***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa! :wave: Taisin tupsahtaa keskelle eritekeskusetelua :LOL:

Elossa ollaan! Ollaan oltu kovasti menossa ja puuhattu jos mitäkin. Yöt olleet hiukan parempia ja neitonen nukahti tänään jo kolmatta iltaa peräkkäin ilman tissiä. :D

[
Mites olette saaneet onnistumaan? Meillä alkaa illat olee pojalla kuin olis raivotautinen rakki,argh

:xmas:
Joo, tiedän tunteen. Meillä se on ollut sitä, että vain tissi kelpaa ja hyvin siihen nukahtaakin, kunnes yritän laskea sänkyyn niin itkukshan se menee. Ja olen saattanut nostaa pienen tissiltä sänkyyn 6-8 kertaa ja aina sama juttu. No, nyt mies on vaan pitänyt sylissä ja jutellut ja lauleskellut. Ekana iltana meni varmaan 30 minsaa, enemmänkin, mut eilen ja tänään ehkä 4minsaa. Mä en siis ole tehnyt mitään! ;)

Mut kuulema, mies näin selitti, että jos vaan pienellä äänellä hyssyttelee kun toinen itkee, niin ei tule mitään, mut hän kuulema (ja kuulinkin joo) kertoilee juttuja itkun päälle ihan isolla äänellä ja sitä neiti jää sit kuuntelemaan ja itku unohtuu ja uni tulee. :heart:
Täytyypi vinkata miehelle =) on meinaa kokeillut tuota lujempaa ääntä vain silloin kun poika alkaa päivällä kitisemään jostai kumman syystä. Meillä alkaa tuo raivoilu nykyään jo iltäpäivällä ja yltyy iltaa kohden ( huokaisee) se on semmosta ihme ulinaa kokoajan ja nyt on pojalla jo äänikin vähän mennyt.Sit illanpäätteeksi nukahtaa tissille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
jos mä haluun vaihtaa tän nimimerkin niin miten mun kannattaa tehdä se? vihaan tätä nykyistä :kieh:
Vaihat vaan tuolla omilla sivuillasi ja ilmotat meille sitten, että vaihtunut on. =) Mä en rekkautunu uudelleen silloin, kun ei haitannu vaikka joku löytäis vanhallakin. =) Muakin on TÄÄKIN nikki alkanu vähän pärsiä. :snotty: Tai lähinnä ärsyttää tuo 80 tuossa perässä. |O Ikäkriisiä pukkaa varmaan... :whistle: Olisin tosin ottanu pelkän Ievan, mutta se vissiin oli jollain jo käytössä. Olis voinu jonkun omaperäisemmän kyllä keksiä. :snotty:
 
="hilunen
:LOL: :LOL: On sitten kymmensormijärjestelmä vielä vähän hakusessa... :whistle: :LOL:

Älä nyt...ruosteessa vaan :whistle: 9 luokalla sain konekirjotuksesta 9 kun osasin 10-sormijärkän täydellisesti B)
[/quote]

Siis onks teillä ollu yläasteella jotain konekirjotusta! :xmas: :LOL: Ja ihan numerotkin annettu! :LOL: [/quote]

Oli meilläkin valittavana konekirjoitusta (silloin 80-luvun lopulla) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ens viikon maanantaina 5kk neuvola...tosiaan jännittää nuo mitat, kun viimeksi käyty 3kk neuvolassa =) Kotimittauksella ei mee 7 kiloa rikki kyllä...6600 tais viimeeks olla :whistle: Pituudesta ei paljoa oo päälle 60cm...
Meillä on ens ma kans neuvola, tyttö tosin silloin jo 5,5kk. Tänään allaergiasairaalassa mitattuna pituus oli 68cm ja paino 7445g.
=) Kasvaa siis varsin tasaisesti ilmeisesti. :heart:
Meillä on siis pikku kirppu edelleen =)

Eikös täällä moni ollu jo 8kg ja yliki 4kk:na.. =)
Meilläkin neukku ens maanantaina :D . Saa nähdä onko painoa tullut minkä verran, kun tyttö tuntuu kovasti pyöristyneen nyt kun ruoka pysyy sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Täällä valinnaisia kotitalous, saksa ja kuvis jos nyt enää oikein muistan... :whistle:
Meillä siis muuten samat, mutta kieli vaan on eri. :p Kotitaloudesta tuli mieleen, että sanottekos sitä kotsaksi vai köksäksi vai mikskä? Meillä päin Keski-Suomessa se on aina ollut kotsa. =)
Kotsa se oli lakeuksillakin :)

