***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
:LOL: :LOL:
Meillä ukko antaa aina pennuille jaffaa :headwall: :headwall: :LOL:
Jaahans, sehän rupee oleen perjantaita ilmassa :LOL: :LOL:
Eikä olla ees puol välissä viikkoa :LOL: :LOL:

niinpä *muoks* löytyhän toi kaalimato hymiö :saint:


 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Myö lähtään maate, et jaksetaan aamulla köpötellä torille possokahville :wave: :wave: :p
possu. :p Siis munkkipossu. :p Tästäkin sais varmaan gallun aikaan, että onko se munkkipossu vai possumunkki. Tai siis joillainhan se on posso. :LOL:
Ihka aito ja oikea kymiläinen on POSSO :p :D
*muoks* muut kopiot saa olla mitä vaan :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
Meilläkin just kysyttiin, että, mitä Jahvetille kuuluu. Oot Jahve kohta julkkis.

:LOL:

ÄippäHki musta on ihanaa, kun toi mies kertoo omia keksintöjään, miten saa neidin hiljaseks. Välillä tuo neiti huutaa, vaikka on tutti suussa. No mies kerto, että hiljenee ja huolii taas tutin, kun sen ottaa hetkeks pois. Toimi, kun kokeilin. =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Myö lähtään maate, et jaksetaan aamulla köpötellä torille possokahville :wave: :wave: :p
possu. :p Siis munkkipossu. :p Tästäkin sais varmaan gallun aikaan, että onko se munkkipossu vai possumunkki. Tai siis joillainhan se on posso. :LOL:
Munkkipossu
:wave:
Munkkipossupa hyvinki. :p Mutta oon kyllä yllättäny itteni joskus sanomasta sitä possumunkiksikin. Vahingossa varmaan. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
Meilläkin just kysyttiin, että, mitä Jahvetille kuuluu. Oot Jahve kohta julkkis.

:LOL:
:ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
Meilläkin just kysyttiin, että, mitä Jahvetille kuuluu. Oot Jahve kohta julkkis.

:LOL:

ÄippäHki musta on ihanaa, kun toi mies kertoo omia keksintöjään, miten saa neidin hiljaseks. Välillä tuo neiti huutaa, vaikka on tutti suussa. No mies kerto, että hiljenee ja huolii taas tutin, kun sen ottaa hetkeks pois. Toimi, kun kokeilin. =) =)
:D Pittääpä kokeilla. :flower: *muoks* Hämmästyisköhän se sitten sitä tutin pois ottamista. Heh. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Myö lähtään maate, et jaksetaan aamulla köpötellä torille possokahville :wave: :wave: :p
possu. :p Siis munkkipossu. :p Tästäkin sais varmaan gallun aikaan, että onko se munkkipossu vai possumunkki. Tai siis joillainhan se on posso. :LOL:
Munkkipossu
:wave:
Munkkipossupa hyvinki. :p Mutta oon kyllä yllättäny itteni joskus sanomasta sitä possumunkiksikin. Vahingossa varmaan. :xmas:
Mä oon kerran vahigossa sanonu töissä että " no niin lapset, tänään meillä onkin välipalana pannukakkaa" enkä ees ite heti tajunnu
 

Yhteistyössä