***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

aamupäivää neidit :wave:

joo eihän se ukko sitä vuosipäivää muistanu ennen ku sanoin siitä, ku käytiin eilen kysymässä sitä rahotusta ja eihän me mitään saatu :ashamed: tosin tällä kertaa meitä pidettiin kuitenki ihmisinä, ku sillon ku käytiin samposta kysyy lainaa niin nehän ei pitäny meitä siellä edes ihmisinä :kieh: mutta luojan kiitos mun äiti ehdotti itse että auttaa meitä uuden auton ostossa niin paljon kun voi, eli ostaa joko rahoituksella auton omiin nimiinsä ja me maksetaan autoa minun äidille tai sitten ryhtyy takaajaksi pankkilainaan
ens viikolla onki sitte kahteen pankkiin aika, niin käydään utelemassa että minkälaisia lainoja niillä on tarjota :D
 
niin ja en muista kävinkö eilen kirjottamassa että kalle sai uuden ultra-ajan,ensi maanantaina pitäis selvitä onko kaikki ok..tänä aamuna iski eka kertaa kauhea ahdistus, entäs jos jotain vakavaa löytyykin :'( nooh,pitää yrittää löytää se positiivisempi asenne jostain..

piipero86 & kalle 4kk12pvää
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
aamupäivää neidit :wave:

joo eihän se ukko sitä vuosipäivää muistanu ennen ku sanoin siitä, ku käytiin eilen kysymässä sitä rahotusta ja eihän me mitään saatu :ashamed: tosin tällä kertaa meitä pidettiin kuitenki ihmisinä, ku sillon ku käytiin samposta kysyy lainaa niin nehän ei pitäny meitä siellä edes ihmisinä :kieh: mutta luojan kiitos mun äiti ehdotti itse että auttaa meitä uuden auton ostossa niin paljon kun voi, eli ostaa joko rahoituksella auton omiin nimiinsä ja me maksetaan autoa minun äidille tai sitten ryhtyy takaajaksi pankkilainaan
ens viikolla onki sitte kahteen pankkiin aika, niin käydään utelemassa että minkälaisia lainoja niillä on tarjota :D
Minkä suuruista lainaa olisitte ottamassa..eli olisko pelkästään autoa varten vai mahdollisesti autoa sekä asuntoa? Jos pelkkää autoa niin kannattaa ottaa mieluummin rahoitus niin on auto sitten siinä panttina suoraan. Pankkilainaa ei normaali lainaehdoilla saa noin "pienelle" summalle vaan menee ns. kulutusluoton puolelle jolloin korko on suurempi kuin rahoituksessa. Jos pelkkää autoa varten otatte niin ei kannata siihen käyttää äitinne takaus mahdollisuutta sillä joskus voitte haluta ehkä ostaa myös asunnon jolloin pieni laina vaikeuttaa sitä. Rahoitus ei niinkään vaikuta tulevaisuudessa mahdolliseen asuntolainaan. Tällaisia tuli mieleen....

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
aamupäivää neidit :wave:

joo eihän se ukko sitä vuosipäivää muistanu ennen ku sanoin siitä, ku käytiin eilen kysymässä sitä rahotusta ja eihän me mitään saatu :ashamed: tosin tällä kertaa meitä pidettiin kuitenki ihmisinä, ku sillon ku käytiin samposta kysyy lainaa niin nehän ei pitäny meitä siellä edes ihmisinä :kieh: mutta luojan kiitos mun äiti ehdotti itse että auttaa meitä uuden auton ostossa niin paljon kun voi, eli ostaa joko rahoituksella auton omiin nimiinsä ja me maksetaan autoa minun äidille tai sitten ryhtyy takaajaksi pankkilainaan
ens viikolla onki sitte kahteen pankkiin aika, niin käydään utelemassa että minkälaisia lainoja niillä on tarjota :D
Minkä suuruista lainaa olisitte ottamassa..eli olisko pelkästään autoa varten vai mahdollisesti autoa sekä asuntoa? Jos pelkkää autoa niin kannattaa ottaa mieluummin rahoitus niin on auto sitten siinä panttina suoraan. Pankkilainaa ei normaali lainaehdoilla saa noin "pienelle" summalle vaan menee ns. kulutusluoton puolelle jolloin korko on suurempi kuin rahoituksessa. Jos pelkkää autoa varten otatte niin ei kannata siihen käyttää äitinne takaus mahdollisuutta sillä joskus voitte haluta ehkä ostaa myös asunnon jolloin pieni laina vaikeuttaa sitä. Rahoitus ei niinkään vaikuta tulevaisuudessa mahdolliseen asuntolainaan. Tällaisia tuli mieleen....

