***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla :(
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla :(
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla :(
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..
Heh, sanoppa muuta! ;)

 
Ievalle onnittelut :flower:
Piiperolle tsempit huomiseen :hug: Kaikki menee varmasti hyvin :)
Vanamolle onnittlelut uuteen kotiin :flower:
Ja Civindalille :hug: noita muksahduksia on odotettavissa monia vielä mutta eihän se kivalta tunnu kun pientä sattuu :( Ja yleensä ei niinkään satu vaan säikähtää kovasti...

Sunnuntaipäivää kaikille :wave: Käytiin Ideaparkissa ja jo oli porukkaa :eek: Taidan jatkossa suosia sitä muina päivinä kun kesäsunnuntaisin :p Mutta nyt on pojulle housut ens viikon ristiäisiin :) Ja isälle paita. Nyt mies tekee chocolate chip cookiesseja kun tuli sanoneeks Subwayssa että hän osais koska vaan tehä tommosia keksejä.. Saas nähä monia erilaisia joutuu mulle tekeen ennen ku alkaa muistuttaa aitoja :whistle:
Meillä tääl lattialla makaa tuleva formulakuski varmaan. Semmonen vilinä siellä käy ku pikkujätkä kattelee formuloita. Se on muuten jännä miten noi urheilulähetykset on niin suosiossa. Lätkääki tuo poju katteli ihan innoissaan kun sitä tuli =)

Nii joo täällä yks kans jolla alkaa olla huippumallitukka |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla :(
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..
Heh, sanoppa muuta! ;)
Ilmeisesti se on laittanu niin paljo pidennyksiä vuosien varrella tms, niin tukka on jo 15v sitte alkanu harventua. Varoituksista huolimatta Naomi on vaa jatkanu ja jatkanu... Ja tässä tulos. :)
 
Just just, kylläpäs juttua on piisannu ja tapahtunu yhtä sun toista. Pää lyö tyhjää enkä muista mitä piti sanomani.. :headwall: Tää on niin tätä

Ievalle onnea :flower:

Hirvee väsy, taidan mennä päikkäreille ennen ku anoppi tupsahtaa yökuntiin. :whistle:
Olin eilen työkavereiden kanssa baarikierroksella ja lystiä oli. Tuli muuten naurettua :LOL:
 
Jaahans, ei mitään uutta täällä. :)
Klikkasin itseni vahingossa tammikuisten ketjuun, ja ihmettelin, että miks pirussa siellä oli niin paljon vieraita nimimerkkejä.. :LOL: :LOL:
Joo... Koht pitäis varmaan jaksaa lähteä kauppaan tai ulos tai johonkin, etten tuu mökkihöperöks ton pikku-ukon kanssa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Jaahans, ei mitään uutta täällä. :)
Klikkasin itseni vahingossa tammikuisten ketjuun, ja ihmettelin, että miks pirussa siellä oli niin paljon vieraita nimimerkkejä.. :LOL: :LOL:
Joo... Koht pitäis varmaan jaksaa lähteä kauppaan tai ulos tai johonkin, etten tuu mökkihöperöks ton pikku-ukon kanssa. :D
minä oon menny tosi usein tonne kesäkuun ketjuun :LOL:
 
Onneksi tääkin päivä lähenee hitaasti, mutta varmasti kohti yötä |O Väsymys on aika kova |O Mä annoin miehen nukkua niin pitkään kun halus ja se veteli sikeitä klo 13 saakka :eek: Joskos se ymmärtäis, että minäkin voisin joskus nukkua edes vaikka klo 8:00 asti! Nyt se kyllä on viihdyttänyt poikaa ja mä oon touhuillu omiani, lähinnä roikkunut tässä koneella :whistle: Taitaa nukkumatti korjata tänään melko aikaisin...

Ievalle onnea vanhenemisen johdosta :flower:
 
Tehän ootte höpöttänyt :D

Ievalle synttärionnea :flower:

Civindalille :hug: Noi on niin kurjia noi kopsahdukset..Mutta niitä sattuu..Joskus luin jonkun tutkimuksen, missä oli laskettu keskimäärä kopsahduksille, joita vauvaiässä tulee lapselle päähän. Se määrä oli ihan huikea :eek: Mutta nyt en tietenkään sitä muista, mutta oli muistaakseni muutaman sadan paikkeilla..Kun on kaikki kaatumiset kävelyä opetellessa yms. Mä en oo muuten mitenkään hyvä kertomaan juttuja, voi luoja, mikä toi edellinenkin selitys on :LOL:

Ja Piiperolle :hug: Toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin :)

