***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Munkkipossu on possumunkki. :LOL:

Huh, täällä on taas ollut villiä menoa.

Käytiin tänään Ikeassa sänkyostoksilla. Tuolla ukkoseni kasailee yöpöytiä ja sänkyä.
Piipahdettii samalla siellä uudessa karkkikaupassa (tai no ainakin meille uudessa). Tuli vähän ostettua herkkuja :p
 
Hei, ei vieläkään mitään. Kumma juttu.

Mulla oli eilen sellanen tunne, että pitää soittaa yhdelle ystävälle, olin ihan varma että synnyttää pian (la toissa lauantaina). En sitten soittanut, mutta olivat yöllä lähteneet sairaalaan ja nyt on pieni muutaman tunnin ikäinen poika heillä! :heart: Hitsi, en malta odottaa että pääsen katsomaan.. Varmaan tosi pieni.. :)
 
Sain juuri pojalle iltavellin syötettyä ja vein sänkyyn unta odottelemaan =) On se niin ihanan kiltti, kun unirättinsä kanssa puuhailee hetken ennen nukahtamista :heart: :heart: Miehen lähetin kauppaan, kun en päivällä viittinyt enää uutta kertaa lähteä liikenteeseen pojan kanssa, kun vettä on satanut koko päivän :| Tänään kaverilta tullessa näin myös onnettomuuden, kun pukuasuinen kolmikymppinen mies ajoi autolla päin skootteria, jonka kyydissä oli kaksi noin 15v. tyttöä :eek: :( Toiselta meni luultavasti jalka poikki, toinen nousi heti ja käveli sivuun :/

Munkkipossu on munkkipossu, miehen kanssa molemmat oltiin sitä mieltä :LOL: Ja kotitalous oli meillä köksä...
 
Ihanan aikaisin teillä mennään Kristelle nukkumaan! :eek: Meillä Valle menee yöunille nykyään joskus 23-00.... :| Ja herää kuudelta (siinä välissä syömään kyl mutta kuudelta ylösylös..)..

Mulla on selkä ihan kipeä. :headwall: :headwall:
 
Kivat kahden ja puolen tunnin itkeskelyt oli meillä tuossa illan kähmyssä. :( Lieköhän massu kipeä pikkuisella... :( Nyt ähräilee jotain puoliunessa sängyssään. Melkein unessa on siis, mutta välillä ährii jotain tai inahtelee. :( Salettiin siitä saakelin NANista tämäkin. |O Kasvojen iho onneksi on rauhoittunut nyt eilisestä honkin verran. Sibicortilla lienee asiaan osuutta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Ihanan aikaisin teillä mennään Kristelle nukkumaan! :eek: Meillä Valle menee yöunille nykyään joskus 23-00.... :| Ja herää kuudelta (siinä välissä syömään kyl mutta kuudelta ylösylös..)..

Mulla on selkä ihan kipeä. :headwall: :headwall:
Poju tosiaan nukahtaa yleensä tässä kasin paikkeilla =) Jää hiukan tätä iltaakin tähän jäljelle itseä varten. Nyt taitaa jo olla unessa, kun ei kuulu äherrystä... Meilläkin noustaan kuudelta ylös ylös ja siinä välillä syödään 1-2 kertaa nykyään =) Oon kyllä tyytyväinen, kun oon saanu muokattua rytmin tällaiseksi, mut päikkärit nyt on mitä on :| Vaikka nekin ollut kyllä hyvät tänään :whistle: :D
 
Hei täältäkin! :wave:

Meidän terassin rakennus on nyt sit alkanut. Mä vihaan kaikkea keskeneräistä, mutta jospa tän kestää. Hyvää odotellessa. Ostettiin eilen 6 hengen pöytä ja tuolit terassille ja polyrottinkiset kalusteet lasitetulle terassille. :p Saas nähdä miltä sit näyttää. Vielä pitäisi uusi markiisikangas ompeluttaa/ostaa. Onko kenelläkään pk-seutulaisella tietoa ko. aiheesta et mistä tuollaista palvelua kannattaa kysyä? Mistä saa sellaista kangasta? Ompeleekohan joku ihan tavallinen kotiompelija sellaisen?