:flower:
joo pelkästään autoa varten ollaan ottamassa, kiitos vinkistä =) ei tollasesta itse tiedettykään..muoks* niin ja siis laina olisi 10 000?
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
aamupäivää neidit :wave:

joo eihän se ukko sitä vuosipäivää muistanu ennen ku sanoin siitä, ku käytiin eilen kysymässä sitä rahotusta ja eihän me mitään saatu :ashamed: tosin tällä kertaa meitä pidettiin kuitenki ihmisinä, ku sillon ku käytiin samposta kysyy lainaa niin nehän ei pitäny meitä siellä edes ihmisinä :kieh: mutta luojan kiitos mun äiti ehdotti itse että auttaa meitä uuden auton ostossa niin paljon kun voi, eli ostaa joko rahoituksella auton omiin nimiinsä ja me maksetaan autoa minun äidille tai sitten ryhtyy takaajaksi pankkilainaan
ens viikolla onki sitte kahteen pankkiin aika, niin käydään utelemassa että minkälaisia lainoja niillä on tarjota :D
Minkä suuruista lainaa olisitte ottamassa..eli olisko pelkästään autoa varten vai mahdollisesti autoa sekä asuntoa? Jos pelkkää autoa niin kannattaa ottaa mieluummin rahoitus niin on auto sitten siinä panttina suoraan. Pankkilainaa ei normaali lainaehdoilla saa noin "pienelle" summalle vaan menee ns. kulutusluoton puolelle jolloin korko on suurempi kuin rahoituksessa. Jos pelkkää autoa varten otatte niin ei kannata siihen käyttää äitinne takaus mahdollisuutta sillä joskus voitte haluta ehkä ostaa myös asunnon jolloin pieni laina vaikeuttaa sitä. Rahoitus ei niinkään vaikuta tulevaisuudessa mahdolliseen asuntolainaan. Tällaisia tuli mieleen....

:flower:
joo pelkästään autoa varten ollaan ottamassa, kiitos vinkistä =) ei tollasesta itse tiedettykään..muoks* niin ja siis laina olisi 10 000?
10000e menee tosiaan luoton puolelle ja ehdot sekä korko eri kuin lainassa.

 
Hellepäivää B)

4kk neuvolassa käyty ja mitat
7560g, 66cm ja py 43cm
Reipas poika :heart:
Silmään saatiin taas tipat, oli tulehtunut :/ Mutta nyt lääkäri kirjoitti että tippa tulehtuneeseen silmään, viimeksi eri lääkäri kirjoitti että tippa molempiin silmiin.. :attn:

Nukkumaan meillä mennään 21-22 välillä, aamuyöstä herätään syömään ja unia jatketaan 8-9 asti..

Nyt pojun kanssa päikkäreille, iltapäivällä ehkä torille kuuntelemaan musiikkia =)

Saanukka ja J 4kk 1pv
 
:attn: :attn: jos sulle tuli ilmoitus et eroan kerhosta,ei pidä paikkansa.Poju vähän potki näppäimistöä ,oli ehkä sitä mieltä et pitäis :LOL: äiskä addikti eheii :snotty: *muoks* siis ievalle huhuilin

Onkos muilla muuten tänään hellekiukkua ja ettei päiväunet tule oikein silmään ku on niin hiki,meillä kitisee ja kitisee vaikka tosi väsynyt ja vähän helleripuliakin pukkaa

'Muoks* *muoks* olipa tehokasta just kun valitin poika simahti :LOL: :heart:
 
