Samoin. Oma lapsi antaa kummasti perspektiiviä lapsi- ja perhekysymyksiin. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Totta ja olen miettinyt,että oman lapsen myötä ymmärrän paljon paremmin työssäni vanhempiaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nyt oon lueskellu ihan omaksi hyödyksi Jari Sinkkosen uusinta. Josko siitä jäis jotain päähän. Nyt kun on motiivia enemmän lueskellakin. :saint:
-Aivan samaa oon miettiny..monen asian näkee nyt niiin eri tavalla
Mulla pamahtaa 14. pvä! :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, nyt vois taas lähtee nukkumaan...rupee taas lipsuun nää mun maate menot ja sit taas aamulla väsyttää
Ai niin, tänän tuli tilinauha töistä..LOMARAHAThan ne sieltä tilille paukahtaa 15 pvä
Pakko palata viel..Tuleeko semmosiakin ,jee,mä jo aattelin et rahaa sieltäpäin ei enään heru,jippiiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla pamahtaa 14. pvä! :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, nyt vois taas lähtee nukkumaan...rupee taas lipsuun nää mun maate menot ja sit taas aamulla väsyttää
Ai niin, tänän tuli tilinauha töistä..LOMARAHAThan ne sieltä tilille paukahtaa 15 pvä
Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..."
--riski on juu olemassa
Meillä ainakin posahtaa! Hgin kaupungin puolella siis.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla pamahtaa 14. pvä! :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, nyt vois taas lähtee nukkumaan...rupee taas lipsuun nää mun maate menot ja sit taas aamulla väsyttää
Pakko palata viel..Tuleeko semmosiakin ,jee,mä jo aattelin et rahaa sieltäpäin ei enään heru,jippii
Samoin ja nallet tallustaa nauratta pikku ukkoa erityisesti joo ja kaksi on paatissa soutajaa,nauraa käkättää kun vatkataan käsiä niin maan perusteellisestiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..."
--riski on juu olemassa
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä lauletaan jo erinäisiä, hmm..., ärsyttäviä lauluja. Tai siis ne tuntui joskus ärsyttäviltä, mutta nyt menee "Viisi pientä ankkaa" melkein päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mulle mies usein nauraa et voi luoja kun poika on vanhempi niin tää äiti varmaan pitää kotona pojalle päiväkotia lauluineen ja askarteluineen suut ja korvat täyteen ja sit kun on aika todella mennä hoitoon se näsäviisaana selostaa et " meidän äiti kyllä laulaa näin ja meidän äiti..."
--riski on juu olemassa