***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

mulle on tullu nyt hirveä stressi siitä töihin menosta..ku tuntuu että miten sitä pärjää ku jää kotihoidon tuelle ja en oo varma onko täällä sitä kuntalisää,epäilen kyllä ku tämä on niin pirun pihi kaupunki.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Hitto. Nyt iski väsymys. Argh. JA miehel on huomen töitä 11-21...............................blaah.
minä pistän paremmaksi, mun mies on huomenna duunissa 06-20 sis.tunnin matkat suuntaansa :(
Mä voitan..mun mies makaa huomen kotona pers homeessa koko päivän
ei taida ihan terve sunkaan ukkos olla jos homeessa päivän kökkii :LOL: sori taas ihan pas*a juttu mut näitä näköjään taas pukkaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Hitto. Nyt iski väsymys. Argh. JA miehel on huomen töitä 11-21...............................blaah.
minä pistän paremmaksi, mun mies on huomenna duunissa 06-20 sis.tunnin matkat suuntaansa :(
Mä voitan..mun mies makaa huomen kotona pers homeessa koko päivän
ei taida ihan terve sunkaan ukkos olla jos homeessa päivän kökkii :LOL: sori taas ihan pas*a juttu mut näitä näköjään taas pukkaa :LOL:
Juu oon kyllä käskenyt sen vaihtaa kalsarit useammin

:LOL:
 
mä ehdotin jo miehellekki että jäis koti-isäksi ja minä etsisin itelle töitä, mut ei kuulema suostu ku en voi löytää yhtä hyvä palkkasta työtä mitä se parhaillaan tekee ja tottahan se on..prkl! ku en raaski kalleakaan hoitoon laittaa ennen ens kesää.. :snotty:
 
en voittanu taaskaan lotossa, aina sitä joka lauantai jännää mut ei..nyt oli ollu 3 täysosumaa, siellä on tyypit juhlinu että nyt meistä tuli miljonäärejä niin paskan marjat ku on ollu muitaki onnekkaita,ottas itteä kyllä ihan sikana pattiin tollanen tilanne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
en voittanu taaskaan lotossa, aina sitä joka lauantai jännää mut ei..nyt oli ollu 3 täysosumaa, siellä on tyypit juhlinu että nyt meistä tuli miljonäärejä niin paskan marjat ku on ollu muitaki onnekkaita,ottas itteä kyllä ihan sikana pattiin tollanen tilanne..
helmimammojen kimppalotto kehiin

 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mä ehdotin jo miehellekki että jäis koti-isäksi ja minä etsisin itelle töitä, mut ei kuulema suostu ku en voi löytää yhtä hyvä palkkasta työtä mitä se parhaillaan tekee ja tottahan se on..prkl! ku en raaski kalleakaan hoitoon laittaa ennen ens kesää.. :snotty:
Mites jos ite ilmoittautuisi työttömäksi työnhakijaksi. Saisko paremmin rahaa? Miten sulla on alan hommia tarjolla..tulisiko kutsu heti töihin?
 
meillä on kallella monesti tapana että ku rupee yöunille niin nukkuu ehkä tunnin ja sit herää ja muutaman kerran pitää tuttia survoa ja sitten nukahtaa, ihan niinku testais aina että onhan se äiti siinä lähellä..mitenkähän se kahden viikon päästä menee ku ei olekkaa äiti vaan mummo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
en voittanu taaskaan lotossa, aina sitä joka lauantai jännää mut ei..nyt oli ollu 3 täysosumaa, siellä on tyypit juhlinu että nyt meistä tuli miljonäärejä niin paskan marjat ku on ollu muitaki onnekkaita,ottas itteä kyllä ihan sikana pattiin tollanen tilanne..
helmimammojen kimppalotto kehiin
:wave:
 

Yhteistyössä