Mirtsun tytölle 5kk onnea! :flower: Eiköhän siellä kasvun osalta ole kaikki ok; ehkäpä tyttö ottaa spurtin myöhemmin.
--Meillä neiti tänään kylässä testasi hetken syöttistä ja ihanahan se siinä kovin kiinnostunena istua tillottiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oottekos Jahvetti tai muut kokeillu syöttistuolia jo? Nököttikö vauva hyvin siinä? Mietin, että menisköhän huomenna, vaiko vasta ens viikolla hankkimaan semmoisen. :/ Meilläpä ei kyllä toisaalta kiirettä vielä ole, kun ei kiinteitäkään syöpötellä. :/
Ei oo, en kai oo jossain häröilly siihen malliin että ois :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja minni80:oliko nipsuli sulla taaperoki vauvan lisäks?
No mä silloin ekassa (ja ainoassa) neuvolalääkärissä kyselin A:n päästä, kun ne saumat näkyi silloin kauheen selvästi..Se lääkäri vaan sit sanoi mulle, että jos haluat, niin voidaan ottaa 4 kuukauden jälkeen uusi aika, niin tarkistetaan ne saumat..Mä oon miettinyt, että noinko helposti saa ajan, vai onko tässä joku muukin tarkkailu, mistä mulle ei kerrottu :|Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Hippa: Mites teillä nyt jo on neuvolalääkäri? :attn: :attn: :/ Luulin, että se on täällä meillä päin vasta 8kk vanhana. :/ :/ Vai oonko mää ihan ulalla? :/
Tulossa. No juu, ei olla sit varmaankaan tuttuja. Ihan eri suunnalta oon minä lähtöisin.Alkuperäinen kirjoittaja minni80:Kiitos Ievatäältä pohjoispohjanmaalta ylivieskan lähistöltä..oon huono paljastaa tällä puolen liikaa.kerhon puolella on paikkakionks sulla synttärit ollu vai tulossa?
Ihanasti sanottu... :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Minni80 Herra kasvatusviisas Tahkokalliohan on sanonut että vanhempien tehtävä on tottaa lapsille pettymyksiä ( turvallisessa ja tutussa seurassa ja ympäristössä) nii-in viisa mies. ja rajathan on rakkautta.Tottakai tuntuu pahalta ja siksipä hyvä äiti oletkin :hug:
--aivan..ite oli ainokainen..öö....9 vuotta ja voin kertoo että kyllä se ihanan pikku-siskon syntyminen kovillekkin otti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja minni80:ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
Totta puhut,mut aikanaan esikoisesi on maailman onnellisin teidän pikkuhelmestä ja varsinkin kun vauveli vähän kasvaa ja alkaa ihannoida isompaaAlkuperäinen kirjoittaja minni80:ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle
Mä olin yli 10 vuotta. :saint: Piloille hemmoteltu siis. :ashamed: B)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--aivan..ite oli ainokainen..öö....9 vuotta ja voin kertoo että kyllä se ihanan pikku-siskon syntyminen kovillekkin otti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja minni80:ja sit se ku esikoinen oli kuitenki aikansa kaikille huomion keskipiste ennen pikkuhelmen syntymää nii tottakai se siitäki osottaa joskus mieltään..paneepa omalle kohdalle