Poju tosiaan nukahtaa yleensä tässä kasin paikkeilla =) Jää hiukan tätä iltaakin tähän jäljelle itseä varten. Nyt taitaa jo olla unessa, kun ei kuulu äherrystä... Meilläkin noustaan kuudelta ylös ylös ja siinä välillä syödään 1-2 kertaa nykyään =) Oon kyllä tyytyväinen, kun oon saanu muokattua rytmin tällaiseksi, mut päikkärit nyt on mitä on :| Vaikka nekin ollut kyllä hyvät tänäänAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Ihanan aikaisin teillä mennään Kristelle nukkumaan! Meillä Valle menee yöunille nykyään joskus 23-00.... :| Ja herää kuudelta (siinä välissä syömään kyl mutta kuudelta ylösylös..)..
Mulla on selkä ihan kipeä. :headwall: :headwall:
Ens viikon keskiviikkoon. Mut täytyy kattoo nyt miten tää menee. :/ Voihan se olla, ettei jatketa viikkoa. Huomenna jos on jotain näpykkää tms., niin oon yhteyksissä sinne sairaalaan: mennään joko näytille tai sit soitan sinne. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Inhottavaa ieva, jos nuo tytön itkut johtuu oikeesti siitä maidosta Montakos päivää altistusta viel on jäljellä??
Turha pientä on tosiaan rääkätä, jos oireet selkeesti lisääntyy Näytille vaan vaikka väkisin sitten.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ens viikon keskiviikkoon. Mut täytyy kattoo nyt miten tää menee. :/ Voihan se olla, ettei jatketa viikkoa. Huomenna jos on jotain näpykkää tms., niin oon yhteyksissä sinne sairaalaan: mennään joko näytille tai sit soitan sinne. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Inhottavaa ieva, jos nuo tytön itkut johtuu oikeesti siitä maidosta Montakos päivää altistusta viel on jäljellä??
Kyllä ois itku varmasti pärähtänyt multakin :'( Mä oon nyt pari viikkoa elänyt ihan epätietoisuudessa, kun yhdellä tuttavapariskunnalla oli la joskus kesäkuun alussa (en muista milloin...) ja siinä raskaudessa oli kaikenlaisia vaikeuksia (vauva esim. lakkasi kasvamasta). Ei olla mitenkään läheisiä kamuja, joten en oo uskaltanut udella mitään. Mun käsittääkseni sen pitäisi olla jo syntynyt joka tapauksessa vaikka ois sen 2vk mennyt yliajalle... Ja mua pelottaa,että jos kaikki ei ookkaan ollut hyvin, kun ei oo mitään kuulunut Ja syntyneissä ei oo ollu lehdessä..Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua.
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua.
:'(Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua.
Itkuun olisin varmaan minäkin pillahtanut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua.
Fiksuun aikaan hommissa :kieh: :kieh: Onneksi muutettiin omakotitaloon, meillä oli kerrostalossa kyllä kans sellaisia naapureita, että... Lähinnä kiusaa tekeviä mummoja, jotka kyttää ja valittaa :kieh: :kieh: Ja yhdet teki remonttia tosiaan aina iltaisin kello 21 alkaen ja viikonloppuisin koko päivän, eikä tuntunut valmista tulevan useammankaan kuukauden aikana :kieh: Sit me jo muutettiinkin =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Joku mulkvisti alkoi sitten poraamaan jossain yläkerrassa. :kieh: :kieh: :kieh:
Voi :'( tosiaan!Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua.