Tissille nukahdetaan täälläkin. Mies yrittää välillä sitkeästi nukuttaa,mutta aina toteaa ettei ole tissin voittanutta Jos poika jostain syystä herää tissittelyn ja sänkyyn kantamisen välillä alkaa rumba alusta.Tänään oli pokassa pitämistä,kun poika hoksas puol unessa et tutin renkaasta voi ottaa kiinni ja se lähtee suusta,sitä piti sitten ahkeraan harjoitella,mutta kun se suuhun takaslaitto ei ollutkaan yhtä helppoa vaan oli aina silmässä tai otsassa ja menihän sillä murulla hermot
Kasvatusperiaatteista mies on kyllä kiitettävästi kiinnostunut,hyviä keskusteluja käyty ja samalla ruodittu omien vanhempien periaatteita.Onneks ollaan miehen kanssa aikalailla samoilla linjoilla,saas sit nähdä miten käytännössä kun poika kasvaa.Mä kyllä luulen et mulla tulee olemaan kovempi "kuri" ja vaadin enemmän käytöstapoja
Kasvatusperiaatteista mies on kyllä kiitettävästi kiinnostunut,hyviä keskusteluja käyty ja samalla ruodittu omien vanhempien periaatteita.Onneks ollaan miehen kanssa aikalailla samoilla linjoilla,saas sit nähdä miten käytännössä kun poika kasvaa.Mä kyllä luulen et mulla tulee olemaan kovempi "kuri" ja vaadin enemmän käytöstapoja