***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Kuinka paljon puuroa sitä tommonen 5kk ikäinen pikkunen tytöntyllerö voi oikeen vetää?!
Tein neitille elovenasta annoksen, niin että laitoin mikroon puol desiä hiutaleita ja yhteensä desin nestettä. Paljos tosta nyt valmista puuroa sit tulis..? Puoltoista desiä - kaks desiä? Siihen sitten persikkasosetta mauksi ja vielä korviketta ohentajaksi, jolloin annos vois olla jo... öö.. no heitetään villi 2,5dl - 3dl, ja tuo pikku höntäke söi sen melkeis kaikki!!! :eek:
Minä monttu auki katon vierestä, kun monttu auki vaan neitiki aina ootti kun sai entisen lusikallisen nielaistua. Jos oon rehellinen, ni tyty ois syöny vieläki, mut minä en uskaltanu enää antaa :ashamed: . Kai se ois pian poksahtanu?! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mulla iski huono omatunto oikein tuosta Ipun saunanpesusta, tuu peseen meillekin! :whistle: Tarvis joskus saada aikaiseksi kanssa...
Voi elä kuule, tuolla oli ainaki vuoden jos kohta puolentoistaki hiet, joten... :ashamed: En oo näissä siivoomisasioissa aktiivisimmasta päästä, nyt oli lopultaki pakko tarttua toimeen vaikka ei ois kyllä millään huvittanu. Mut tulipahan tehtyä! =)


 
Kylläpä Anskulle puuro maistuu. =) Anna mennä vaan kun noin hyvin kelpaa! Meillä ei ruuat maistu ollenkaan noin hyvin, yhteensä menee päivän mittaan kyllä purkki vihannessosetta ja puoli purkkia hedelmää (omatekemät ei kelpaa) mutta saa kyllä käyttää kaiken viihdyttämistaitonsa että poika suostuu yhteistyöhön. Kunpa pääsisi pian siirtymään syöttikseen, poika inhoaa sitterissä istumista ja makuultaan on jo hankalaa syöttää kun pyöräyttää heti mahalleen.

 
voi VEE!!! mulla oli sika pitkä teksti ja nyt se muka yhtä äkkiä hävisi jonnekki :kieh:

niin siis ipulle piti kommentoida että sehän on vaan hyvä että tytölle puuro maistuu :D kalle vetelis porkkana-perunaa samalla tavalla ja varmaan räjähdykseen asti,mut kyllä purkillinen saa riittää ja maidot päälle. minä kans odottelen että kallelle pääsen puuroa antamaan ku tuntuu että tuo vellihän on semmosta "litkua" vaan niin pitäähän raavaan miehen kunnon evästä saada :D
minä oon ollu lapsesta asti tosi huono puuron syöjä, yökin aina ku joskus porukat pakotti syömään puuroa, mut mun esikoinen tykkää tosi paljo, se jopa pyytää puuroa aina aamu tai iltapalaksi :eek: :eek: :eek: joka on siis ihan mahtava juttu ku tosi terveellistähän se on ja varsinki vatsan toiminnalle tekee hyvää,toivottavasti menee jatkossaki näin
 
Joo sitä se mieski sano että anna tytön syödä, ja minua vaan hirvitti... :ashamed: Saas nähdä miten vaikuttaa yöuniin! Ei tietty mitenkään, meikäläisten tuurilla... herää kummiski jo 11ltä tissittelemään! ;)
 
Iltoja ja samantien unohdin mitä piti kommentoida,kääk :/ no vaipoista oli ainakin puhetta. Pampersseja täällä käytetään,joka sorttia baby-dry,active fit ja housuvaippoja ja koko mahtavat 5 pojan Kiasmassa nähneet eivät varmaan ihmettele :LOL: Liberot tuntuivat liian kaposilta ja muumit peltisiltä.

Meillä alkaa poika vihdoin ja viimein hoksaamaan että hänellä on varpaat,mutta se taipuminen onkin sit eri asia :heart: .

