olla ihan jees kun napsaa sitä selaa ja sit valkkaa ja tallentaa,auttakee idioottia
Pitäis juu. :/ Onkohan sulla liika isoja ne kuvat? :/ Meillä pitäis tuolla järkkäridigillä otettuja kuvia pienentää, jotta ne sais tallennettua. En osaa, enkä jaksa opetella. :xmas: Laittelen sit aina tuolla pokkarilla otettuja kuvia. :)
Jaa-a, outoahan tässä on et samalla kameralla otettu kuva pojasta siihen itsensä esittelyosioon onnistui muinoin,outoa.Mitäs siihen selaa osioon ilmestyy kun on valinnu,mulla tuli jotain outoa tekstiä.No pitänee olla ilman kuvia,höh
:/ Onpa outoa. :/
 
liinamari...mä teen kuvien kanssa niin, että valitsen sen ensin koneella siis siellä tiedostossa missä se on ja avaan sen. sit pienennän ja tallennan koneen työpöydälle ja sit menen kerhoon ja siellä browse-kohdassa etsin sen sit työpöydältä ja valitsen sieltä ja tallennan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...
:eek: :eek: Mitä v*ttua? Meille tää lääkäri vaan sanoi, että rasvatkaa nyt sitten vaan sillä kortisonilla, kun "kyllä ne oireet sieltä esiin puskee, jos ovat riittäviä"! Ei helv*tti sanon mä! Tuntuu vähän siltä, että tää perhe ampasee huomenna aamulla sinne sairaalaan näytille. Ihan pyllystä muutenkin koko homma! |O Pitäis vissiin kauttaaltaan punaisena olla, ennen kuin uskottais, ettei kaikki oo ihan normaalia. |O |O
Menkää ihmeessä ! Mitähän ne lekurit tekis jos olis niiden oma lapsi kyseessä,smalla tavalla vai,tuskin

|O
Lääkärit kiikuttaa oman lapsensa silloin lääkäriin.. Oikeesti!


Ei meidän tytön kippaustapahtumasta mitään ruhjeita tullu, huoh! Mulla vaan kauhean huono omatunto :ashamed:. Tänään tosin on kolhinnut päätään oikein urakalla kun on keksinyt miten pääsee liikkumaan: pyörimällä! Ja siinä sit osuu pöytää ja lattiaa vähän tielle. Meillä on esim sitteri ollu tähän asti meidän eessä pöydällä olkkarissa. Nyt heivattiin pöytä pois, sitteri lattialle ja tyttö enemmänkin taljan päällä lattialla.

Ja kiva kun Jahvetti palasi! Hyvä jos saitte ilmaa puhdistettua :hug:

Me lähetään huomenillalla reissuun ja mä jo stressaan. Lähinnä automatkaa täältä Espoon perukoilta Hgin juna-asemalle. Mä oon ite ajannut ajokortin keskustassa mutta ikimaailmassa en sinne ajaisi. Ja vaikka mies ajaa, niin silti stressaan.. :ashamed:

Ai niin, ÄippäHki ja Liinamariko kertoivat että heidän miehet on olleet pahoillaan "synnytyskärsimyksistä"? Meillä vähän sama juttu. Synnytyksessä ponnistusvaihe kesti liian kauan ja siksi mut kärrättiin leikkuriin. Mä unohdin nopeesti sen mutta mies sanoi melkein samantien että hänelle jäi synnytyspelko.. Ja edelleen on sitä mieltä että jos mä en halua toista lasta, on tää yksi riittävä. Just puhuttiin tänään siitä, kolmen vuoden sisään jos ei haluta toista niin sit jää tähän. Ja itseasiassa naimisiinmenostakin puhui :eek:. Pitäis kuulemma ennen ku ostetaan uusi asunto..Ai ku kiva.
Ihana mies kuulostais olevan sullakin meillevauva! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Jos yhtään lohduttaa niin en ole löytänyt ainuttakaan päärynäsosetta jossa ei olis lisättyä sokeria :/ ja mä olen takuulla syönyt joka ikistä merkkiä ja makua

Muksun päärynäsosetta löytyy kaapista ja siinä ei ole lisättyä sokeria kun äsken tarkistin. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Jos yhtään lohduttaa niin en ole löytänyt ainuttakaan päärynäsosetta jossa ei olis lisättyä sokeria :/ ja mä olen takuulla syönyt joka ikistä merkkiä ja makua

Muksun päärynäsosetta löytyy kaapista ja siinä ei ole lisättyä sokeria kun äsken tarkistin. :attn:
Mirtsu...kiitti tiedosta! =) Tää mamma lähtee uusille soseostoksille huomenna.

 
Meillevauvaluin et naimisiin pitäis mennä ennenkuin ostetaan uusi auto :LOL:

Meillä mies joka aina vannoi ettei mene naimisiin ja jankkas sitä monesti,yllätti puoltoista viikkoa ennen ristiäisiä kosimalla.Romantiikka oli kyllä kaukana,kello oli ysi aamulla ja mä per....een vihaisena ripustelin pyykkiä ilman rihman kiertämää,kun tissit vaan valui maitoa.Mies seistä nökötti vieressä ja sopersi jos naimisiin mentäis ja minä tiuskaisin et en jaksa kuunnella nyt tota sontaa et joo tiedetään et halua,sit katoin et taitaa olla tosissaan kun silmissä kiilteli kyyneleet :heart:
 

Yhteistyössä