***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Onkos täällä muuten niin nörttiä kansaa, että olis IRCissä? Siis en tarkoita irc-galleriaa vaan ihan sitä irc-ohjelmaa, jolla tavallaan chättäillään....
Itsehän olen , aina ja koko ajan melkeen. :D Mietin vaan että jos meitä löytyis muitakin niin vois pistää sinnekin kanavan pystyyn. :)
Miten sulla riittä aika vielä sielläkin olla?

Se on täs kaiken muun seassa auki koko ajan :D Kanavilla missä oon, on välillä aika hiljasta, ja muutenkin ei siel koko ajan tarvi puhella. :saint: Vilasen aina juoruja kyl sielt, ja jos tulee jotai kysyttävää tms ni helposti ja nopeesti saa vastauksen.
No meillä kävis niin, että jos pitäisin päivisin konetta auki, niin tuo 5 vee esikoinen kaappais sen ja menis jonnekin Lego-sivuille. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Onkos täällä muuten niin nörttiä kansaa, että olis IRCissä? Siis en tarkoita irc-galleriaa vaan ihan sitä irc-ohjelmaa, jolla tavallaan chättäillään....
Itsehän olen , aina ja koko ajan melkeen. :D Mietin vaan että jos meitä löytyis muitakin niin vois pistää sinnekin kanavan pystyyn. :)
Miten sulla riittä aika vielä sielläkin olla?

Se on täs kaiken muun seassa auki koko ajan :D Kanavilla missä oon, on välillä aika hiljasta, ja muutenkin ei siel koko ajan tarvi puhella. :saint: Vilasen aina juoruja kyl sielt, ja jos tulee jotai kysyttävää tms ni helposti ja nopeesti saa vastauksen.
No meillä kävis niin, että jos pitäisin päivisin konetta auki, niin tuo 5 vee esikoinen kaappais sen ja menis jonnekin Lego-sivuille. :p
Tuota varten meillä on 2 konetta!!!! :LOL: :LOL:
 
Kuulostaapa ievan synttäripäivä ihanalta :)

Ja kurja juttu tuo ievan vauvelin ihottuman takaisin tulo :| Onneksi teillä on lääkäri kohta ja toivottavasti neocate passaa pikkuiselle :) Eikös Almiron ja Neocate ole ne käytetyimmät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihaalareista meinasin ostaa tytylle Huppa-merkkisen haalarin, on virolainen firma joka noita tekee-vastaa hyvin pitkälle ominaisuuksiltaan remua ja reimaa, mut hintaa on vähempi.
Pitääpä laittaa korvan taakse :) Mä en oo vielä uhrannut ajatusta noille haalarihommille, kaippa siihenkin täytyis kohta ryhtyä :whistle: Kauhee, kun pitää olla ajan tasalla monessa eri asiassa :LOL:
Näillä on nettikauppakin, www.huppa.eu taisi muistaakseni olla, siellä on tosin kielivaihtoehtoina englanti, viro, venäjä ja oisko ollut latvia...Ajattelin tilailla sen kautta jos ei äitee sitä kauppaa Tallinnasta löydä. Siellä nettikaupassa oli haalarin hinta rapiat 30?... :whistle: :D
 
Haalareistako olette puhuneet... Meillä on tuolla semmonen Reimatecin välikausijuttu odottamassa. Ostin käytettynä kaverilta, 15e. :D Mielestäni tein ihan hyvät kaupat. Ehjä on ja muutenkin siisti. =) No, olishan tuo haalari tietysti voinut olla jonkun muun värinen kuin sininen, mutta en kyllä värin takia viitsi uutta haalaria ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen joo pitikin kysyä, et missä tota Huppaa siel myydään? Ei oo koskaan kuullu* :whistle:
En ollut minäkään kuullut ennenku kaveri omalleen osti. Täällä noita myy kids&teens, olivat nyt keväällä ottaneet noita kokeeksi myyntiin kun ihmiset olivat niitä kuulemma kyselleet. Myyjä tiesi kertoa että väki käy just Tallinnassa pukuja hakemassa. Ja pitäisi saada Kotkastakin kun tytyn kummit asuvat siellä ja olivat jostain kaupasta ostaneet pojalleen Hupan housut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen joo pitikin kysyä, et missä tota Huppaa siel myydään? Ei oo koskaan kuullu* :whistle:
En ollut minäkään kuullut ennenku kaveri omalleen osti. Täällä noita myy kids&teens, olivat nyt keväällä ottaneet noita kokeeksi myyntiin kun ihmiset olivat niitä kuulemma kyselleet. Myyjä tiesi kertoa että väki käy just Tallinnassa pukuja hakemassa. Ja pitäisi saada Kotkastakin kun tytyn kummit asuvat siellä ja olivat jostain kaupasta ostaneet pojalleen Hupan housut.
Aijaa...ei oo tullu vastaan kyl...kysäses, et mistä :D