Pitääko teillä vauvelit ihme kröhimistä tai yskimistä,oikeastaan kuulostais siltä kuin tukehtuis,meillä ollu eilisestä asti. Varsinkin kun on selällään. Aateltiin et kun poika on oikea kuolamestari meniskö sitä oikein kunnolla väärään kurkkuun,eipä kai se mitään vakavaa ole,mut kuulostaa inhottavalta ja varmaan tuntuukin

Niin te siivousintoiset,tartuttakaa ihmeesä muhun se siivouskärpänen,meillä tosiaan alkaa kohta pölypallotkin tanssia ripaskaa ja pyykkikasa laulaamaan,voi tätä laiskuutta :headwall:
 
Joo ja on muuten ekasta puurotarjoilusta lähtien syöny hyvällä halulla, ei irvistyksen irvistystä! Ekat annokset oli tietenki pieniä ku totuttelua vasta, mutta maun puolesta on aina näyttäny mieluisaa olevan =)

Nyt veks tästä koneelta, johan tässä on taas ilta tullu istuttuakin. Pitää tulla huomenissa taas kurkkaamaan mitä kivaa yökyöpelit on keksineet =)
 
IEVA:lle Onnea :flower:
PIIPERO:voimia ja onnea matkaan huomiselle!!

Kävin kattoo kaverin 2vrk:n ikäistä vauvaa tänään, vähkö oli pieni ja sulonen, mun vauva kasvo silmissä isoksi tytöksi :'(
Meil on ollu levottomia öitä nyt monta, saa suunnilleen kymmenen kertaa yössä käydä tuttia lopsii, alkaa olla itekki jo väsy..neiti oli myös tosi kiukkuinen tänään, päädyin antamaan panadol miktuuraa yöks ku ikenet kovasti pullottaa ja selvästi kutisee ja ärsyttää..voi toista, toivottavasti apua.nyt pitää lähtee pesee väriaine hiuksista, on ollu jo yliaikaa.......
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
mun käsistä lipes se toinen kahva. Koppa retkahti puoliks alas ja Valle vieri ulos. :'(
Mie tunnustan, mulle kävi samalla tavalla n. 2-3kk sitte, mutta sitterin kanssa :ashamed: :'(
Laitoin likan sitteriin ja kannoin keittiöön kun ihan yhtäkkiä toinen kahva lipes kädestä..en ees ymmärrä miten se silleen pääs lipee |O |O |O Likka kierähti lattialle ja meillähän on keittiössä laattalattia :ashamed: :ashamed: :ashamed: Eikai sille kummemmin käyny, kun huutoki loppu melki heti ku syliin pääs, mutta mie kannoin syyllisyyttä siitä TOSI kauan...vaikka puhdas vahinko se oli :snotty:
 
Meillä käytetään Pamperseja, new baby 3 on ollu käytössä ja miusta parhaan mallinen mein likalle...nyt ostin kokeeksi baby dry 3-paketin, mut miusta ei oo niin hyvä kun new baby...harmi kun tuo NB loppuu kokoon 3 :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
mun käsistä lipes se toinen kahva. Koppa retkahti puoliks alas ja Valle vieri ulos. :'(
Mie tunnustan, mulle kävi samalla tavalla n. 2-3kk sitte, mutta sitterin kanssa :ashamed: :'(
Laitoin likan sitteriin ja kannoin keittiöön kun ihan yhtäkkiä toinen kahva lipes kädestä..en ees ymmärrä miten se silleen pääs lipee |O |O |O Likka kierähti lattialle ja meillähän on keittiössä laattalattia :ashamed: :ashamed: :ashamed: Eikai sille kummemmin käyny, kun huutoki loppu melki heti ku syliin pääs, mutta mie kannoin syyllisyyttä siitä TOSI kauan...vaikka puhdas vahinko se oli :snotty:
Mä kans yhä mietin että josko siitä on jääny jotain.. Pienen kuhmun löysin takaraivosta, mutta muuten on ihan normaali ollu.
Toivottavasti ei satu enempää tällasia meille. Eri asia se sitten on, ku tyyppi opettelee käveleen ja kolaa itse pään, on isompiki sitten jo.
 
