***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No en mie kyllä oo liinaa hankalaks kokenu. Alta minuutti ja likka on siinä tarpeen vaatiessa, mut kun tuo on trikoinen ja pikkuhiljaa alkaa likalla olla sihen malliin painoa, et tuntuu tuo trikoinen joustavan liikaa :/
Ja meillä ei yl paljoa silleen kannella, et....äh... :p
En mäkään sitä hankalaksi niinkään kokenut, mutta koen repun helpommaksi. Ja ittelle ja vauvalle mukavammaksi. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en ole vieläkään tullut sinuiks Ergon kanssa :headwall: ,jotenkin tuntuu et meidän tuhti isäntä romahtaa sen läpi ja kun se pääkin vatkaa eestaas. Tahtoo käyttää |O
Onkos se sulla tarpeeks kireellä? :) Meillä tyttö kannattelee kyllä ihan täysin päätään, mutta jos ei ole se huppu suojana, niin tulee kyllä kävellessä vasitomaisesti pidettyä kättä pään tukena. :/ Sama se kyllä on liinankin kanssa. Jotenkin vaistomaisesti tulee tuettua välillä. Mutta ehkä se häviää siitä, kun tyttö vähän kasvaa. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
ai niin ieva :wave:, se meirän neidin kirppislöytö vaunulelu näyttäs samalta kun noissa sun vaunuissa oleva :eek: , meijän siinä taitaa olla kissoja :heart:
:heart: :heart: Uijui, mullakin ne oli kissoja. =) Mun on todistetusti hajonnut ja kissoista yksi on tallella. :snotty: lumiannalla on kans samanlainen. :) Jos pongaat semmosen jostain, niin osta pois, niin mä ostan sen sit sulta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
ai niin ieva :wave:, se meirän neidin kirppislöytö vaunulelu näyttäs samalta kun noissa sun vaunuissa oleva :eek: , meijän siinä taitaa olla kissoja :heart:
:heart: :heart: Uijui, mullakin ne oli kissoja. =) Mun on todistetusti hajonnut ja kissoista yksi on tallella. :snotty: lumiannalla on kans samanlainen. :) Jos pongaat semmosen jostain, niin osta pois, niin mä ostan sen sit sulta. :D
*pistää korvan taakse*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
meijän siinä taitaa olla kissoja :heart:
Meillä oli esikolla sellanen :p
Ostitkos sen silloin jostain käytettynä? Kun ei kait niitä v. -97 (muistinko oikein ? :/ ) enää kaupoissa myynnissä ollut? Vai puhutkos nyt tuosta mikä meidän tytöllä on vai siitä kissaisesta, mikä mulla itellä oli? :)
Ihan uutena ostin ja kissoja oli, muitaakseni sinisiä, keltasia ja oransseja...

 
Hei ai niin :) , kun sillon mietin mistä löydän niitä pesupähkinöitä..niin tänään sit kun kävin ruokakaupassa niin mitäpä löyty samassa rakennuksessa olevasta luontaistuote kaupasta...pähkiksiäpä hyvinkin, ostin testiin pikkupussin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä en ole vieläkään tullut sinuiks Ergon kanssa :headwall: ,jotenkin tuntuu et meidän tuhti isäntä romahtaa sen läpi ja kun se pääkin vatkaa eestaas. Tahtoo käyttää |O
Onkos se sulla tarpeeks kireellä? :) Meillä tyttö kannattelee kyllä ihan täysin päätään, mutta jos ei ole se huppu suojana, niin tulee kyllä kävellessä vasitomaisesti pidettyä kättä pään tukena. :/ Sama se kyllä on liinankin kanssa. Jotenkin vaistomaisesti tulee tuettua välillä. Mutta ehkä se häviää siitä, kun tyttö vähän kasvaa. :)
Juu tuntuu etten saa kiristettyä tarpeeksi,jotenkin jumissa koko hihna,ainakin yks syy taitaa olla se.Seuraavaks kun on mammojen treffit heitän ergon pöytään niin saatte vääntää mulle oikee rautalangasta toimintaperiaatteen

:LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mun mielestä/muistaakseni sen vauvalehden jutun mukaan aika saman tyyppinen kun ergo
Luin tuon esittelyn ja aika samanlainen tuntuis olevan. Ulkomuoto tietty vähän poikkeaa. Ja tuossa ei ollu kuvaa miltä näyttää päällä, joten vaikee nyt sanoa, että mitä eroa on. Pitäis testata ite ennen kuin osais sanoa. Olikos tuossa muuten ne turvalenkit? Ergossa on semmoset turvasydeemit, että jos solki hajoaa, niin hihna ei lähe irti ja siten vauva putoa. Oon miettiny, että tulevaisuudessa kun ei enää kuljeta rattaita aina messissä, niin vois hommata tohon ergoon semmosen päivärepun. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
meijän siinä taitaa olla kissoja :heart:
Meillä oli esikolla sellanen :p
Ostitkos sen silloin jostain käytettynä? Kun ei kait niitä v. -97 (muistinko oikein ? :/ ) enää kaupoissa myynnissä ollut? Vai puhutkos nyt tuosta mikä meidän tytöllä on vai siitä kissaisesta, mikä mulla itellä oli? :)
Ihan uutena ostin ja kissoja oli, muitaakseni sinisiä, keltasia ja oransseja...
No, en usko sit että on sama. :/ Tai onhan noita hyvinkin kyllä 20 vuotta muitakin hyviä leluja ollu markkinoilla. :whistle: =)

 

Yhteistyössä