 
ensimmäisistä sanoista kalle availi ääntään yks päivä tässä olkkarin lattialla ja menin pyörähtämään keittiössö niin kuulosti ihan niinku olis karjunu "mummoooo" ja toinen oli sitte ku ukko rupes vaihtamaan kallelta vaippa ja ukko sitte sano että taitaa haista sinusta vähä kakka, niin ihan ku K olis tuumannu siihen että "yökh" :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ois muistaakseni 80cm Rasavilin haalari tuol vintillä :/ Yhellä ollu iha uuden veronen...mut niin poikamainen etten tytölle laita :xmas:
Tuo meidän sini-ruskea haalari on varmaankin suunnattu pojille, mutta mun mielestä värit on sukupuolettomia. =) En ehkä itse valitsisi sinistä haalaria, joskaan en varmaan vaaleanpunaistakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
ensimmäisistä sanoista kalle availi ääntään yks päivä tässä olkkarin lattialla ja menin pyörähtämään keittiössö niin kuulosti ihan niinku olis karjunu "mummoooo" ja toinen oli sitte ku ukko rupes vaihtamaan kallelta vaippa ja ukko sitte sano että taitaa haista sinusta vähä kakka, niin ihan ku K olis tuumannu siihen että "yökh" :LOL:
Meillä tulee usein "ämmä" ja "mamma". :xmas: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ois muistaakseni 80cm Rasavilin haalari tuol vintillä :/ Yhellä ollu iha uuden veronen...mut niin poikamainen etten tytölle laita :xmas:
Tuo meidän sini-ruskea haalari on varmaankin suunnattu pojille, mutta mun mielestä värit on sukupuolettomia. =) En ehkä itse valitsisi sinistä haalaria, joskaan en varmaan vaaleanpunaistakaan.
Meillä on pojilla ollu paljon ns. tyttöjen värejä punasia, keltasia jne...mut tytölle EN laita enää yhtään poikien juttua :p :LOL:
Kai sitä saa olla ronkelia etenki tällee vikan kanssa :snotty: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
ensimmäisistä sanoista kalle availi ääntään yks päivä tässä olkkarin lattialla ja menin pyörähtämään keittiössö niin kuulosti ihan niinku olis karjunu "mummoooo" ja toinen oli sitte ku ukko rupes vaihtamaan kallelta vaippa ja ukko sitte sano että taitaa haista sinusta vähä kakka, niin ihan ku K olis tuumannu siihen että "yökh" :LOL:
Meillä tulee usein "ämmä" ja "mamma". :xmas: :LOL:
sua sanoo sentään mammaksi, minä oon vissiin niin rupsahtaneen näkönen että huutaa mua jo mummoksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen joo pitikin kysyä, et missä tota Huppaa siel myydään? Ei oo koskaan kuullu* :whistle:
En ollut minäkään kuullut ennenku kaveri omalleen osti. Täällä noita myy kids&teens, olivat nyt keväällä ottaneet noita kokeeksi myyntiin kun ihmiset olivat niitä kuulemma kyselleet. Myyjä tiesi kertoa että väki käy just Tallinnassa pukuja hakemassa. Ja pitäisi saada Kotkastakin kun tytyn kummit asuvat siellä ja olivat jostain kaupasta ostaneet pojalleen Hupan housut.
Aijaa...ei oo tullu vastaan kyl...kysäses, et mistä :D
Täytyy kysyä jos vaan ikinä muistan! :D Laskeskelin että nettikaupan hinnoilla haalari tytylle ja kaksiosainen puku pojalle tulis maksamaan jotain 90? ja posti päälle tietty. Ei paha, keväällä ostettiin pojalle Remun kokopuku edulliseen :whistle: hintaan 89,90! Ja ominaisuuksien tuossa hupassa pitäisi tosiaan olla aika lähellä näitä kalliimpia...
 
pitääpäs huomenna laitella äidille viestiä tuosta välikausi puvusta, ku uteli että mitä hän vois ostaa lapsille niin pitää listaan lisätä kallelle haalari ja esikoiselle takki ja housut ku eskariki alkaa niin sais olla siistimmät vermeet ku nuo entiset on jo parhaat päivänsä nähneet,kotioloissa välttää
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen joo pitikin kysyä, et missä tota Huppaa siel myydään? Ei oo koskaan kuullu* :whistle:
En ollut minäkään kuullut ennenku kaveri omalleen osti. Täällä noita myy kids&teens, olivat nyt keväällä ottaneet noita kokeeksi myyntiin kun ihmiset olivat niitä kuulemma kyselleet. Myyjä tiesi kertoa että väki käy just Tallinnassa pukuja hakemassa. Ja pitäisi saada Kotkastakin kun tytyn kummit asuvat siellä ja olivat jostain kaupasta ostaneet pojalleen Hupan housut.
Aijaa...ei oo tullu vastaan kyl...kysäses, et mistä :D
Täytyy kysyä jos vaan ikinä muistan! :D Laskeskelin että nettikaupan hinnoilla haalari tytylle ja kaksiosainen puku pojalle tulis maksamaan jotain 90? ja posti päälle tietty. Ei paha, keväällä ostettiin pojalle Remun kokopuku edulliseen :whistle: hintaan 89,90! Ja ominaisuuksien tuossa hupassa pitäisi tosiaan olla aika lähellä näitä kalliimpia...
No ei paha...mun pitäs kanssa 5veelle ostaa joku moinen syksyksi. Tiiätkö onko niil kokoja mihin asti? :whistle:
 
Iltaa! :wave:

Meillä on juhlailta..eka kertaa pienen elämässä se nukahti yöunille ilman tissiä ja miehen syliin!!! :heart: :heart: :heart: Olen niin iloinen miehen puolesta! =) Kyllä niillä tovi menikin..mies hyssytteli ja neiti itki välillä ja välillä höpisi ja naureskeli ja taas itki. Mies vaan puheli ja lauleli rauhassa ja niin onnellisesti päättyi se tarina, että pieni nukkuu nyt rauhassa omassa sängyssään. :heart: Ja mä, osasin pysyä poissa touhusta! ;)

Ievaonpa tosi harmi, että teillä se ihottuma tuli takaisin. :( :hug: Toivotaan, että lääkäristä on jotain apua ja uutta tietoa.

Noista haalareista? Milloin sellaista oikein alkaa tarvitsemaan? Siis näin ekan äitinä kun ei tajua, että milloin se vauveli "leikkii" tai siis oleilee silleen maassa, että tarvii kosteuden ja lian hylkivää pukua??? :/

Täällä myös "huippumalli-tukkaa" pukkaa, eli aikamoista on tämä hiustenlähtö edelleen! :eek: Multivitan Raskaus-monivitamiinia söin raskausajan ja syön edelleen. Joku kehui niitä kalaöljykapseleita. Niitäkin söin raskausaikana, mutta en ole syönyt sen jälkeen. Pitänee aloittaa uudelleen. :/

Mitähän sitä oli kommentoitavaa? :headwall: Sama pää, kesät talvet..ei muista ei.

Ai niin..mulle soitti tänään meidän synnytyksessä ja sektiossa mukana ollut ihana kätilö. :heart: Soittelin NKL:lle perjantaina ja kyselin mahdollisuutta käydä kätilön kanssa vielä läpi synnytystä, koska se edelleen vaivaa minua. Siellä sanottii, että ilman muuta ja niin monesti kuin vaan tarvii. =) Ja tänään hän sitten soitti kun oli työvuorossa ja juteltiin 45minsaa. Oli oikein mukava ja jotekin selventävä keskustelu. Sit hän tarjosi vielä mahdollisuutta, et jos haluan, niin voin mennä sinnekin ja jutella aiheesta siellä paikanpäällä. :heart:

Nyt jos lähtis nukkumaan...se olisi viisasta se! :whistle:
 

Yhteistyössä