Mä kävin intialaisessa päähieronnassa. Teki niin hyvää mun migreenisärylle. =) Hankalaa kun en voi syödä mun migreenilääkkeitä imetyksen vuoksi. :/

Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua. :(

Taas mä olen ihan tonttu, et mitä pitikään kommentoida. :xmas: :xmas: :xmas:

Käytiin neidin kanssa pitkällä kävelylenkillä ja nyt pitää alkaa iltapesupuuhiin...palaillaan... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Inhottavaa ieva, jos nuo tytön itkut johtuu oikeesti siitä maidosta :( Montakos päivää altistusta viel on jäljellä??
Ens viikon keskiviikkoon. :( Mut täytyy kattoo nyt miten tää menee. :/ Voihan se olla, ettei jatketa viikkoa. Huomenna jos on jotain näpykkää tms., niin oon yhteyksissä sinne sairaalaan: mennään joko näytille tai sit soitan sinne. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Inhottavaa ieva, jos nuo tytön itkut johtuu oikeesti siitä maidosta :( Montakos päivää altistusta viel on jäljellä??
Ens viikon keskiviikkoon. :( Mut täytyy kattoo nyt miten tää menee. :/ Voihan se olla, ettei jatketa viikkoa. Huomenna jos on jotain näpykkää tms., niin oon yhteyksissä sinne sairaalaan: mennään joko näytille tai sit soitan sinne. :/
Turha pientä on tosiaan rääkätä, jos oireet selkeesti lisääntyy :( Näytille vaan vaikka väkisin sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Kotimatkalla näin ruumisauton jonka takana oli pienen pieni valkoinen arkku... :'( itkuhan minulla tuli keskellä Runeberginkatua. :(
Kyllä ois itku varmasti pärähtänyt multakin :( :'( Mä oon nyt pari viikkoa elänyt ihan epätietoisuudessa, kun yhdellä tuttavapariskunnalla oli la joskus kesäkuun alussa (en muista milloin...) ja siinä raskaudessa oli kaikenlaisia vaikeuksia (vauva esim. lakkasi kasvamasta). Ei olla mitenkään läheisiä kamuja, joten en oo uskaltanut udella mitään. Mun käsittääkseni sen pitäisi olla jo syntynyt joka tapauksessa vaikka ois sen 2vk mennyt yliajalle... Ja mua pelottaa,että jos kaikki ei ookkaan ollut hyvin, kun ei oo mitään kuulunut :( :eek: Ja syntyneissä ei oo ollu lehdessä..

*muoks* Jotenkin on nyt niin herkkänä kaikkeen vauvoihin liittyvään, että huolestuu ihan eri tavalla kuin olisin aiemmin kuvitellut suhtautuvani asioihin
 
Hei pikaisesti :wave:

Veljen perhe on meillä yökylässä, joten käyn vaan pikaisesti :) Teillä on ollut oikein juttujen jutut yöllä :LOL: Varsinkin jeesustelu osui ja uppos :LOL:

Haleja Meillevauvalle paljon. Ja Jahvetille myös :hug:

Ja ievalle kaas :hug: ; kurjaa, että pikkuinen tuntuu reagoivan tosi isosti tuohon altistukseen :|

Me oltiin tänään siellä neuvolalääkärissä; lekuri katteli päätä ja sanoi kaiken olevan kunnossa, hiphei :) nyt on mieli keveä =)

4,5kk mitat

paino: 6350 g
Pituus; 63cm
Pipo: 39,8cm

Pieni ja pippurinen :heart: Vähän on paino ja pituus nyt alakäyrillä, mutta lääkärin mukaan kaikki ok :)

Meillä päin munkkipossu ja vamppu on sellainen pehmeä pesusieni :D

Täytyy mennä, palataan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Joku mulkvisti alkoi sitten poraamaan jossain yläkerrassa. :kieh: :kieh: :kieh:
Fiksuun aikaan hommissa :kieh: :kieh: Onneksi muutettiin omakotitaloon, meillä oli kerrostalossa kyllä kans sellaisia naapureita, että... Lähinnä kiusaa tekeviä mummoja, jotka kyttää ja valittaa :kieh: :kieh: Ja yhdet teki remonttia tosiaan aina iltaisin kello 21 alkaen ja viikonloppuisin koko päivän, eikä tuntunut valmista tulevan useammankaan kuukauden aikana :kieh: Sit me jo muutettiinkin =)
 

Yhteistyössä