***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Ai Liinamarilla myös ruotsinkielinen mies? Puhutteko molempia kieliä kotona pienelle?
Mä en osaa ruotsia sanaakaan ja miehenkin ruotsi on ruosteessa tyyliin suomea ja ruotsia sekaisin samassa lauseessa.Mies ei oikee haluis opettaa tommosta sekametelisoppaa,joten saas nähdä mihin päätyy hän.Anoppi kyl juttelee pojalle ruattia senkin edestä.Voi sit poika isompana manata mulle ilman et tajuan mitään

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Ai Liinamarilla myös ruotsinkielinen mies? Puhutteko molempia kieliä kotona pienelle?
Mä en osaa ruotsia sanaakaan ja miehenkin ruotsi on ruosteessa tyyliin suomea ja ruotsia sekaisin samassa lauseessa.Mies ei oikee haluis opettaa tommosta sekametelisoppaa,joten saas nähdä mihin päätyy hän.Anoppi kyl juttelee pojalle ruattia senkin edestä.Voi sit poika isompana manata mulle ilman et tajuan mitään

:LOL:
:LOL:
 
mutta joo..mähän olen siis jo nukkumassa..ainakin jos lukee tuolta hiukan aiempaa mun tekstejä. joten jätänpäs teidät nauraa minulle ja menen unten maille...öitä :wave:

ps..joo, tulkaa vaan mukaan ieva ja piipero..mut ihan omalla vastuulla, nyt mä voin laukoo ihan mitä vaan kun tuollaista tekstiä on tullut ilman imetysaivoja, joten.... :eek:
 

Yhteistyössä