Hellettä täälläkin B) Niin kuuma ettei ulkona edes viitti olla. Ilmalämpöpumpun "cool" toiminnon viilentämässä sisätilassa on mukavampaa :) Miesraukka rappaa meiän talon perustaa porottavassa auringossa eikä meiltä löytyny edes aurinkovoidetta nahkan suojaksi :( Pitää tehä nyt kun ei taas tiiä millon sataa :/
Arttu meni kyllä helteestä huolimatta päikkäreille ihan suosiolla. On koko päivän ollu vaippasillaan tai shortseissa.
Mitenköhän huomenna "taretaan" kun on miehen serkun rippijuhlat ja pitäs juhlatamineissa nököttää kirkossa ja kaffilla tuossa helteessä :eek: |O Artulle laitan valkosen kaulusbodyn, liivin+suorat housut (ommeltu yhteen "potkupuvuksi") ja skragan :D Mitäköhän sitä itelleen laittas... :|
 
Me käytiin ihan tyttöjen kesken (mä, tyty ja mummi eli mun äiti) kaupungilla humputtelemassa :). Kiasmassa syömässä (seesarsalaatti oli parempaa ku vuohenjuustosalaatti..), kauppatorilla kahvilla (jotenki en viittiny ostaa mansikoita, pirun kalliita) ja vielä Stockalla ostamassa nokkamuki.
Mielettömän kuuma, ihme että tyty oli niinkin tyytyväinen olonsa :whistle:. Ja onneks lähettiin, mies soitti että tulee vasta yöllä kotiin töistä..
Noh, enköhän mä kestä. Parin tunnin kuluttua alkaa olla tytön nukkumaanmenoaikakin.

 
Hohhoijaa..poika vetelee sikeitä vieläkin :eek: mitenköhän yöunien käy. Mies ilmoitti et huomenna on poikien päivää,siis isojen poikien :/ ei isän ja pojan. Mitäs sitä keksis,luvattiin vissiin sadetta,kaippa se joku ostoskeskus pitää valloittaa :p .Mua on jääny vaivaamaan ne leggsit,enkä nyt osaa päättä ostaako vai ei meidän pikku-ukolle,ehkäpä syksyksi olis o.k,nyt hikoilee niin paljon.Jostain kumman syystä ne luu tai pääkallokuosit himottais,en kyl ennen moisista ole tykännyt,niin ja se lehmäkin ili kiva. No tää oli nyt taas mun höpinää ilman mitään ideaa,keino tämäkin pitää kädet pois namipussilta :LOL: tyhjähän se kohta onkin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
KIASMATREFFIT?!??!

miten mä olen voinut missata????


ja niin moni oli ollu paikallakin... :headwall: miten mä nykyään missaan kaiken? ennen mä olin aina treffeillä mukana :xmas:

Ieva (ym) seuraavaksi laittakaa mulle tekstaria kanssa tai yytä tai sähköpostia sillä HALUAN TAAS TREFFEILLE MUKAAN!!! :saint:
:( :( No voi pärse! Noista sovittiin tuolla kerhon puolella. Kyseessä oli siis helmitällit. Lupaan infota sua ens kerralla, jos sua ei näy tälliketjussa. Nyt siihen ketjuun kirjoitteli aika moni, ettei pääse, niin ei tullu mieleenkään, ettet ois huomannu sitä. Yritetään sopia tälle kesälle vielä uudet treffit! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Onnea synttärisankarille Ievalle eilisestä ja oliko muitakin synttäreitään viettäviä?? Vuosipäivä oli ainakin Piiperolla ja miehellään, onnittelut yhteisistä vuosista! :flower: :flower:
Tänks, mut mun synät on vasta sunnuntaina. :D :xmas: Minnillä oli eilen synttärit. =)
 
Hellurei :wave:

Mites täällä on näin hiljaista tänään ollu? :eek: :eek: Liekö hellepäivä verottanut ihmisiä terveellisempien harrastusten pariin. :LOL:

Meillä on ollu ihan normipäivä ynnättynä kahvinkeitinsähellyksellä. :headwall: Sain siis mun äidiltä synttärilahjaks uuden kahvinkeittimen, tai siis lahjakortin semmoseen Moccamaster-termoskeittimeen, niin käytiin ostamassa se tänään. Ja, keitin unohtui erilaisten säätelyjen jälkeen sinne liikkeeseen. :headwall: Uudet verhot on nyt ikkunoissa :D mies ripusteli ne tänään ja on kyllä ihanat. =) Olkkarin verhot on Marimekon Kaiku-kankaasta (koivumaisema) ja keittiön verhot vihreästä Kevätjuhlasta (Äkkijyrkän lehmät). Vanamoko se pähkäili kans verhojen hankinnan kanssa. Ja teillä on uusi kotikin. :) Vaikka kyllä aina pienikin uusi sisustusjuttu piristää kummasti koko kodin ilmettä. =)

