Minkäs kokonen neito on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Mie kanssa oliko viime viikolla käytin viimeset kakkoset pois..hyvin mahtu vielAlkuperäinen kirjoittaja zuku:meil käytössä pampersin 3, muutama 2kn taitaa tuolla olla vielä jälellä, päiväkäyttöön. pampersit valskaa meillä.
Ei kuulemma kannata ainakaan ekana kesänä käsitellä, ettei jää tuoreeseen puuhun kosteutta ja lahoo heti hiano terassi. Riippuu kyl vissiin millä käsittelee.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:äippäHki laittakaa siitä tavallisesta terassilaudasta ja käsitelkää ite ruskeeksi (meillä tehty niin) Naapuri laittoi siitä ruskeesta ja ekan kesän jälkeen se oli lähes "väritön" |O
No joo myö käsiteltiin osa 2. kesänä ja osa 3. kesänä =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Ei kuulemma kannata ainakaan ekana kesänä käsitellä, ettei jää tuoreeseen puuhun kosteutta ja lahoo heti hiano terassi. Riippuu kyl vissiin millä käsittelee.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:äippäHki laittakaa siitä tavallisesta terassilaudasta ja käsitelkää ite ruskeeksi (meillä tehty niin) Naapuri laittoi siitä ruskeesta ja ekan kesän jälkeen se oli lähes "väritön" |O
Joo...pohdin tuota kokoa tovin ja päädyin 80 cm. Aattelin kun istuu pää sääntöisesti nyt syksyllä rattaissa, niin "hieman" iso ei haittaa, mutta ensi keväänä kun jo kävelee ja liikkuu niin sopiva olisi hyvä. Meilläkin tuo nyt ei niin hirmu iso ole, mutta skotti kun olen niin aattelin pärjätä tolla puvulla pitkään . Myönnän, mulla on tapana ostaa kasvuvaraa ehkä turhankin paljon lasten vaatteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Minkäkokosen haalarin ostit? Mä ostin tuolle meijän neidille Remun vaaleenpunasen välikausihaalarin kokoa 74 cm, mutta kotona pohdin, mahtaako olla jo liian pieni ens keväänä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Piäisköhän lähtee ajelee...hmm se olis sellanen 1h ja vartti . Ei vaan eilen shoppasin tarpeeksi tytölle reiman vaaleanpunaisen välikausihaalarin, pipon, rukkaset, jalkatopposet ja kaikki on nyt niin vaaleanpunaista että :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ukot lähti jokkista kattoo, kohta syötän likan ja sit suunnataan Pasaatiin =) Terppatuloo shoppailuseuraksi mammat
Meillä tuli Dailysta järkky vaippaihottuma, nyt ne lojuu tuolla vessan nurkassa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Hö :/Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Meillä tuli Dailysta järkky vaippaihottuma, nyt ne lojuu tuolla vessan nurkassa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Meilläkin ekaa kertaa. Kaksi viikkoa meni, että sain paranemaan. Nyt käytössä Lidl ja pampers.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hö :/Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Meillä tuli Dailysta järkky vaippaihottuma, nyt ne lojuu tuolla vessan nurkassa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Pistä tänne ne
Meillä ei oo koskaan ikinä kelleen tullu mitään oireita mistään vaipoista :/ *iso kopkop*
Juu, niin oli, mut täällä ei ollut enää jäljellä kuin 62-senttisiä...ei ihan juu mene! Olis ollu kiva vähän siistimpänä pukuna, eikä hintakaan huimannut!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Prismassa olis aika kivoja 2-osasia pukuja...cirafin, vaaleenpunanen takki ja harmaat housut, vois melkeen ostaaki kevääksi nyt alesta semmosen
Teillä onki tosi iso likka Tai siis pitkä.. =) meillä on yks 74cm hamebody ja pakkohan sitä on pitää vaikka se on ihan sairaan ISO |O Varmaan joskus talvella olis sopiva, mutta sillon ei taija oikeen lämmintä olla et viittis enää pitääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja 80-senttisen puvun ajattelin ostaa, nyt kun mennään jo 74-senttisillä vaatteilla, niin en usko että riittäisi kun syksyyn päästään. Vaikka tuskin tuo koko 80 riittää enää keväällä, mut kuten Jahve taisi sanoa niin saapahan ostaa uuden!
Huomenna olis vasta 4 kk neuvola. Pitin oikeen käydä ettimässä neuvolakortti (joka ei sit ihan heti löytynytkään meijän huushollista )Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minkäs kokonen neito on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Niin, eihän tuo painonsa puolesta iso ole, pikemminkin hoikka, mut noita senttejä riittää sit senkin edestä! Pojalla oli ekana kesänä myös 74-senttiset vaatteet käytössä sillä erotuksella että oli silloin kolme kuukautta vanhempi-ja pätkä se ei ollut eikä ole esikkokaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Teillä onki tosi iso likka Tai siis pitkä.. =) meillä on yks 74cm hamebody ja pakkohan sitä on pitää vaikka se on ihan sairaan ISO |O Varmaan joskus talvella olis sopiva, mutta sillon ei taija oikeen lämmintä olla et viittis enää pitääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja 80-senttisen puvun ajattelin ostaa, nyt kun mennään jo 74-senttisillä vaatteilla, niin en usko että riittäisi kun syksyyn päästään. Vaikka tuskin tuo koko 80 riittää enää keväällä, mut kuten Jahve taisi sanoa niin saapahan ostaa uuden!
Tämä meidän kelohonka oli kolmekuisena jo 64cm pitkä...Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Huomenna olis vasta 4 kk neuvola. Pitin oikeen käydä ettimässä neuvolakortti (joka ei sit ihan heti löytynytkään meijän huushollista )Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minkäs kokonen neito on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Mutta siis 3 kk: 5765 g ja 59 cm
Huomenna raportoin tuoreemmat mitat =)