Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

PP teillähän oli rattosa ilta-ajelu :whistle: Mä täällä rattosasti odotan miestä tuolta pihalta kun lähti tarkistaa auton öljyjä (oma vika, mitäs menin nyt sanoo et herjas tossa pari päivää sitten siitä :whistle: tosin ei tehny sitä enää uudelleen joten annoin asian olla, kuten on tehty muutaman lamppuherjauksenkin kanssa, mitälie kosketushäiriöitä tms...) ja tuntuu olevan aika pitkä projekti. Siihen kuuluu keskustelua naapurin kanssa ja poppivehkeitten testausta ym:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon leikkiny melkeen yyhoota jo useemman kuukauden :D Moni asiasuuu jopa paremmin yksin ;)
Vähän samaa oon huomannut. :whistle: Mutta eihän se tietty oo kivaa, kun mies on välillä paljon pois kotoa, niin en mä sitten oikein anna sen puuttua meidän ruutineihin, kun on kotona.

Nyt kesällä ollaan kyllä olty ihanan paljon koko perheen kesken. :heart: =) B)

Mutta nyt taas mies reissussa... :whistle:

Käytiin eilen neidin kanssa korvakontrollissa ja ylläri - ylläri toisessa korvassa oli tulehdus! |O :headwall: Jos vielä tän jälkeen tulehtuu lyhyen ajan sisällä, niin taitaa olla putkitus edessä. Onneksi on vakuutus, niin pääsee suoraan korvalääkärille, ja voi valita ite lääkärin. Ja onneksi neiti ei huuda 24/7 korvakipuaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
höh, onko kaikki paitti mä ja jahvetti rai rai??
Vissiin...PP:kin kai villiintyny :eek: :LOL: :LOL:
no höh, kerrankin kun mäkin tässä jaksaisin istua niin täällä ei ole ketään |O paitti me :D
No ju mieki mietin tässä et tekiskö välilläotain oikeesti hyödyllistä vai ei...lultavasti ei :D
 

Yhteistyössä