Mies lähti yökalalle kaverinsa kanssa ja me ollaan vauvelin kanssa (taas) yö kaksin. No, meneehän se näinkin. :/ Oon ehdottomasti sitä mieltä, että molemmilla pitää olla omia harrastuksia parisuhteen ulkopuolella. Mulla ainakin, ja tiedän, että miehellä kans, pää hajois, jos koko ajan vaan perheen kesken nysvättäis. Nyt vauvan syntymän myötä omat harrastukset on luonnollisesti vähentyneet. Piiperokos se aiemmin kirjoitteli, ettei oikein osaa lähteä mihinkään, vaikka hyvää tekiskin. nipsulilla ja meillevauvalla ainakin on koiruusharrastuksia, mutta mites muut? Onko kalenterissa enää tilaa omalle itselle? ;)

piiperolle :hug: ja eiköhän siellä kallella ole kaikki ok! =)

Onnea kaikille hyvistä neuvolakuulumisista: kevytmelankolia ja saanukka ainakin oli saanu hienoja uusia lukuja. =) Onpas muuten tosiaan outoa saanukka tuo silmätippaohjeistus. :/

Liinamari: Ai teillä poikakin jo palstailee. :D Hyvähän se on opettaa poitsu pienestä pitäen nöräilemään. =) Eikä tullu mitään erokirjettä. Heh. :)

pätkäsen tähän niin ei tuu romaani... :whistle:
 
Hellekiukkuilusta en tiedä, mutta nyt meillä on pikkuiset ihottumaläiskät taas poskilla, suun lähellä ja tyttö hieroo ihan vimmatusti alaikeniään. Entistä enemmän siis. Tutin muoviosallakin hieroo vaan ikeniä. Kiukkuili myös tuossa nukkumaan käydessä hieman, mikä ei siis tosiaan ole tavanomaista, niin mietin, että näinköhän siellä nyt sitten niitä hampuja pukkaa. :/ Mies kokeili tänään ikeniä ja sanoi, että ihan kovat ovat, mutta tiedä nyt tuosta. ;) :whistle: Itte en oo tytön suuhun lähipäivinä vilkaissut. Ostin kylläkin Ainun viilentävän purulelun, mutta isolta vaikutti siten, koska tyttö ei jotenkin saanut kunnolla sitä järsittyä. :| Voipihan tuo ihottuma nyt sitten olla jostain muustakin, atooppinen iho ilmeisesti oireilee helteillä. :/ Päh, odotan kovasti niitä ensi viikon allergiatestejä. :|

Kiin: Kuulostaapa juhlavilta herrastamineilta nuo Artun vetimet. :) Voin kuvitella Artun skragassaan. :) Laitappas kuvaa sitten galleriaan! :attn:

meillevauva: Mun mielestä se Kiasman vuohenjuustosalaatti oli muuten :p :p ja caesar-salaattikin näytti herkulliselta. :p Me syötiin myös tänään ulkona, kun ostoksilla ja ulkona oltiin. Tulee tosiaan näin kesällä syötyä tosi paljon, liiankin jos rahapussia kattelee :ashamed: , ulkona. Kun on jatkuvasti liikenteessä, niin pakkohan se on. :whistle: Ei viitti koko päivää aamupalallakaan vedellä ja sit illalla ahmia ähkyjä. :snotty:

Mulla tulee huomenna yks ystävä, mun opiskelukaveri ja kaaso yökylään. Asustelee nykyään Tukholmassa niin harvemmin treffaillaan. Kiva nähdä häntä pitkästä aikaa. :) Aiotaan lähteä terdelle, jos sää suosii. :p Ja sunnuntaina olis suunnitelmissa mennä Porvooseen päiväksi. Jos sää suosii siis. :)

