***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Nyt oon lueskellu ihan omaksi hyödyksi Jari Sinkkosen uusinta. :) Josko siitä jäis jotain päähän. :whistle: Nyt kun on motiivia enemmän lueskellakin. :saint:
Totta ja olen miettinyt,että oman lapsen myötä ymmärrän paljon paremmin työssäni vanhempia

-Aivan samaa oon miettiny..monen asian näkee nyt niiin eri tavalla :eek:
Samoin. Oma lapsi antaa kummasti perspektiiviä lapsi- ja perhekysymyksiin. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jaahans, nyt vois taas lähtee nukkumaan...rupee taas lipsuun nää mun maate menot ja sit taas aamulla väsyttää



Ai niin, tänän tuli tilinauha töistä..LOMARAHAThan ne sieltä tilille paukahtaa 15 pvä
Mulla pamahtaa 14. pvä! :p :xmas: :xmas:
Pakko palata viel..Tuleeko semmosiakin ,jee,mä jo aattelin et rahaa sieltäpäin ei enään heru,jippii

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..." :LOL: :LOL:

--riski on juu olemassa :D
Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jaahans, nyt vois taas lähtee nukkumaan...rupee taas lipsuun nää mun maate menot ja sit taas aamulla väsyttää



Ai niin, tänän tuli tilinauha töistä..LOMARAHAThan ne sieltä tilille paukahtaa 15 pvä
Mulla pamahtaa 14. pvä! :p :xmas: :xmas:


Pakko palata viel..Tuleeko semmosiakin ,jee,mä jo aattelin et rahaa sieltäpäin ei enään heru,jippii
Meillä ainakin posahtaa! Hgin kaupungin puolella siis. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..." :LOL: :LOL:

--riski on juu olemassa :D
Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin. :whistle:
Samoin ja nallet tallustaa nauratta pikku ukkoa erityisesti joo ja kaksi on paatissa soutajaa,nauraa käkättää kun vatkataan käsiä niin maan perusteellisesti
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..." :LOL: :LOL:

--riski on juu olemassa :D
Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin. :whistle:

Vielä roikun ukkosen uhalla :LOL: , meilla kans neidin lemppari on metrolla mummolaan ja on ollu jo viimeset 3kk..ei millään jaksas sitä laulella mut kun toinen niiin tykkää :heart:
 
KIASMATREFFIT?!??!

miten mä olen voinut missata????


ja niin moni oli ollu paikallakin... :headwall: miten mä nykyään missaan kaiken? ennen mä olin aina treffeillä mukana :xmas:

Ieva (ym) seuraavaksi laittakaa mulle tekstaria kanssa tai yytä tai sähköpostia sillä HALUAN TAAS TREFFEILLE MUKAAN!!! :saint:
 
:wave: Huomenta vaan. Eilen nukahdin klo 23 sohvalle ja heräsin 03
, että jep jep hiukan väsynyt taisin olla.
Meillä tänään ois 5 kk neuvola. Olin jo ihan unohtanut, että vissiin joku rokotus saadaan, toivottavasti ei tule mitään reaktiota.
Mittoja tuun kertomaan illalla.

 
Moin..
Mä oon jostain syystä ihan unen pöpperössä vieläkin vaikka jopa tunnin ollu hereillä.. Tekis niin mieli pyytää miestä olemaan menemättä töihin niin kauhean aikaisin. Vois kyllä seurustella aamuvirkun tytön kanssa mutta ei töihin tarvi lähteä seiskalta |O. No mut toisaalta tulee sit EHKÄ kotiinkin aikaisemmin..tai sit ei. Ukolla on huomenna synttärit! Eikä mulla ole sille lahjaa.. Ehdotti kyl ite karkkipussia (jonka syö yksin :eek: ) tai olutpulloa. Heh!

Ööh..mitähän mun piti taas.. Joo, ÄippäHkiltä piti kysymäni että jos ootte syöneet 1tl sosetta per päivä ja siltikin kahta eri makua niin ootteko syöttäneet yhtä makua kaksi päivää ja sit vaihtaneet? Mä kun oon jostain syystä tosi varovainen uusien makujen kanssa, ettei tuu mahavaivoja :ashamed:. Eilen tosin vaihdoin parsakaalin maissiin (kuka nyt parsakaalia söis :whistle: )

Ja mäkin sit tilasin niitä babylegsejä! :)
Tänään on tosiaan luvattu hellettä. Mietin tässä pitäiskö lähteä Kauppatorille ostamaan ainaski mansikoita. Kerran kesässä pitää vähintään käydä ostamassa mansikoita sieltä :)

 
Kiin:
"Toivottavasti syksyllä haluttais, kun sillon olis tarkotus ruveta kakkosta yrittämään Meinattiin odotella ihmettä vuodenvaihteeseen ja sit vasta soittaa aikaa alkionsiirtoon. Oon kuullut, että joillakin on munanjohtimet auenneet ekan raskauden aikana ja sen jälkeen on voinu tulla luomusti raskaaksi. Roikun nyt siinä oljenkorressa "
Mun ystävällä kävi noin =) Pitkän ja raskaan tien kulkivat, jotta saivat pienen, nyt 13kk ikäisen tyttärensä. Ehkäisyä eivät ole tytön syntymän jälkeen käyttäneet ollenkaan ja kas nyt ystäväni odottaa pikkukakkosta rv:lla 21. Toivottavasti teille kävisi myös niin onnellisesti!
 
hilunen:
"Tyty yrittää kovasti ährätä itseään eteenpäin, jumppamatolla nytkin pyörii ja vispaa. Peppua nostaa kovasti ja vetää polvet mahan alle, siinä sitten koittaa naama matossa nytkyttää eteenpäin kas kummaa kun ei oikein kulje sit menee hermo kun ei pääse vaikka tahtoo! ´"

Meillä kans pylly nousee jo hienosti ja kovasti yrittää eteenpäin mittarimato-tyylillä
:D
Niiiin suloista :heart: Kunnes tulee kiukku, ku homma ei toimikaan!
 
Hei vaan hei!

Onnea synttärisankarille Ievalle eilisestä ja oliko muitakin synttäreitään viettäviä?? Vuosipäivä oli ainakin Piiperolla ja miehellään, onnittelut yhteisistä vuosista! :flower: :flower:

Ja meillä on edelleen näitä helkatin laatikoita täällä!!! :headwall: :headwall: |O Ja pitäis sisustaakin, verhoja sun muuta ostaa ja vetimet keittiöön ja takapihallekin pitäis tehrä jotain..argh. Ja mun luonteella ne pitää olla tehty HETI eikä 15.päivä---tosin mies on silloin lomalla että mahdollisuudet saada valmista olis silloin paremmat. :D Ikeassa käytiin jo ostamssa pari uutta kirjahyllyä ja lamppuja yms. pikku sälää.. tarpeellista tietenkin. Joutui C-MAX koetukselle kun tultiin kaupasta ulos ja alettiin mallata hylllyjä ja matkarattaita+tietysti turvakaukaloa ja vauvaa autoon. Mahtui kuitenkin mut "IKEA-isä"-tyylillä tultiin kotiin, eli mies istui pää tuulilasissa kiinni ja yritti ajaa turvallisesti. :LOL:

Nyt meen taas, josko lähtis kukkaostoksille pentujen kans. Mitähän siitäkin tulee... :D

Vanamo+Ännät 4kk&7v.
 

Yhteistyössä