***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
synnytyksestä...Meillä mies sanoi jo siellä synnytyssalissa, ennenkuin päädyttiin sektioon, että hän ei koskaan tule sanomaan, että haluaa toisen lapsen, vaan että minun pitää itse haluta sitä. :heart: aika liikkis...ja niin se sanoo edelleen. oli varmaan melko järkyttynyt hänkin siitä puuhasta. :eek:

sose-asiaa...maisteltiin tänään taas lusikankärjellä uutta makua, päärynää. ensin tuli irvistys, että missä mun mauton pottu on, mut sit maistui. :p Mutta siis se kysymys..kun purkissa lukee, että soseessa on lisättyä hedelmäsokeria, ja niin näytti olevan mangososeessakin, jonka myös ostin. Et onko se näin, että niissä kaikissa on lisättyä sokeria?? :/ Minusta aika kummallista.
Olipas ihanasti sanottu =)

Meillä mies pyysi synnytyksen jälkeen anteeksi et oli saattanut mut moiseen tilaan,siis raskaaksi =) liikkistä kans koska poikaa yritettiin saada aikaiseksi kahdeksan kuukautta. Kyllä se miehellekin joo oli aika kauhea kokemus,kun ei voi muutakuin vierestä katsoa

Meil ei soseita viel syö muut kuin minä,mut oliks se semper ja bona joilla oli täysin sokerittomia,tarkistan jos löydän viel tyhjän purkin
Liikuttava mies sullakin liina! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
tosi pyllystä...huomasin tänään, että meidän auton kylkeä on raaputettu!!! :kieh: :kieh: Kivoja ihmisiä liikkeellä...missä lie tehty, mut selvästi jollain terävällä sitä on raavittu. mies oli jo eilen sen huomannut, mut ei hänkään ollut keksinyt, että missä se olis voinut tulla... :/
Onpa persiistä. :kieh: Meillä mies on supertarkka autosta. Aina manailee justiinsa noiden raapimisten vuoksi. Parkkiksella se parkkeeraa mieluiten hienon auton viereen, kun on sitä mieltä, että kalliin auton omistajat on tarkempia autoistaan ja siten myös viereisen auton naarmuttamaisesta. :LOL:
meillä taas mies on enemmän niin, että auto on vaan käyttöesine ja se saakin kulua. ;) minua taas ärsyttää, jos se on naarmuuntunut tms. :kieh:

nämä molemmat soseet on pilttiä ja mangossa on vettä, mangoa, hedelmäsokeria, riisitärkkelystä,sakeuttamisaineita (pektiini, kalsiumsitraatti) ja c-vitamiini.

Juu piltteihin on aina lisätty sokeria.Tosi kummallista kyllä.Siinä muksu merkis ei muuten ole mitään muitakaan lisäaineita,hyvälle maistui
=)

Äippä hki yksi purkki löytyi eli Muksu merkkinen myös,en sit tiedä mitä makuja on ,mul oli hedelmä seiska ja semperillä on mango ja bonalla ruusunmarja

kiitti tiedosta liinamari. =) pitää ensi kerralla katsoo mitä ostaa. nyt vaan nappasin ne tuosta alepasta nopeesti. jotenkin minusta on tyhmää antaa lisättyäsokeria tässä vaiheessa..tulee saamaan sitä ihan riittämiin myöhemmin, eikä vielä ole tarve oppia niin makeaan. voin olla turhan tarkka, mutta joo... :/

tosi pyllystä...huomasin tänään, että meidän auton kylkeä on raaputettu!!! :kieh: :kieh: Kivoja ihmisiä liikkeellä...missä lie tehty, mut selvästi jollain terävällä sitä on raavittu. mies oli jo eilen sen huomannut, mut ei hänkään ollut keksinyt, että missä se olis voinut tulla... :/
Onpa persiistä. :kieh: Meillä mies on supertarkka autosta. Aina manailee justiinsa noiden raapimisten vuoksi. Parkkiksella se parkkeeraa mieluiten hienon auton viereen, kun on sitä mieltä, että kalliin auton omistajat on tarkempia autoistaan ja siten myös viereisen auton naarmuttamaisesta. :LOL:
Ievan mies sitte meijän auton kiertäis kyllä kaukaa :whistle: :LOL: :LOL: On meinaa sen näkönen peli, ettei oo pietty kun kukkaa kämmenellä B) Mut on meil sentä liukuovet takana, ettei lapset kolhi muiden autoja :p

Äippä hki yksi purkki löytyi eli Muksu merkkinen myös,en sit tiedä mitä makuja on ,mul oli hedelmä seiska ja semperillä on mango ja bonalla ruusunmarja

kiitti tiedosta liinamari. =) pitää ensi kerralla katsoo mitä ostaa. nyt vaan nappasin ne tuosta alepasta nopeesti. jotenkin minusta on tyhmää antaa lisättyäsokeria tässä vaiheessa..tulee saamaan sitä ihan riittämiin myöhemmin, eikä vielä ole tarve oppia niin makeaan. voin olla turhan tarkka, mutta joo... :/

Oon samaa mieltä,ei vielä sokeria. Mä kans ihmettelin noita sokerilisäyksia nimenomaan Piltti merkissä,koska sehän taitaa olla tunnetuin merkki ja niin mainostetaan terveellisenä tuotteena. haa tässähän olis hyvä syy lähettää Piltille kysely,taidanpas tehdä niin

