***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
Totta puhut,mut aikanaan esikoisesi on maailman onnellisin teidän pikkuhelmestä ja varsinkin kun vauveli vähän kasvaa ja alkaa ihannoida isompaa

=)
niinhän se menee..nytki jo nauttii ja haluaa näyttää vierailleki miten pieni nauraa katketakseen isosiskon tekemisille:)se on ihanaa katseltavaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
--aivan..ite oli ainokainen..öö....9 vuotta ja voin kertoo että kyllä se ihanan pikku-siskon syntyminen kovillekkin otti :ashamed:
Mä olin yli 10 vuotta. :saint: Piloille hemmoteltu siis. :ashamed: B)
Meikäläinen on ainoa lapsi....hemmoteltu

:snotty: mut sitä toistakin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liinamari: Mä oon kans lukenu tuon samaisen tekstin (tai samantyylisen) jostain ihan vähän aikaa sitten, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista ketään Tahkokalliota. Kukas se Tahkokallio on? :/ Pitäis varmaan tietää... :ashamed:
Psykologi Keijo Tahkokallio.Kirjoittanut monta kasvatusalan kirjaa. Työni puolesta on tullut tutuksi hänen aatoksensa.Kunhan itsekkin aikanaan pojan kanssa muistais hänen oppinsa,mut kuinka sanotaankaan "suutarin lapsella ei ole kenkiä"
:LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liinamari: Mä oon kans lukenu tuon samaisen tekstin (tai samantyylisen) jostain ihan vähän aikaa sitten, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista ketään Tahkokalliota. Kukas se Tahkokallio on? :/ Pitäis varmaan tietää... :ashamed:
Psykologi Keijo Tahkokallio.Kirjoittanut monta kasvatusalan kirjaa. Työni puolesta on tullut tutuksi hänen aatoksensa.Kunhan itsekkin aikanaan pojan kanssa muistais hänen oppinsa,mut kuinka sanotaankaan "suutarin lapsella ei ole kenkiä"
:LOL: :whistle:

-samma här :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liinamari: Mä oon kans lukenu tuon samaisen tekstin (tai samantyylisen) jostain ihan vähän aikaa sitten, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista ketään Tahkokalliota. Kukas se Tahkokallio on? :/ Pitäis varmaan tietää... :ashamed:
Psykologi Keijo Tahkokallio.Kirjoittanut monta kasvatusalan kirjaa. Työni puolesta on tullut tutuksi hänen aatoksensa.Kunhan itsekkin aikanaan pojan kanssa muistais hänen oppinsa,mut kuinka sanotaankaan "suutarin lapsella ei ole kenkiä"
:LOL: :whistle:
Meillä ollaan ihan kengättömiä. Jo nyt. Olin ennen samalla alalla sun kanssa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liinamari: Mä oon kans lukenu tuon samaisen tekstin (tai samantyylisen) jostain ihan vähän aikaa sitten, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista ketään Tahkokalliota. Kukas se Tahkokallio on? :/ Pitäis varmaan tietää... :ashamed:
Psykologi Keijo Tahkokallio.Kirjoittanut monta kasvatusalan kirjaa. Työni puolesta on tullut tutuksi hänen aatoksensa.Kunhan itsekkin aikanaan pojan kanssa muistais hänen oppinsa,mut kuinka sanotaankaan "suutarin lapsella ei ole kenkiä"
:LOL: :whistle:
Meillä ollaan ihan kengättömiä. Jo nyt. Olin ennen samalla alalla sun kanssa. ;)


:LOL: :LOL: :LOL: juu paljain jaloin taaperrellaan
 
Jaahas sivustö tökkii ei saa lainattua...siis Minnille vastaus: jos porist oot niin piru oot ja kokemäeltä koko paska :LOL: ,siis porista,murre pukka läpi eli lyhentelen sanat :ashamed: :LOL:

*muoks* en kylläkään asu enään siellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Nyt oon lueskellu ihan omaksi hyödyksi Jari Sinkkosen uusinta. :) Josko siitä jäis jotain päähän. :whistle: Nyt kun on motiivia enemmän lueskellakin. :saint:
Totta ja olen miettinyt,että oman lapsen myötä ymmärrän paljon paremmin työssäni vanhempia

-Aivan samaa oon miettiny..monen asian näkee nyt niiin eri tavalla :eek:
 
Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..." :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..." :LOL: :LOL:

--riski on juu olemassa :D
 

Yhteistyössä