***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Mä sit liityn äiteihin jotka vahingossa ovat tiputtaneet lapsensa :ashamed:. Oltiin bussissa joka teki reippaan mutkan. Mä olin pitävinäni matkiksista kiinni mutta silti ne kippasi. Tyttö tietty itkemään mutta mitään ei onneksi sattunut. Hyssyttelin sylissä ja tarkistin tuliko mitään kolhuja. Hetken päästä tyty jo naureskeli :). Bussikuski sit laukomaan minne mä voin lapsi sylissä istua etten kaatuile.. :snotty:. Seurataan tietty tuleeko mitään outoja oireita mutta näyttäis siltä että säikähdyksellä selvittiin.
Vaikka taitaa olla lähinnä todennäköistä että jotain tällasta tapahtuu monelle muullekin niin silti se "huono äiti"- huono omatuntofiilis on kauhein :|

 
Meille tuli muuten tänään muutamat uudet legsit. :snotty: Vaaleanpunaiset sydänkuvioiset, pirtsakan raidakkaat ja keltaiset ruskeapalloiset. :p

Oon nyt tänään sitten jatkanut tuota maitoaltistusta: kasvoissa enemmän ihottumaa kuin aamulla, käsivarsissa ja reidessä ihottumaa ja kämmenselissä hieman pientä punaista näppyä. Ja myrkynvihreä kakkakin tuli. :( Kasvojen iho lähti hilseilemään Sibicortista, mutta kaiketi se on myös auttanut kasvoihin, koska olivat tänään aamulla melko hyvät. :/ Täytyy huomenna katsoa miltä näyttää; mennään näytille, jos näppyä tulee lisää/ eivät häviä. :/
 
Ainiin ja pikkuinen reipastus heräsi yöllä kuusi kertaa. :( Ja tähän sitten päälle vielä "melkeinheräämiset", jolloin sain tutilla rauhoitettua tytön. :(

Tänään olis ollu kaikkea kivaa menoakin jo sovittuna, mutta peruin kahvittelut ja vauvakerhoon menon, kun ajattelin, että on kivempi kotona seurailla tilannetta ja antaa tytön olla pelkässä bodyssa, niin ei ainakaan kuumuus aiheuta ihottumaa. :/ Huomenna on onneksi myös mukavaa ohjelmaa; bestis perheineen (miehensä ja meidän rakas kummipoika) tulee tänne ja meillä on mökki vuokrattuna yhdeksi vuorokaudeksi. :D Perjantaina mennään sitten heidän kanssaan Korkeasaareen. :D
 
Kiitokset uni-onnitteluista =) Toivotaan tosiaan, että olis pysyvää. Ainakin siihen asti, kun rupee liikkumaan, sillonhan menee tietysti pakka uusiks :whistle:

Pusuapina Miekään en tosiaankaan mihinkään bikineihin itteeni survo :x Pitkät housut tai polven alle ulottuva hame on päällä ja lyhythihanen paita. Hihatonta paitaa/toppia en voi edes ajatella, kun allit näkyy Venäjälle asti :snotty: Rippijuhliin viikonloppuna laitoin juhlatopin, mutta päälle hartiahuivin, kun ei kärsiny itteensä peilistä katella :snotty:

hilunen Tassuttelulla juu opiskeltiin unta :saint: Yllättävän tehokasta, vaikka aluksi ajattelin, että eihän tästä hommasta mitään tule näin pehmeillä keinoilla :)

Anna Inhottavaa kun lapsi on noin allerginen :( Seuraapa nyt niitä prick- kohtia, että tuleeko niihin jälkeenpäin patteja. Joskus oireet tulee viiveellä tai antavat oireita vaan suolisto-oireina. Vaikka ei ne prickit taida massuun asti vaikuttaa.

Neuvolassa käytiin:
pituus 72cm
paino 8665g (käyrä edelleen laskussa, mutta norm. rajoissa)
pipo 46cm
Saatiin mukaan hammasharja :) Maitoa pitää ruveta lisäämään soseisiin ja käyttämään ruokajuomana.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kiin: Annan Adalla on ollu jo aikoja sitten nuo prickit. :) Meillä oli prick-testit eilen ja yksi kohdista punoittaa hieman. :/
Sori :ashamed: Oon tosi perillä taas....
Muistatko mitä ne siihen kohtaan pisti, joka nyt punottaa?
En. Maitosarjaa se on, mutten tiedä edes mikä maito kyseessä. :/ Tytölle pistettiin siis täysi maitosarja ja pikkulasten ruokasarja. :/ Moni noista muistakin pisteistä punottaa, mutten tiedä onko normaalia vai ei. Pahkuroita ei ole kuitenkaan tullut. =)
 
Meillevauva :hug: arvaa vaan onko meinannu käydä samoin just matkisten kans. Oon pannu merkille et jotkut kuskit haluaa leikkiä Kimi Räikköstä just silloin kun on vaunut kyydis. Espoos ainakin linja 110 on suoraan helvetistä |O
 
hello :wave: ,
Meillä on ollu tänään hyvä päivä :heart: , neiti on ollu aurinkoinen, ja puklutteluja ei oo tullu kun vasta..ööö...2 ulos asti tullutta ja kaks nieleskeltyä. Ajattelin nyt varovaisesti kokeilla joskos syötäs tuttelia, vähentäskö se ongelmaa...kun nyt tarkoin mietin niin puklailu on lisiny korvikkeen käytön myötä...Unet on kylllä ollu pätkiä :eek: .

Tänään ollaan myös alotelltu aamu riisipuurolla, hyvin maistu aprikoosi soseen kera, huomenna jo ehkä syödään aamupuuro ja iltapuuro.

Kiin'lle ja muille onnistujille onnittelut :flower:

Ja sit haleja tietty meillevauvalle ja jahvetille
 
Oon muuten miettiny tuota lapsen pudottamista..nyt kun tulee kannettua tuota tyttöö välillä tossa lonkalla ja kun se rupiaa olemaan aika painavakin,ja välillä mennään aika kiirelläkin .niin en kyllä yhtään ihmettele sitä vauvan pudotus jupakka mikä kävi sillon Britney Spearsilla :eek:
 
Ippu Syön siis tällähetkellä riisiä, possunlihaa, kurkkua, maissia ja mustikkaa. Lisäks nyt on ollu kokeilussa bataatti, mutta se näyttää aiheuttavan pientä näppyä Adalle... :/ Jatkan kuitenkin bataatilla vielä siedätysmielessä kun näppyjä ei ole vielä kovin paljoa. Toki jos Adan iho menee pahempaan suuntaan niin jätän sen bataatin pois.
Mustikka on myös pienellä kysymysmerkillä. Siitä saattaa tulla pientä näppyä. Ei auta kun jatkaa kokeiluja...

Toivon tosiaan että Ada on yksi niistä 80% jolta vauva-iän allergiat katoaa kouluikään mennessä! Ja maitoallergiahan kans yleensä katoaa ennen 2-vuoden ikää...
 

Yhteistyössä