Mies on ollut viikonlopun ajan tosiaan pohjanmaalla juhlimassa ystävänsä polttareita bestmanin ominaisuudessa. Me ollaan oltu kotosalla kahdestaan ja mun paras ystävä on ollut perheineen myös yökylässä. On ollut kiva viikonloppu. Kävin tänään vielä Hietsun kirppiksellä ekaa kertaa tänä vuonna ja löysin kaikkea mukavaa. Pitäis mennä Valtsuunkin joskus, mutta siellä on niin tungosta, etten mielelläni sinne mee. Sehän on niinku stokkan hullut päivät pahimmillaan :LOL:

Ja ne kruisingit on tosiaan joka kuukauden eka perjantai. Mä oon aina haaveillut vanhasta autosta, on ne vaan hienoja B)

Ja kaikille Naomeille :hug: , tukkaa lähtee täälläkin, edelleen. Tosin kaikista pahin vaihe on ohi, enää ei lähde tukoittain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Ja kaikille Naomeille :hug: , tukkaa lähtee täälläkin, edelleen. Tosin kaikista pahin vaihe on ohi, enää ei lähde tukoittain...
mulla lähtee kauheita tuppoja edelleen, kai tähän pitäis jotain helpotusta jostain saada, jos en väärin muista niin oliko joillaki auttanu joku vitamiinien syönti tähänh hiustenlähtöön? siis mulla alkaa oikeasti olla aika paha tilanne tän pään kans.. :/
 
Mä ainakin vetelen päivittäin sitä Lady Vita+ (muistaakseni), joka on nimenomaan raskaana oleville ja imettäville. Se on ainakin ollut ihan ok :) Kaippa se osaltaan johtuu hormonitoiminnasta toi hiusten lähtö, mutta voisi kuvitella, että vitamiinit tai niiden vähyys on myös osasyy tohon sulkasatoon :)

Mua kyllä eniten helpotti, kun kävin kampaajalla ja leikkas multa 20cm haituvaa pois :LOL: tulo paljon terveemmän näköiseksi hiukset ja mun tukkakriisi töppäs siihen :)
 
tukka lähtee täälläkin...

ievalle onnittelut! :flower: :flower: :flower:

piiperolle tosiaan tsempit huomiselle! tuuhan kertomaan miten meni. itse operaatiohan on helppo sillä lapsi vain makaa sängyllä ja aukileen kohdilta ne sillä pikkuanturalla katteli. Ilmaset geelit saa poika hiuksiin :D

Jees mutta taidan lähtee nukuttamaan M:ää, on nääs melko väsy vaikka kiljuukin vielä tuolla :whistle:

Öitä!

Jepsu
 
Piiperolle tsemppiä huomiseen :hug: Ja civindalille myös :hug: , mä oon pelännyt, että koska meillä käy jotain muksahdusta, mutta onneksi ollaan vältytty niiltä vielä :/ Onneksi pienet ovat tosiaan "joustavia", etkä todennäköisesti saanut tuhoa aikaan pikkuiselle.

Tukanlähtö on mulla hiukan rauhoittunut jo. Tuppoja mulla ei oo missään vaiheessa lähtenytkään, eikä kalju paista, mutta ohentunut on selvästi :( Mä oon silloin tällöin napsinut niitä MultivitaRaskausMonivitamiineja, jotka on siis myös imettäville tarkoitettu. Oon huono syömään mitään pillereitä :|

Nyt mua kuitenkin kutsuu lämmin suihku, kenties miehen kainalo hetkeksi ja sitten ajoissa unten maille |O Öitä siis kaikille!
 
Ei vitsit mä just katoin sitä Pampersin tarjousta :eek: Siis toi juttu on voimassa kesä-heinäkuun ja mä sain viime viikolla vasta sen postissa.. Mä oisin siis voinu viime kuusta jo kerätä niitä merkkejä jos oisin tienny tosta |O Nyt pitää kaikki vaipat ostaa tässä kuussa että sen hyvityksen saa... Mitä vaippoja teillä muuten käytetään?? Meillä oli alkuun Liberoja mutta sitte ne alko tuntumaan liian paksuilta ja siirryttiin Pampersiin. Musta niiden Baby dry on paras. Active fit on ok mut meillä siitä tulee joskus punotusta peppuun.
 
