Mä kans tuossa aamulla laittelin tukkaani (lyhyt siis) suoristusraudalla ja oli wc:n allastaso ihan piukassa tukkaa Harvenee siis edelleen....Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:olisitte taas aamulla nähny ku kampasin hiuksia,hit*o olis pitäny muuten kuva ottaa, se kampa oli yhden vedon jälkeen ihan tukossa minun ihanista irtoavista hiuksista |O :snotty:
Kristelle: Käytätkö suoristusrautaa päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä kans tuossa aamulla laittelin tukkaani (lyhyt siis) suoristusraudalla ja oli wc:n allastaso ihan piukassa tukkaa Harvenee siis edelleen....Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:olisitte taas aamulla nähny ku kampasin hiuksia,hit*o olis pitäny muuten kuva ottaa, se kampa oli yhden vedon jälkeen ihan tukossa minun ihanista irtoavista hiuksista |O :snotty:
mulla lähtee tukkaa päästä kans ihan kiitettävästi. Eilen yöpukua Petskulle vaihtaessani oli yks hius menny sukassa petterin varpaan ympärrille ja iho tietty rikki ja varvas punersi ja mä tietty säikähdin että mitä ny.... Onneks sain sen hiuksen aika helposti pois, ja löysin betamedia siihen "haavaan" yöks, ja aamulla se näytti jo paremmalta.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:olisitte taas aamulla nähny ku kampasin hiuksia,hit*o olis pitäny muuten kuva ottaa, se kampa oli yhden vedon jälkeen ihan tukossa minun ihanista irtoavista hiuksista |O :snotty:
En ihan päivittäin, mut muutaman kerran viikossa. Käytän kyllä niitä kuumuudelta suojaavia aineksia Mä luulen, et tukka otti nyt vähän itteensä viime viikon kampaajalla käynnistä (värjäyksestä), kun nyt lähtee taas enemmän kun tässä välilläAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Kristelle: Käytätkö suoristusrautaa päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä kans tuossa aamulla laittelin tukkaani (lyhyt siis) suoristusraudalla ja oli wc:n allastaso ihan piukassa tukkaa Harvenee siis edelleen....Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:olisitte taas aamulla nähny ku kampasin hiuksia,hit*o olis pitäny muuten kuva ottaa, se kampa oli yhden vedon jälkeen ihan tukossa minun ihanista irtoavista hiuksista |O :snotty:
Nan sopi jo aikasemminkin Artun mahalle, mutta oli niin "laihaa", että ei pitäny nälkää kun 1-1½h ja Arttu söi muutenkin tosi usein öin ja päivin. Vaihdettiin Omneoon, että saatiin syöttöväliä venytettyä 2h:iin. Tavan Tutteli teki siis mahavaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Ja Kiiniltä pitikin jo aikaa sitten kysyä että te vissiin lopetitte Omneon käytön? Mikä sai vaihtamaan Nanniin? Oon katsos miettinyt samaa, josko jossain vaiheessa uskaltais..
Peesi tähän :kieh: Meillä kans mies kuittailee mun palstailusta leikillään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Saatte kyllä lopettaa tuon yöllä kirjottelun kun menee puolipäivää lukea teidän sekoilut ja mies luulee jo muutenkin etten tee täällä päivisin muuta kun istun koneella :kieh:
Ollos hyvä! Saattaa aluksi vaatia sinnikkyyttä että alkaa toimia, meillä ei poika alkanut nukkua samantien kun tuo alotettiin, mut parissa päivässä eron huomasi jo selvästi kun vaan jaksoi vääntää!Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Kas vain, pitäsköhän iteki kokeilla sit parin vkon päästä, jos sais vähän nukutuks kaikki paremmin.
Kiitos hilunen.
:/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä ollaan elämää suurempien kysymysten äärellä...kannattaako jatkaa... :snotty: :snotty: :snotty: