Terve!
Tämäkin porukka kävi eilen
YleX Popissa! =) Ja meillä oli myös varusteena
neonvihreät Peltorit Käytiin just ennen Kaisaniemeen suuntaamista ostamassa ne Ohlsonilta, maksoivat jotain vajaat 17?, tapahtumapaikaltakin niitä ois saanut, vaivaiseen 25?:n hintaan
Ei kyllä pistänyt Jii yhtään hanttiin kuulosuojaimille, itseasiassa isukki laittoi ne pojalle metrin päässä kaupasta ja pikkumies nukahti kolmen metrin päästä kaupasta B) Ja nukkuikin piiitkään.
Onko muuten Helsingissä olemassa joku määrätty aika minkä ihminen saa viettää
lastenhoitohuoneissa? :kieh: Kävin Stockmannilla vaihtamassa pojulta vaipan ja en edes viipynyt mielestäni kauan, mutta kun tulin ulos niin kaks sitruunannielleen näköstä äitiä odotti vaunuineen ulkopuolella. Teki mieli polvistua ja pyytää anteeksi etten ollut rouvien mielestä tarpeeks nopee, kun oon tällänen maalainen vaan, meillä maalla tehdään asiat vähän hitaammin |O Joo sori, mutta tuntui vaan taas että olin väärässä paikassa väärään aikaan...
Tuosta
laihduttamisesta... Mikähän mahtaa imettävälle olla sellanen "turvallinen" pudotus viikossa? Kun oon vähän sellanen laihduttaja että asiat tehdään vauhdilla tai ei ollenkaan, mutta kun nyt ois pakko pojan takia välillä pistää jotain suuhunkin joka ei kuulu osastoon herkut. Ja ois kiva kun ois joku konkreettinen lukema johon aina viikottain tähtäis ettei tää olis tällästä hakuammuntaa... Ylös alas ylös alas, sama, sama...
Ja kun siitä joskus oli puhetta että laihdutus voi vähentää maidontuloa niin voiko sitä välttää esim juomalla päivässä reippaasti enemmän vaikka vettä? Kun oikeasti, ei tunnu hyvältä mikään tän kropan kanssa, jotain on pakko tehdä... :|