***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meitin pikkumies yleensä vaan hekottaa...kaikki on hauskaa mitä isosisko tekee...vaik nostais vaan housujaan =) .
Meillä 5veen ei tarvi olla ku samassa huoneessa, niin likka on tikahtua nauruun :D
Tuo lapsen nauru on kyllä niin tarttuvaa...aivan ihanaa kuunneltavaa. Välillä kyllä hiukan kauhistuttaa, että mitä isosisko meinaa kun veikka nauraa esim. kun siskon torni sortuu vaik tää kuinka yrittää taiteilla...ja tyttöä harmittaa...ja veikka nauraa :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meitin pikkumies yleensä vaan hekottaa...kaikki on hauskaa mitä isosisko tekee...vaik nostais vaan housujaan =) .
Meillä 5veen ei tarvi olla ku samassa huoneessa, niin likka on tikahtua nauruun :D
Tuo lapsen nauru on kyllä niin tarttuvaa...aivan ihanaa kuunneltavaa. Välillä kyllä hiukan kauhistuttaa, että mitä isosisko meinaa kun veikka nauraa esim. kun siskon torni sortuu vaik tää kuinka yrittää taiteilla...ja tyttöä harmittaa...ja veikka nauraa :D .
Niimpä :kieh:
 
Voi ei, sainko mie nyt jonkun joukkohysterian aikaan selittelemällä vähän liian yksityiskohtasesti? :eek: Ottakaa hei naiset huomioon, että Arttu on helmistä VANHIN! Eikä lapsia pidä verrata niinkun mie olen tehny! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Voi ei, sainko mie nyt jonkun joukkohysterian aikaan selittelemällä vähän liian yksityiskohtasesti? :eek: Ottakaa hei naiset huomioon, että Arttu on helmistä VANHIN! Eikä lapsia pidä verrata niinkun mie olen tehny! ;)
En mie ainakaan hysteeraa mistään :LOL: :LOL:
Ihmetelen vaan et pitäskö muka 3kuisen jo jokellella :whistle:
 
Tää taitaa vetää myös unimyssyn päähänsä :xmas: ja hipsiä omaan sänkyyn... Olen nukkunut pojan syntymän jälkeen eri kerroksessa kuin muut perheenjäsenet... Nyt oon aatellut että josko kohta täytyis kokoontua samaan pesäluolaan :D .

Nyt nukkumaan helmet :wave: . Hyvää yötä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Voi ei, sainko mie nyt jonkun joukkohysterian aikaan selittelemällä vähän liian yksityiskohtasesti? :eek: Ottakaa hei naiset huomioon, että Arttu on helmistä VANHIN! Eikä lapsia pidä verrata niinkun mie olen tehny! ;)
En mie ainakaan hysteeraa mistään :LOL: :LOL:
Ihmetelen vaan et pitäskö muka 3kuisen jo jokellella :whistle:
Et todellakaa saanu joukkohysteriaa aikaseks... Enemmänki tosiaan tuli ihmeteltyä noita juttuja kun ei oo ainakaa mulla ollu mielessä jonku kurlauksen ettiminen ees :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuo lapsen nauru on kyllä niin tarttuvaa...aivan ihanaa kuunneltavaa. Välillä kyllä hiukan kauhistuttaa, että mitä isosisko meinaa kun veikka nauraa esim. kun siskon torni sortuu vaik tää kuinka yrittää taiteilla...ja tyttöä harmittaa...ja veikka nauraa :D .
Mie mietin yks päivä et onkohan Arttu jotenki yksinkertanen, kun se nauroi tikahtuakseen sille, kun mie "kävelytin" yhtä sen helistintä sen kasvojen edessä "döm-döm-döm-döm-dömdömdöm" ääniefektillä :LOL: Välillä suorastaan ulvoi naurusta ja painoi naamansa peittoon (oli mahallaan lattialla) ja nauroi siihen. Olisittepa ollu näkemässä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mulla ei oo lapsuudesta tainnut jäädä muuta kuin sellainen keltainen huopa missä on oransseja palloja...ja toisella puolella värit toisinpäin... Tosin sekin nyt hukassa, mut pitäisi vielä jossain olla tallessa...varmaan jossain laatikossa komerossa...huomenna etsimään :headwall: :D .
Ostin nettikirpparilta tuommoisen. =)
Mun mielestä tuo huopa on ollut -76 vuoden äippäpakkauksessa... Näin mulle on äitsyli sanonut =)
 
Huomenta :wave: nyt alkaa näkyä ja tuntua,että palstailee harvase ilta myöhään,meinaan unissani päivitin tätä sivua uudestaan ja uudestaan...

Noissa meidän eilisissä keskusteluissa ei ollut päätä eikä häntää :LOL: :LOL:

Jaahas meidän ilmakylpyläinen pissas sitten kaaressa naamalleen ja nyt lipoo kielellään ihmettelevästi,täytyypi rientää apuun :heart: :LOL:

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuo lapsen nauru on kyllä niin tarttuvaa...aivan ihanaa kuunneltavaa. Välillä kyllä hiukan kauhistuttaa, että mitä isosisko meinaa kun veikka nauraa esim. kun siskon torni sortuu vaik tää kuinka yrittää taiteilla...ja tyttöä harmittaa...ja veikka nauraa :D .
Mie mietin yks päivä et onkohan Arttu jotenki yksinkertanen, kun se nauroi tikahtuakseen sille, kun mie "kävelytin" yhtä sen helistintä sen kasvojen edessä "döm-döm-döm-döm-dömdömdöm" ääniefektillä :LOL: Välillä suorastaan ulvoi naurusta ja painoi naamansa peittoon (oli mahallaan lattialla) ja nauroi siihen. Olisittepa ollu näkemässä :LOL:
Ihana!! :heart: Arttu siis! =) Meillä ei vielä naureta, nyyh! Isoveikkakin tosin nauroi ekan kerran vasta puolivuotiaana, ääneen siis, joten en oo vielä osannu oottaakaan, paitsi kun täältä lukee näitä ihania kikatusjuttuja ni tuntuu että voi ku meilläki jo naurettais =)

Tiiättekö miten aattelin sunnuntaini käyttää? Saunaa pesten. Jep. Houkuttelee ihan hirmusti, kyllä kyllä. Mutta pakko, se haisee!! Siis saunomisen jälkeen, märkänä jä lämpimänä. Ällö! Joten eipä muuta ku juuriharja ja mäntysuopa käteen ja let's menoksi! :wave:

 
Kyllä on taas kurja ilma... pakko se on tänään pitää siivouspäivä, kun olen siivoomista jo lykännyt ties kuinka kauan.
Ensin kyllä pannullinen kahvia ja sitten Leevi and the Leavings soimaan. Pikku-ukkelin lempimusaa tai oletan niin, kun alkaa aina kiekumaan silloin kun tuota soittaa. :D
 

Yhteistyössä