Ievalle onnittelut!! :D Onnittelinkin jo aiemminki, mut lisää tulee. :heart:

Naomi tukka ei ole tänne tulossa, en tiedä onko tosiaan syynä että olen syönyt noita vitamiineja jotain LadyVita plussaa koko synnytyksen jälkeisen ja sitä edeltävänkin ajan. En tiedä, mutta mulla tukkaa on liikaakin edelleen kun lisääntyi raskausaikana vielä eikä ole mihinkään lähtenyt. Hiukset tosin noudattaa sellasta kaavaa että tietyin välein, yksilöllisesti tietenkin on satokausia ja synnytys varmasti joillakin on sitten lisännyt sadon määrää. Mulla toisaalta tuli kovan stressin ja hormonien tuloksena kolme vitivalkoista hiusta ohimolle. Pitkiä ja vitivalkoisia, siistit. :D

*muoks* Niin joo ja se terassi, toisaalta on hyvä että se puu maksaa sillä onhan se ns. turhaa puuta ja vielä ongelmajätettä hävitettäessä, jos nyt jotain syitä älyttömälle hinnalle jaksaa miettiä. Mut hitto kun mä haluaisin sen terassin! Ja pergolan!! :kieh:
 
Hello,
täällä yksi sangen naatti harrastelija..kello soi aamulla klo 4.30 ja arvatkaa vaan meninkö ajoissa nukkumaan :whistle: ..eli unta viime yölle n. 4h..joten joutuu ehkä luovuttaan ja meneen pehkuihin ihan just...
Ihan ei nyt kaikki pysy päässä mitä luin, mutta katellaan pikana noi viimosimmat :ashamed:..
Eli Piiperolle zempit huomiseen, Tukka lähtee täälläkin vaikka en imetä, Pamperrsit meillä..*se vihree paketti :) *.

Ja ievalle


-sangen väsynyt nipsuli-
 
Naatti tapaus täälläkin... yrittänyt siivoilla koko päivän kun tyttö oli mummolassa, mutta tuo poika vaatii nykyisin viihdytystä koko ajan. Ei viihdy yhtään omissa oloissaan. :/ Kaipa sekin vaikutti kun tyttö ei ollut kotona, sen touhua katsellessa poikakin viihtyy paremmin. Ei vaan siivouksesta tahtonut tulla mitään, harmin paikka. :D

Mulla iski huono omatunto oikein tuosta Ipun saunanpesusta, tuu peseen meillekin! :whistle: Tarvis joskus saada aikaiseksi kanssa...

Poika yrittää kovasti ryömiä, jalat menee pyllyn alle ihan oikeaoppisesti mutta samaan aikaan puskee päällään maahan :LOL: huvittavan näköistä, ja hermot menee pojalla heti kun ei onnistukaan ihan niin.

Meillä joudutaan siirtymään vaatekokoon 74 :eek: :'( missäs välissä mun pieni vauva on kasvanut niin paljon? |O

Tukkaa lähtee ja on jo lähtenyt ihan järjettömiä määriä, mulla on oikeasti ihan kaljut ohimot. Samalla lailla kun miehillä lähtee hiusraja nousemaan, niin mullakin... :eek: syytä olisi kasvaa takasin ja äkkiä! Tiistaina olisi kampaajan aika, saa sitten tukan pituudesta lähteä reilusti pois niin ehkä se ei enää ihan niin päätä pitkin matele kuin nyt. :kieh: Värjätä meinaan itse sen tukanlyhennyksen jälkeen. =)

Meillä käytetään Pamperseja kanssa, Active Fittejä (violetti paketti). Koko 4 menossa.

Piipero onnea matkaan huomenna! =)

Ievalle tosiaan onnentoivotukset täältäkin. :flower:

Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida. :whistle:

Hissukka & poju 4,5 kk
 
Nipsuli mites meni?
Meillä oli lievästi sanottuna vaiherikas reissu välillä Espoo-Ylöjärvi. Lähettiin siis ystäväni ja kahden koiran kanssa isoon koiratapahtumaan, niitä agility-juttuja.. Oikeesti siellä ois pitäny olla jo joskus klo 6 jälkeen mutta me päätettiin ottaa löysin rantein ja riskillä; lähettiin vasta seiskalta.. Eikä päästy pitkälle, Hyvinkään kohdalla poksahti autosta rengas. Onneksi ei sattunut vahinkoa mutta mitäs kaksi mimmiä vois asialle tehä? Soitettiin tiepalvelun sedälle joka huristeli Hämeenlinnasta meitä auttamaan.
Oli muuten jännä huomata, että Suomessa ei kauheasti apua tarjota:kukaan ohiajanut ei pysähtynyt :eek:. Siis ihan normaaliahan se on, että kaksi nuorta naista kurvaa tien poskeen sunnuntaiaamuna, nostaa koiran häkit tien viereen, käy laittamassa varoituskolmion sopivalle etäisyydelle ja alkavat juoda kahvia auton takakontti auki :attn:

Ja sit me kaikkien iloksi huristellaan vararenkaalla sallitusti 80 kilsaa tunnissa 120-alueella :D. Ja tullaan oikeasti Ylöjärvelle IHAN viime tinkaan. Hemmetin hauska reissu! :LOL:

Ja mikä parasta, tyty on ollut koko päivän hyväntuulinen isin kanssa =)

Mä meen nyt toivomaan että tyty nukahtais, niin voisin tehä isin kanssa jotain..

 

Yhteistyössä