Pitää vissiin mennä tekemään vähän kotitöitä. |O :x Päiväsaikaan ei jaksa, kun on niin lämpöstä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Oottekos Jahvetti tai muut kokeillu syöttistuolia jo? Nököttikö vauva hyvin siinä? Mietin, että menisköhän huomenna, vaiko vasta ens viikolla hankkimaan semmoisen. :/ Meilläpä ei kyllä toisaalta kiirettä vielä ole, kun ei kiinteitäkään syöpötellä. :/
No eipä tuo kauheen hyvin siinä istunu, että aattelin max. 5min siin kerrallaan pitää :whistle: Pöydän reunalla ja sylissä istuu paljon paremmin ku syöttiksessä :LOL:
Ja syömispuuhat kyllä onnistuu varmaan viel kuukauden-pari paremmin lattialla, kun siin syöttiksessä, kun likka on siin kun tuuliviiri :whistle: :LOL:
mut harjottelu tekee mestarin =)
 
Me vietettiin päivä Tykkimäessä, kivaa mutta KUUMAA oli!!!! =)
Likka viihtyi erittäin hyvin ja paljon huomiota keräsi liinassa keikkuessaan =)
Nyt kerhoon viel lukemaan ja sit saunaan...jos kärsin...mulla palo käsivarren takaosat |O :LOL: :headwall: Siis allit :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Oon ehdottomasti sitä mieltä, että molemmilla pitää olla omia harrastuksia parisuhteen ulkopuolella. Mulla ainakin, ja tiedän, että miehellä kans, pää hajois, jos koko ajan vaan perheen kesken nysvättäis. Nyt vauvan syntymän myötä omat harrastukset on luonnollisesti vähentyneet. Piiperokos se aiemmin kirjoitteli, ettei oikein osaa lähteä mihinkään, vaikka hyvää tekiskin. nipsulilla ja meillevauvalla ainakin on koiruusharrastuksia, mutta mites muut? Onko kalenterissa enää tilaa omalle itselle? ;)
Juu omat menot pitää olla.Mä kylläkin kuulun siihen äiskä ryhmään joka ei osaa irrottautua vauvasta

:ashamed: yritetty on,mut olen kuin päätön kana esim jos lähden yksin shoppaamaan. Syksyllä olis kyllä ihan kiva aloittaa jokin liikuntaharrastus,sais mielen ja kropan kasaan yhdellä kertaa.Juu,marmatin huomisesta miehen poikien päivästä,ei muuten mut se on jo kolmas koko päivä siis aamusta yöhön kun hän ottaa omaa lomaa ,ei sen kummempaa kuin nörtteilevät kavereiden kanssa tietsikkapelien parissa. No kateellinen olen ,kun hän ymmärtää ja osaa rentoutua :headwall: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kiin: Kuulostaapa juhlavilta herrastamineilta nuo Artun vetimet. :) Voin kuvitella Artun skragassaan. :) Laitappas kuvaa sitten galleriaan! :attn:

Ja sunnuntaina olis suunnitelmissa mennä Porvooseen päiväksi. Jos sää suosii siis. :)
Katotaan, jos saan meiän kuvienlataamisohjelman toimimaan :/ On jumittanu viimeset päivät enkä saa mitään kuvia ulos kamerasta :headwall:

Porvoo on ihana kaupunki :heart: Meillä on mökki Pellingissä ja Porvoon kautta aina tullaan ja tietysti käydään Brunbergillä :p

Jos lähtis valkkaamaan itelle juhlatamineet huomiseksi :whistle: Epäreilua, kun miesten on niin helppo pukeutua juhlavasti :kieh: Se sama iänikunen puku vaan päälle ja menoksi |O
 
Moro! :wave:
Meillä loppu mökiltä kaasu :headwall: Kävin sitten tuossa iltapäivällä lähikylällä sen vaihtamassa ja vauva jäi siksi aikaa tähän siskon luo hoitoon. Siltä reissulta palattuani sain puhuttua siskon ukkoneen ympäri ja lähtemään vähän tuulettumaan kaupunkiin :D Me tytsyn kans jäätiin sit vahtii heidänkin muksujaan ;) Nyt kaikki neljä nukkuu.. Eli mulla on hetki aikaa päivittää parin päivän nettipimento :D
Täällä taitaa olla aikamoni kasvatusalan ihminen? Itselläni on myös sen suuntainen koulutus ;) Neuvon työssäni kasvatusasioissa ja olen kans pohtinut että kuinkahan hyvin sitä pystyy nyt omassa elämässä noita kirjan oppeja käyttämään.. :whistle:
 
Nii ja nyt vasta huomasin yv:t mitä olitte poissa ollessani kirjoitelleet.. en ehdi kenellekkään sen kummemmin vastaamaan, mutta kerron vaan että luettu on ja aika ei riitä tällä hetkellä alottaa alusta koko rumbaa :headwall:
 
Teillä kyllä tulee tänne joka päivä tekstiä niin paljon, ettei perässä meinaa pysyä :wave:

Jospa sitä tänne jatkossa kirjoittelisi vähän.

Nukkumisesta: meillä nukahdetaan oikeastaan vaan ja ainoastaan tissille :| . Tosi harvassa ne kerrat kun on itsekseen nukahtanut. Terkka sanoi viimeksi että monet vauvat tarvitsevat vanhempien apua nukahtamiseen 6kk ikään saakka, ja tänään päätin että siihen saakka nyt annan nukahtaa. Aletaan sitten enemmän ja säännöllisesti "kouluttamaan" tuota meidän tyttöä. Autoon ja vaunuihin myös nukahtaa melko usein ja nopeasti.

Omat menot: toisaiseksi ovat rajoittuneet kaupassa käyntiin ja pitkiin saunahetkiin. Nyt olen päättänyt alkaa käymään jumpassa / salilla 2x viikossa joten ehkä sitä kautta päästään etenemään asiassa. Oikeestaan tuo oman ajan tarve on vasta nyt tullut ihan viime aikoina.

Syöttötuoli meillä ei vielä ole, mutta kaverin tuolia testattu. Aika hyvin istui siinä (tripp trapp) ja itsellä nyt myös sama tuoli harkinnassa. On vaan melko hintava :| Pitää varmaankin pyytää isovanhemmilta, jos haluaisivat sponsoroida sellaisen..

Iltasyöttö taitaa olla pian ajankohtaista meillä. Menee aika usein klo 22 aikoihin nukkumaan ja nukkuu sitten aamuun noin klo 8-9 asti :)
 
Heippa taas!

Oli niin tuulinen päivä, ettei poika viihtyny lainkaan ulkona. Lämmintä oli kyllä, mutta tuuli meni vaunuihin eikä toi selvästikään tykkää siitä, että kasvoihin puhaltaa. Onko muilla samaa? :attn:

Omista menoista: aluksi en osannut mennä minnekään enkä päässytkään kun poika tissitteli KOKO ajan. Nyt on jo parin tunnin syömätaukoja, joten pääseekin jonnekin. Lenkillä ja salilla olen käynyt, en muuta.
Oon huono harrastamaan. Aika kuluu puutarhassa, koiran kanssa värkätessä tai perheen parissa. Me tullaan miehen kans hirmu hyvin juttuun ja meillä on aina ollu kahdestaankin kivaa.

Jumpassa olis kiva alkaa käydä. Mistä sitä aikaa vaan sais lisää, kun tuntuu, ettei entisiinkään asioihin riitä. Eikä mulla ole täällä uudella paikkakunnalla oikein kuin 3 naistuttua, joiden kanssa voi toisinaan jotain tehdä. Ja niilläkin kuitenkin omat perheensä...

Unista: meillä ei osata nukahtaa itse. Syö tissiä, sitten laitan tutin sumppiin ja hetki halaillaan. Sen jälkeen kannan unessa/silmät raollaan sänkyyn. Jos silmät auki sinne laittaa niin alkaa mahdoton show.

Kelpaako muilla mies nukattajaksi? Meillä ei, johtuen tissittelyn tärkeydestä.

Kiin: Oletko ite ommellut Artun vaatteet vai ostanu jostain. Meillä kavereiden häät elokuussa ja kaipaisin jotain juhlavaa.

Kuinka paljon olette keskustelleen miehenne kanssa tulevista kasvatusperiaatteista? Minä yritän ja tuntuu kuin miestä ei kiinnostas. Vaikka siis ite alan ammattilainen. Sama suhtautuminen oli synnytykseenkin: vasta kuukaus ennen l.a alko kiinnostamaan oppaat..

Kranttu

*muoks* nukuttajaksi, ei nukattajaksi. Nukkaa on ihan omasta takaa tämän talon vaatteissa. :LOL:
 

Yhteistyössä