huomenta!
vanamolle kiitokset uudesta pinosta. hurjasti oli tullut tekstiä sitten viime käynnin, mutta sainpas kahlattua läpi
. perjantaina ajettiin keski-suomeen mun serkun yo-juhliin ja kotiin palattiin lauantaina illalla. mukavaa oli, vaikka aika kiireisellä aikataululla toteutettiin toi reissu.. mun tädit kaappas vaavin heti kun päästiin ovesta sisälle, ja ei tarvinnut paljon hoitoapuja pyydellä, kun eivät malttaneet millään edes kotiinlähtiessä päästää neitiä sylistään
. kotona vasta huomattiin, että neiti tuoksuikin keski-ikäisten tätieni hajuvedelle kun oli ollut niin tiivisti sylissä
.
eilen nautittiin kesäpäivästä kaivarissa ja kauppatorilla, ja oli kyllä ihanan aurinkoista ja lämmintä. syötiin eirassa kiinalaista ja jälkkäriksi nautittiin helsingin jäätelötehtaan jädeä, ja sit torilta ostettiin vielä piirakoita kotiin. kyllä meillä on kaunis pääkaupunki ja niin valtavasti tekemistä, että kesäisinä päivinä on suorastaan hankala päättää mitä tekisi, kun vaihtoehtoja on niin paljon. palstalla käydystä keskustelusta innostuneena ajattelin, että tällä viikolla käymme myös taivallahden alueella kävelemässä, ja juomme kahvit siinä punaisessa regatta-kahvilassa.
ieva taisikin kysyä edellisessä pinossa olimmeko siellä seuduilla torstaina, mutta kolmen aikaan lopettelimme
Pikku-Katin kanssa lounasta espoon puolella. mutta täytyy kyllä ehdottomasti mennä sinne ihan lähitulevaisuudessa, kun aluetta on tälläkin palstalla niin paljon kehuttu
.
kääntymisestä oli ollut puhetta ja itse melkein toivoisin, että neiti olis odottanut vähän pidempään ton kierimisen kanssa. hän ei siis nykyään viihdy ihan yhtään selällään, vaan samantien pyöräyttää vatsalleen kun hänet leikkimatolle laskee, ja sit alkaa hirvee ähinä ja puhina, kun hän yrittää päästä liikkelle ja 5min sisällä turhautuu täysin kun ei etene haluamaansa vauhtia. puskee siis jalkoja konttausasentoon, mutta ei ymmärrä punnertaa käsiä suoraksi. ja tässä eräänä päivänä keksi edetä leikkimatolta varmaan metrin päähän siten, että kääntyi ensin selältä mahalleen, siitä taas selälleen (samaan suuntaan) ja toisti saman 3 kertaa joten oli jo kierinyt kauas leikkimatosta ja uhkaavan lähelle tv-tasoa. lähinnä mua pelottaa, että hän kopsauttaa pian päänsä johonkin kun kääntyilee niin vauhdikkaasti. toki on hauskaa seurata kehitystä, mutta oma aika kyllä jää yhä vähemmäksi, kun lelukaarikaan ei kiinnosta neiti enää lainkaan. mikäköhän olis seuraava viihdyke?
alko keskusteluun sen verran, että raskauden jälkeenkään ei ole tehnyt lainkaan mieli. röökiä ei kulunut ennen raskauttakaan, mutta lasillinen viiniä/siideri terassilla maistui silloin tällöin. nykyään edes hyvät ruokaviinit ei meinaa maistua, kulauksen voin maun vuoksi ottaa, mutta en saa edes puolikasta lasillista alas. oliskohan tämä vielä jotain hormonijuttua? ulkona oon silti käyny pariin kertaan kavereiden kanssa, ja hauskaa on ollut ihan vasiselvänäkin. ja sitäpaitsi sokerilimu on maistunut aivan uskomattoman hyvältä
.
nukkumisesta: meillä ollaan heräilty nyt parina yönä kahdesti yöllä syömään. ajattelin, että se johtuis vaan reissurasituksesta, mutta voihan toki olla että neidillä on ruokahalu lisääntynyt ja iltasyömiset ei enää kanna sitä 6-7 tuntia. sinällään mua ei tuo 2 ruokailuakaan haittaa, kun neiti nukkuu siinä viekussa, joten en edes kunnolla herää siinä syötön aikana.
konttauskypärästä en ollut kuullutkaan, mutta pitääpä tutkia asiaa tarkemmin.
Vinjalle piti sanoa tosta grow hour vaipasta, että
emmiellä oli kai tosi huonoja kokemuksia kyseisestä vaipasta. itse ajattelin alunperin ostaa sellaisen, mutta kokemuksista kuultuani päädyin ihan perinteiseen myllymuksujen taskuun.
jahas, nyt kuuluu ähellystä sängystä joten pitänee mennä pelastamaan neiti sängystä.. ihanaa päivää kaikille!