Niin, ja rauha maassa täällä :ashamed:
Mun piti sillon päivällä kyl infotaki, mut mies keskeytti :kieh: :kieh:
Tänään ollaan itketty, naurettu ja taas itketty ja halittukkin lopuksi...oltiin jo siinä pisteessä, että eroa mietittiin, mutta eiköhän me tällä jatketa :heart: :xmas:
Mies kertoi mikä häntä on jo pidempään nyppiny ja ite kerroin kanssa...siitä tää siis lähti, nyt enempää asiaa kaivelematta =)

:wave:

Huaaah, ihana hiljaisuus. Meiltä löytyy nykysin niiiiiin kärttyinen neiti, että :/ . Toivottavasti saa sen hampaansa pian tehtyä, jos nyt edes siitä on. Jouduin jo tänään turvautumaan suppoonkin, kun huuto vaan jatku ja jatku ja kyllähän se sillä sitten helpotti. Eikä tuo muuten vaikuta kipeältä ja alaikenessä kyllä mielestäni tuntuu ja kuultaa hampi, mutta tiedä sitten kuinka kauan vielä joutuu kärttyilemään, ennen ku puhkeaa. Päikkäreitäkään ei saa nukuttua...pikkutirsoja vaan ja niillekin nukahtaminen kestäääää ja sitten tietysti se väsykin kiukuttaa :/ . Voi tuota pienen ihmisen elämää.
Noh, onneksi tuo ei noista kunnon yöunistaan ihan hevillä luovu(*koputtaa puuta*), joten nyt koisaa kyllä kiltisti sängyssään.

ÄippäHki...ostin tänään Muksun jotain hedelmäsosetta ja siinä ei ainakaan ollu lisättyä sokeria...

Ieva saakos sen altistuksen aikana käyttää kortisonia? Ku meiltä ainakin kiellettiin sillon kaikki muut kuin perusvoiteet, ettei "sekota" oireiden tulkintaa...

Mulla oli yläkerran naapurina joskus joku keleen pianisti, treenasi sitä soittoaan j-o-k-a päivä aamusta iltaan, välillä piti vaan "lakisääteiset". se oli kyllä kans aika hel**tillistä.

Hmmm...tuo Jahve jäi kans mietityttämään, hope kaikki siellä hyvin :hug:

Meiltä löytyi Semperin luumu (vesi, kuivattu luumu, riisitärkkelys), Bonan persikkasose (vesi, persikka, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys ja c-vitamiini) ja Bonan ruusunmarja (vesi, ruusunmarja, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys). Eli noihin ei oo mihinkään lisätty sokeria. :)

Oon samaa mieltä,ei vielä sokeria. Mä kans ihmettelin noita sokerilisäyksia nimenomaan Piltti merkissä,koska sehän taitaa olla tunnetuin merkki ja niin mainostetaan terveellisenä tuotteena. haa tässähän olis hyvä syy lähettää Piltille kysely,taidanpas tehdä niin

heh heh..mä mietin just samaa, että pitää laittaa sähköpostia ja kysyä. Mut kysy sä ja kerro sit mitä vastasivat. ;)

Peesi tähän.

Meiltä löytyi Semperin luumu (vesi, kuivattu luumu, riisitärkkelys), Bonan persikkasose (vesi, persikka, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys ja c-vitamiini) ja Bonan ruusunmarja (vesi, ruusunmarja, viinirypälemehutiiviste, tapiokatärkkelys). Eli noihin ei oo mihinkään lisätty sokeria. :)
eli mä URPO menin ostaa sen ainoan jossa on sokeria!! :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tänään ollaan itketty, naurettu ja taas itketty ja halittukkin lopuksi...oltiin jo siinä pisteessä, että eroa mietittiin, mutta eiköhän me tällä jatketa :heart: :xmas:
Mies kertoi mikä häntä on jo pidempään nyppiny ja ite kerroin kanssa...siitä tää siis lähti, nyt enempää asiaa kaivelematta =)
No, jotain ton suuntasta mää ajattelinkin, mutta sitten muistelin, että miten oot aina miestäs kehunu. Niin en tuon asian suhteen sitten kovin huolissani osannu olla. =) Mutta hyvä, että kaikki on kunnossa! :)

Välillä pitää puhdistaa ilmaa! ;) Se kuuluu asiaan!
Hyvä että kaikki hyvin! =)

Jahvetti hienoa että pääsitte sopuun,joskus kunnon tuuletus tekee hyvää vaikka pohjamudissa käytäis :hug:
Ja ompahan nyt sanottu ne, mitkä nyppii!!
Tosin...tunti sen jälkeen kun oltiin sovittu, niin ite tein taas sellasen jutun mitä ukko ei voi sietää :LOL: :LOL: Mut sain mie sen anteeksi :saint:

No, jotain ton suuntasta mää ajattelinkin, mutta sitten muistelin, että miten oot aina miestäs kehunu. Niin en tuon asian suhteen sitten kovin huolissani osannu olla. =) Mutta hyvä, että kaikki on kunnossa! :)
Onhan tuo aika ihana...ei mua moni kattelis :p :D

Yhteistyössä