Nonni, painoin vahingossa hiirtä ja koko pirun juttu meni taivaan tuuliin |O
Uusiks.... Oli siis
5kk neuvola eilen. Huomenna menee meidänkin helmipojulta se maaginen raja rikki :heart:
Uusimmat mittaustulokset =):
Pituus: 68cm (4kk 66cm)
Paino: 8920g (4kk 8270g)
Pää: 45,1cm (4kk 44,3cm)
Piikki otettiin taas kankkuun, ja nyt vielä pienemmillä itkuilla kun viimeks. Eikä mitään oirehtimistakaan ole ollut havaittavissa, ei mitään kiukutteluakaan ollut koko iltana.
Pelkkää tissimaitoa syö edelleen, eikä edes painostettu mihinkään muuhun, kun terveeltä poju vaikuttaa.
Kuukauden päästä sitten alkaa se uuden maistelu, voi olla että äiteeltä pieni poru pääsee ensimmäisten lusikointien aikana, toi imetys on ollut niin olennainen osa meidän päiviä. Ei se toki kiinteisiin lopu, mutta onhan se merkki siitä että meillä on jo iso poika ja kohta ei äitin tissi olekaan se tärkein päällä maan :snotty:
Luulin niiiin että mun ei tarvi enää
Kelan kanssa säätää, mutta mies ujutti mulle omat isäkuukausi- ja kotihoidon tuen hakemuksensa :headwall: Nyt joku ajattelee että anna ukkos tehdä laput itse... MUTTA kun... Jos sen ne antaa tehdä ja viedä niin sieltä ei tule sitä pientäkään summaa, se on tollasten pikkutarkkojen kanssa niin suurpiirteinen ja hälläväliä että parempi kun mie täytän :kieh:
Oikeastaan niissä ei oo muuta ongelmaa, kun siinä hoitolisän haussa kohta mihin pitäis laittaa
mun palkka/kk. Oon tuntipalkkanen ja hommat vaihtelee niin että käteen jää kuussa jotain tuhannen ja kahden tuhannen väliltä. Erot on isoja.
Pitääkö mun sitten käydä
joka kuukausi ilmottamassa että hei, mun palkka onkin nyt tää, muuttakaas? Ei mies oo kyllä kun joulukuusta kesäkuuhun hoitovapaalla, mutta silti, kyllä se viduttaa jos siellä tarvii tollasen takia joku kuukasi hyppiä. |O |O |O :kieh: