Iltaa! :wave:
Meillä on juhlailta..eka kertaa pienen elämässä se nukahti yöunille ilman tissiä ja miehen syliin!!! :heart: :heart: :heart: Olen niin iloinen miehen puolesta! =) Kyllä niillä tovi menikin..mies hyssytteli ja neiti itki välillä ja välillä höpisi ja naureskeli ja taas itki. Mies vaan puheli ja lauleli rauhassa ja niin onnellisesti päättyi se tarina, että pieni nukkuu nyt rauhassa omassa sängyssään. :heart: Ja mä, osasin pysyä poissa touhusta!
Ievaonpa tosi harmi, että teillä se ihottuma tuli takaisin.
:hug: Toivotaan, että lääkäristä on jotain apua ja uutta tietoa.
Noista
haalareista? Milloin sellaista oikein alkaa tarvitsemaan? Siis näin ekan äitinä kun ei tajua, että milloin se vauveli "leikkii" tai siis oleilee silleen maassa, että tarvii kosteuden ja lian hylkivää pukua??? :/
Täällä myös "huippumalli-tukkaa" pukkaa, eli aikamoista on tämä hiustenlähtö edelleen!
Multivitan Raskaus-monivitamiinia söin raskausajan ja syön edelleen. Joku kehui niitä kalaöljykapseleita. Niitäkin söin raskausaikana, mutta en ole syönyt sen jälkeen. Pitänee aloittaa uudelleen. :/
Mitähän sitä oli kommentoitavaa? :headwall: Sama pää, kesät talvet..ei muista ei.
Ai niin..mulle soitti tänään meidän synnytyksessä ja sektiossa mukana ollut ihana kätilö. :heart: Soittelin NKL:lle perjantaina ja kyselin mahdollisuutta käydä kätilön kanssa vielä läpi synnytystä, koska se edelleen vaivaa minua. Siellä sanottii, että ilman muuta ja niin monesti kuin vaan tarvii. =) Ja tänään hän sitten soitti kun oli työvuorossa ja juteltiin 45minsaa. Oli oikein mukava ja jotekin selventävä keskustelu. Sit hän tarjosi vielä mahdollisuutta, et jos haluan, niin voin mennä sinnekin ja jutella aiheesta siellä paikanpäällä. :heart:
Nyt jos lähtis nukkumaan...se olisi viisasta se!