vaipoista meillä Libero ollu alusta asti,välillä kokeiltiin Daily ja Pamppers vaippoja,mut ei toiminu meillä, tosin nyt on kokeiltu taas noita pamppersseja ku äippäHki anto ton paketin ja ei noista ainakaan vielä oo mitään yli tullu, mut kyllä minusta tuntuu että liberolle pysytään uskollisina ku oon innostunu niitä merkkejäki keräilemään ;) mut.... voi itse asiassa olla että kunhan tuo herra vielä lisää tuota liikkumistaan niin siirrytään pampperssiin ku nuo tuntuu joustavammilta ku liberot..hmm..on se vaikeeta yhen vaippamerkin päättäminen..
 
meillä oli naapurin tyttö tänään leikimässä ja on ollu kyllä ennenki mut hyi kauhistus ku tänään näin ekaa kertaa sen hampaat :x ok,myönnän,voisin itekki pitää kalustostani ehkä parempaa huolta,mut sillä tytöllä oli ihan ruskeat ne hampaat ja ilmeisesti niistä oli lohkeillu palasiaki ku oli niin epätasasia muutamat.. :/ no tosin mun siskolla on kans hampaat hajonnu suuhun ku se on 5v asti roikkunu äidin tississä niin se vissiin "vähä" verotti hampaita, sitte synnyin minä :saint: niin sen piti lopettaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
mun käsistä lipes se toinen kahva. Koppa retkahti puoliks alas ja Valle vieri ulos. :'(
Mie tunnustan, mulle kävi samalla tavalla n. 2-3kk sitte, mutta sitterin kanssa :ashamed: :'(
Laitoin likan sitteriin ja kannoin keittiöön kun ihan yhtäkkiä toinen kahva lipes kädestä..en ees ymmärrä miten se silleen pääs lipee |O |O |O Likka kierähti lattialle ja meillähän on keittiössä laattalattia :ashamed: :ashamed: :ashamed: Eikai sille kummemmin käyny, kun huutoki loppu melki heti ku syliin pääs, mutta mie kannoin syyllisyyttä siitä TOSI kauan...vaikka puhdas vahinko se oli :snotty:
Mä kans yhä mietin että josko siitä on jääny jotain.. Pienen kuhmun löysin takaraivosta, mutta muuten on ihan normaali ollu.
Toivottavasti ei satu enempää tällasia meille. Eri asia se sitten on, ku tyyppi opettelee käveleen ja kolaa itse pään, on isompiki sitten jo.
Jep, isompana ei oo sit väliä :kieh: Heh, ei vaan...sitte se on ihan normaalia...mut nyt kun tälleen ns ite aiheuttaa tuon , ni ihan kauheeta :snotty: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukot lähti jokkista kattoo, kohta syötän likan ja sit suunnataan Pasaatiin =) Terppatuloo shoppailuseuraksi mammat :p :D
Piäisköhän lähtee ajelee...hmm se olis sellanen 1h ja vartti :LOL: . Ei vaan eilen shoppasin tarpeeksi tytölle reiman vaaleanpunaisen välikausihaalarin, pipon, rukkaset, jalkatopposet ja kaikki on nyt niin vaaleanpunaista että :D :heart:
Minkäkokosen haalarin ostit? Mä ostin tuolle meijän neidille Remun vaaleenpunasen välikausihaalarin kokoa 74 cm, mutta kotona pohdin, mahtaako olla jo liian pieni ens keväänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukot lähti jokkista kattoo, kohta syötän likan ja sit suunnataan Pasaatiin =) Terppatuloo shoppailuseuraksi mammat :p :D
Piäisköhän lähtee ajelee...hmm se olis sellanen 1h ja vartti :LOL: . Ei vaan eilen shoppasin tarpeeksi tytölle reiman vaaleanpunaisen välikausihaalarin, pipon, rukkaset, jalkatopposet ja kaikki on nyt niin vaaleanpunaista että :D :heart:
Minkäkokosen haalarin ostit? Mä ostin tuolle meijän neidille Remun vaaleenpunasen välikausihaalarin kokoa 74 cm, mutta kotona pohdin, mahtaako olla jo liian pieni ens keväänä.
Myö saatiin ristiäislahjaksi Reiman haalari, kokoa 68cm ja likka HUKKUU siihe vielki :whistle:
Että syksyn ainaki menee, mutta uskon, et keväällä saa ostaa uuden. Mut mikäs sen mukavampaa :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä