***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Oottekos Jahvetti tai muut kokeillu syöttistuolia jo? Nököttikö vauva hyvin siinä? Mietin, että menisköhän huomenna, vaiko vasta ens viikolla hankkimaan semmoisen. :/ Meilläpä ei kyllä toisaalta kiirettä vielä ole, kun ei kiinteitäkään syöpötellä. :/
--Meillä neiti tänään kylässä testasi hetken syöttistä ja ihanahan se siinä kovin kiinnostunena istua tillotti :whistle:
 
Täällä vielä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hippa: Mites teillä nyt jo on neuvolalääkäri? :attn: :attn: :/ Luulin, että se on täällä meillä päin vasta 8kk vanhana. :/ :/ Vai oonko mää ihan ulalla? :/ :D
No mä silloin ekassa (ja ainoassa) neuvolalääkärissä kyselin A:n päästä, kun ne saumat näkyi silloin kauheen selvästi..Se lääkäri vaan sit sanoi mulle, että jos haluat, niin voidaan ottaa 4 kuukauden jälkeen uusi aika, niin tarkistetaan ne saumat..Mä oon miettinyt, että noinko helposti saa ajan, vai onko tässä joku muukin tarkkailu, mistä mulle ei kerrottu :|

nimim.epäluuloinen :D

Kiitos Zuku :D

Nukkumisesta : meillä laitetaan A pinnikseen tissin jälkeen yleensä k.21-21.30. Nukahtaa sinne yleensä 5-10min. huutelemisen jälkeen. Se on niin väsyksis aina, kun nukkuu päivisin niin vähän :| Tänäänkin nukkui 3x15minuutin tirsat.. Nukkuu aika pitkiä pätkiä yöllä (ainakin taas tällä viikolla on nukkunut), eka herääminen on noin viiden aikoihin :)
 
nipsuli:et oo muisti vaan väärin :ashamed:
IEVA:eek:nnittelu sulle myös :flower:
Vitsit ku tunnen aina huonoa omatuntoa ku pitää pauhata päivittäin ja komentaa tuota uhmaikäistä esikoista :'( tuntuu et välillä liikaaki ku on nii kova touhuaan ja tekee asiaa ja kokeilee rajojaan uudelleen ja uudelleen.mut osaa sit olla kyl kiltti ja avuliaski.mut eihän sitä lapselle sais huutaa mut u menee vaan hermot joskus..voi pee ku taas harmittaa
 
hip hei, pistin kerhoon kuvan meidän neitosen syöttiskokeilusta, oli muutes sangen tärkeen näkönen kun siinä istuskeli :heart: :D .

Minni80
: Kohtahan tuo meijän neitokain on jo taapero :LOL:, järkkyy miten se aika menee
 
Minni80 Herra kasvatusviisas Tahkokalliohan on sanonut että vanhempien tehtävä on tottaa lapsille pettymyksiä ( turvallisessa ja tutussa seurassa ja ympäristössä) nii-in viisa mies. ja rajathan on rakkautta.Tottakai tuntuu pahalta ja siksipä hyvä äiti oletkin :hug:

*muoka* tulipas sit kirjoitusvirhe tottaa ,siis tuottaa ja ihan väärä hymiö ekaks,piti tulla =) eikä mitään silmäniskuja

*muoks** ja taas meni persiilleen korjaus :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Minni80 Herra kasvatusviisas Tahkokalliohan on sanonut että vanhempien tehtävä on tottaa lapsille pettymyksiä ( turvallisessa ja tutussa seurassa ja ympäristössä) nii-in viisa mies. ja rajathan on rakkautta.Tottakai tuntuu pahalta ja siksipä hyvä äiti oletkin :hug:
Ihanasti sanottu... :heart: :heart:

Öitä kaikille!
 
Tulikin just tosta uhmistelusta mieleen että kuinka vaikeeta anteeks pyytäminen voi välillä olla, ihan niinkos aikuisillekkin :eek: :whistle: , varsinkin jos pitää mieheltä pyytä anteeks :whistle: :whistle:

Ja osaan vaan kuvitella millasta se uhmis kamppailu voi kotona olla kun tarhassakin se jo välillä oli aika hurjaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
--aivan..ite oli ainokainen..öö....9 vuotta ja voin kertoo että kyllä se ihanan pikku-siskon syntyminen kovillekkin otti :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
Totta puhut,mut aikanaan esikoisesi on maailman onnellisin teidän pikkuhelmestä ja varsinkin kun vauveli vähän kasvaa ja alkaa ihannoida isompaa

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
--aivan..ite oli ainokainen..öö....9 vuotta ja voin kertoo että kyllä se ihanan pikku-siskon syntyminen kovillekkin otti :ashamed:
Mä olin yli 10 vuotta. :saint: Piloille hemmoteltu siis. :ashamed: B)
 

Yhteistyössä