***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:


:hug: :LOL: :LOL: mahtaako siis meidän poika tulevaisuudessa saada äidiltään ruokaa ollenkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:


:hug: :LOL: :LOL: mahtaako siis meidän poika tulevaisuudessa saada äidiltään ruokaa ollenkaan :LOL:
jos sun ruotsintaito on kerta yhtä hyvä ku mulla niin kyllä tulee lapsi nälkää näkemään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:


:hug: :LOL: :LOL: mahtaako siis meidän poika tulevaisuudessa saada äidiltään ruokaa ollenkaan :LOL:
jos sun ruotsintaito on kerta yhtä hyvä ku mulla niin kyllä tulee lapsi nälkää näkemään :LOL:
Näin tultt käymään
:LOL: :LOL: täytysköhän Anette Passa pyytää apuun på svenska :LOL: :headwall:

*muoks* nyt ei suju enää tää suomikaan :LOL:
 
Kieli kommeluksista tuli mieleen yks joulu kun meillä oli sukulaisia ruottista ja puhun niitten kanssa englantia ja sit jotain siinä olin puhunut housuista, että pikku-veli meni vessaan kattomaan tuliko jotain housuun tai jotain semmosta niin sitten mun armas pikku-sisko oli kääntäny sen että olin sanonu että pikku-veljellä on pieni penis, sen mielestä pants=penis , sitäkös riemu repes sain varmaan tunnin vakuutella veljelle että no en varmana ollu sanonu niin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
olen myös kerran sanonut lihatiskillä, että eikö teillä ole muuta broileria kuin noita reipi-koisia :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Ei helvata. Nyt valuu jo virtana vedet silmistä. :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: meillä ihmetellään et itkenkö
Meillä myös mies tuossa havahtui ja sanoi, ettei tienny itkenkö mää vai nauranko. :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jos mä sanon teille että ottakaa vamppu mukaan kun tulette meidän mökille... Mitä tuotte??? :D
Taskulampun :saint:
komppi
Noup...koittakaapa pestä taskulampulla selkäänne... :LOL:

En tiiä onko vamppu-sana jotain mun vanhempien omaa keksimää....vai mitä, mut se on siis pesusieni!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kieli kommeluksista tuli mieleen yks joulu kun meillä oli sukulaisia ruottista ja puhun niitten kanssa englantia ja sit jotain siinä olin puhunut housuista, että pikku-veli meni vessaan kattomaan tuliko jotain housuun tai jotain semmosta niin sitten mun armas pikku-sisko oli kääntäny sen että olin sanonu että pikku-veljellä on pieni penis, sen mielestä pants=penis , sitäkös riemu repes sain varmaan tunnin vakuutella veljelle että no en varmana ollu sanonu niin
:LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jos mä sanon teille että ottakaa vamppu mukaan kun tulette meidän mökille... Mitä tuotte??? :D
Pesusieni? =) :/
Hienoa ieva!!!!!! Olet nnnnneeerrrrooo!!! :wave: :D
:D :D En tiiä mistä tuli mieleen. :D Äidinkieli ja murteet on kyllä aina kiinnostanu, joten voi olla että on jostain kirjasta tms. jääny alitajuntaan. :D

 

Yhteistyössä