Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:vitsi voin melkein haistaa sen ipun puhtaan saunan(sehän vois olla melkein mahdollista ku vaan mutama talo välissä )
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
Heh, sanoppa muuta!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
Ilmeisesti se on laittanu niin paljo pidennyksiä vuosien varrella tms, niin tukka on jo 15v sitte alkanu harventua. Varoituksista huolimatta Naomi on vaa jatkanu ja jatkanu... Ja tässä tulos.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Heh, sanoppa muuta!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla
minä oon menny tosi usein tonne kesäkuun ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Jaahans, ei mitään uutta täällä.
Klikkasin itseni vahingossa tammikuisten ketjuun, ja ihmettelin, että miks pirussa siellä oli niin paljon vieraita nimimerkkejä..
Joo... Koht pitäis varmaan jaksaa lähteä kauppaan tai ulos tai johonkin, etten tuu mökkihöperöks ton pikku-ukon kanssa.
mulla lähtee kauheita tuppoja edelleen, kai tähän pitäis jotain helpotusta jostain saada, jos en väärin muista niin oliko joillaki auttanu joku vitamiinien syönti tähänh hiustenlähtöön? siis mulla alkaa oikeasti olla aika paha tilanne tän pään kans.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ja kaikille Naomeille :hug: , tukkaa lähtee täälläkin, edelleen. Tosin kaikista pahin vaihe on ohi, enää ei lähde tukoittain...