Höh,kotsahan on lakki
:LOL: sanoo länsi-suomesta syntyjään

*muoks* niinhän jo kommentoitii,oon vähän jäljes :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ens viikon maanantaina 5kk neuvola...tosiaan jännittää nuo mitat, kun viimeksi käyty 3kk neuvolassa =) Kotimittauksella ei mee 7 kiloa rikki kyllä...6600 tais viimeeks olla :whistle: Pituudesta ei paljoa oo päälle 60cm...
Meillä on ens ma kans neuvola, tyttö tosin silloin jo 5,5kk. Tänään allaergiasairaalassa mitattuna pituus oli 68cm ja paino 7445g.
=) Kasvaa siis varsin tasaisesti ilmeisesti. :heart:
Meillä on siis pikku kirppu edelleen =)

Eikös täällä moni ollu jo 8kg ja yliki 4kk:na.. =)
Meilläkin neukku ens maanantaina :D . Saa nähdä onko painoa tullut minkä verran, kun tyttö tuntuu kovasti pyöristyneen nyt kun ruoka pysyy sisällä.
Meillä on aika hoikkis likka..ei oo ollenkaa sellasia KUNNON makkarajalkoja, ku pojilla ollu :/ Taitaa tuo likka tulla kropanmuodoltaan isäänsä ja toivottavaa oliski |O :LOL:
 
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
:LOL: :LOL:
Meillä ukko antaa aina pennuille jaffaa :headwall: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Noista eritteistä sen verran, että A:lla oli se yks viikko ihan tosi vihreetä (pinaattia) ja limasta kakkaa.. Mä jätin omatoimisesti maitotuotteet pois ruokavaliosta pariksi viikoksi kokonaan ja nyt syön maitotuotteita kohtuullisesti. Ja kakka on taas tavallisen väristä..Tosin saattoihan se olla joku ihmeellinen mahapöpökin :|

Meillä on se neuvolalääkäri huomenna ja sitä ennen punnitukset. Kauhee, kun joutuu heräämään aikaseen, jo 7.30 :eek: :LOL: Kiva saada tietää A:n mitat, kun edelliset on otettu 3 kk neuvolassa ja A on jo 4,5kk. Vähän se lekuri jänskää :/
Aiotkos nyt sit kysyä sitä päähommaa?
Joo, kirjoitin oikein lapunkin, että muistan kysyä kaiken mahdollisen :D Ja lääkäri varmasti rakastaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
:LOL: :LOL:
Meillä ukko antaa aina pennuille jaffaa :headwall: :headwall: :LOL:
Jaahans, sehän rupee oleen perjantaita ilmassa :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
jos mä haluun vaihtaa tän nimimerkin niin miten mun kannattaa tehdä se? vihaan tätä nykyistä :kieh:
Vaihat vaan tuolla omilla sivuillasi ja ilmotat meille sitten, että vaihtunut on. =) Mä en rekkautunu uudelleen silloin, kun ei haitannu vaikka joku löytäis vanhallakin. =) Muakin on TÄÄKIN nikki alkanu vähän pärsiä. :snotty: Tai lähinnä ärsyttää tuo 80 tuossa perässä. |O Ikäkriisiä pukkaa varmaan... :whistle: Olisin tosin ottanu pelkän Ievan, mutta se vissiin oli jollain jo käytössä. Olis voinu jonkun omaperäisemmän kyllä keksiä. :snotty:
Ahas..okei. Kiitti ieva. Mulla onkin joo tosi omaperäinen. :LOL: Mä vihaan tuota hki:ä tuossa perässä, voisin vaihtaa sen 75:een. Ei oo ikäkriisiä! :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ens viikon maanantaina 5kk neuvola...tosiaan jännittää nuo mitat, kun viimeksi käyty 3kk neuvolassa =) Kotimittauksella ei mee 7 kiloa rikki kyllä...6600 tais viimeeks olla :whistle: Pituudesta ei paljoa oo päälle 60cm...
Meillä on ens ma kans neuvola, tyttö tosin silloin jo 5,5kk. Tänään allaergiasairaalassa mitattuna pituus oli 68cm ja paino 7445g.
=) Kasvaa siis varsin tasaisesti ilmeisesti. :heart:
Meillä on siis pikku kirppu edelleen =)

Eikös täällä moni ollu jo 8kg ja yliki 4kk:na.. =)
Meilläkin neukku ens maanantaina :D . Saa nähdä onko painoa tullut minkä verran, kun tyttö tuntuu kovasti pyöristyneen nyt kun ruoka pysyy sisällä.
Meillä on aika hoikkis likka..ei oo ollenkaa sellasia KUNNON makkarajalkoja, ku pojilla ollu :/ Taitaa tuo likka tulla kropanmuodoltaan isäänsä ja toivottavaa oliski |O :LOL:
Meilläkään ei oo ku pikkuset makkarat. ;) Omia vauvakuvia kun oon kattellu, niin kyllä mulla on ollu paljon isompi rempu ja paksummat makkarat. :whistle: Vaikkei nekään kyllä olu mitään siihen verrattuna mitä mun siskolla oli. :p Nyt sisko on tosin miljoonakertaa hoikempi kuin minä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mies lähti käymään keittiössä ja pyysin sitä tuomaan lasin jaffaa. Se lähti ja huikkas perään, että jahvetille jahvaa. :LOL: Sillä on jäänyt Jahvetti sun nimi mieleen kun joskus kurkkii mun selän yli meidän juttuja. =)
:LOL: :LOL:
Meillä ukko antaa aina pennuille jaffaa :headwall: :headwall: :LOL:
Jaahans, sehän rupee oleen perjantaita ilmassa :LOL: :LOL:
Eikä olla ees puol välissä viikkoa :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ens viikon maanantaina 5kk neuvola...tosiaan jännittää nuo mitat, kun viimeksi käyty 3kk neuvolassa =) Kotimittauksella ei mee 7 kiloa rikki kyllä...6600 tais viimeeks olla :whistle: Pituudesta ei paljoa oo päälle 60cm...
Meillä on ens ma kans neuvola, tyttö tosin silloin jo 5,5kk. Tänään allaergiasairaalassa mitattuna pituus oli 68cm ja paino 7445g.
=) Kasvaa siis varsin tasaisesti ilmeisesti. :heart:
Meillä on siis pikku kirppu edelleen =)

Eikös täällä moni ollu jo 8kg ja yliki 4kk:na.. =)
Meilläkin neukku ens maanantaina :D . Saa nähdä onko painoa tullut minkä verran, kun tyttö tuntuu kovasti pyöristyneen nyt kun ruoka pysyy sisällä.
Meillä on aika hoikkis likka..ei oo ollenkaa sellasia KUNNON makkarajalkoja, ku pojilla ollu :/ Taitaa tuo likka tulla kropanmuodoltaan isäänsä ja toivottavaa oliski |O :LOL:
Meilläkään ei oo ku pikkuset makkarat. ;) Omia vauvakuvia kun oon kattellu, niin kyllä mulla on ollu paljon isompi rempu ja paksummat makkarat. :whistle: Vaikkei nekään kyllä olu mitään siihen verrattuna mitä mun siskolla oli. :p Nyt sisko on tosin miljoonakertaa hoikempi kuin minä. :kieh:

Meill on ylä makkaraiset :D
 
ai täällä on puhuttu valinnaisista..mulla oli musiikki,kuvis ja kotsa 2 vuotiset ja sitte 1 vuotisia oli kuviksen joku kurssi missä perehdyttiin vaan kipsiin ja paperimassalla pelleilyyn,tosin tein massasta sellasen n.60cm korkean enkelin ja se itse asiassa tillottelee tässä tietsikka pöydän päällä :saint: ja en kyllä niitä muita enää muista.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Noista eritteistä sen verran, että A:lla oli se yks viikko ihan tosi vihreetä (pinaattia) ja limasta kakkaa.. Mä jätin omatoimisesti maitotuotteet pois ruokavaliosta pariksi viikoksi kokonaan ja nyt syön maitotuotteita kohtuullisesti. Ja kakka on taas tavallisen väristä..Tosin saattoihan se olla joku ihmeellinen mahapöpökin :|

Meillä on se neuvolalääkäri huomenna ja sitä ennen punnitukset. Kauhee, kun joutuu heräämään aikaseen, jo 7.30 :eek: :LOL: Kiva saada tietää A:n mitat, kun edelliset on otettu 3 kk neuvolassa ja A on jo 4,5kk. Vähän se lekuri jänskää :/
Aiotkos nyt sit kysyä sitä päähommaa?
Joo, kirjoitin oikein lapunkin, että muistan kysyä kaiken mahdollisen :D Ja lääkäri varmasti rakastaa :LOL:
=) Hyvähyvä!
 

Yhteistyössä