Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pasi-paita on yksi shipin tärkeitä juttuja ainakin mulle. Bojan sai sen finaalin jälkeen - missä, ketä muita siellä oli. Oliko jäähyväislahja viimeisen ja yhdessä vietetyn yön jälkeen?
Muistaako joku, mikä pelinumero B:n saamassa Pasi-paidassa on? Finaalin jälkeisessä juhlinnassa saunarekalla näkyivät numerot 1 ja 3, ja numero 2 on ollut muissa tilanteissa Henrin päällä. Jos B:n paita oli nro 4, sitten tästäkään ei voi päätellä, missä vaiheessa finaalin jälkeen B sai paidan.
 
vierailija
Muistaako joku, mikä pelinumero B:n saamassa Pasi-paidassa on? Finaalin jälkeisessä juhlinnassa saunarekalla näkyivät numerot 1 ja 3, ja numero 2 on ollut muissa tilanteissa Henrin päällä. Jos B:n paita oli nro 4, sitten tästäkään ei voi päätellä, missä vaiheessa finaalin jälkeen B sai paidan.
Yritin googlata ”pasivision” jos sillä olisi löytänyt sen kuvan B:stä paita päällä. Sen sijaan opin että PASIvision on tietokoneohjelma joka arvioi psoriasis-ihottuman vakavusastetta skannattujen kehokuvien avulla. 😂
 
vierailija
Tällä videolla näkyy sitä Pasi-paitaisten finaalinjälkeistä juhlintaa. Numero 1:n selässä lukee Pätsi (on käsittääkseni se Fuengirolan mysteerimies) ja nro 3:n selässä Pasi. Sanoiko Bojan silloin haastattelussa jotain siitä Pasi-nimestä?

 
vierailija
Tällä videolla näkyy sitä Pasi-paitaisten finaalinjälkeistä juhlintaa. Numero 1:n selässä lukee Pätsi (on käsittääkseni se Fuengirolan mysteerimies) ja nro 3:n selässä Pasi. Sanoiko Bojan silloin haastattelussa jotain siitä Pasi-nimestä?

Ei muuta kuin, että Pasi on Käärijän lempinimi.
 
vierailija
Ei muuta kuin, että Pasi on Käärijän lempinimi.
Juu, niinhän se olikin. Kävin äsken katsomassa uudelleen sen haastattelun. B ei tosiaan kerro saaneensa juuri Pasi-nimellä olevaa paitaa, vaan kertoo Pasivision -nimen johtuvan Käärijän Pasi-lempinimestä. Vieläkin on siis selvittämättä, mikä nimi Bojanin saaman paidan selässä on ja mikä paidan numero on.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. :D Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. :D Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
Tämäpä 🤭 Ihan kuin K olisi ihan tarkoituksella halunnut jotenkin merkata Bn, tehdä kaikille selväksi että tuo muuten on minun brother-maybe-something-more tuossa.

Jeresus sentään, ei tästä paatista pääse ikinä pois. Vaan en kyllä kirveelläkään lähtisi.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
Onneksi B sentään osasi arvostaa paitaa. Ainakin haastattelussa oli siitä ja sen ainutlaatuisuudesta kovin otettu ja tohkeissaan. ☺
 
vierailija
Jotenkin kun miettii K läheisten ihmisten ulos näkyvää suhtautumista Bojaniin se vaikuttaa aika hyväksyvältä ja erityislaatuiselta. Pohdin joskus Jessenkin kommentteja liittyen Bojaniin heti viisujen jälkeisessä haastattelussa. Ei se ihan sellaista kommentointia ollut jota on totuttu vastavassa tilanteessa kuulemaan.

Huvitti muuten myös nyt viisuissa kuultu Mikko Silvennoisen selkeän miettimishetkisen jälkeinen määrittely Bojanin ja Käärijän suhteesta. Siinä oli puheessa ihan selkeästi tauko jolloin mietti mikä on oikea määritelmä ja sehän kuului viisupoikaystävä.
 
vierailija
Jotenkin kun miettii K läheisten ihmisten ulos näkyvää suhtautumista Bojaniin se vaikuttaa aika hyväksyvältä ja erityislaatuiselta. Pohdin joskus Jessenkin kommentteja liittyen Bojaniin heti viisujen jälkeisessä haastattelussa. Ei se ihan sellaista kommentointia ollut jota on totuttu vastavassa tilanteessa kuulemaan.

Huvitti muuten myös nyt viisuissa kuultu Mikko Silvennoisen selkeän miettimishetkisen jälkeinen määrittely Bojanin ja Käärijän suhteesta. Siinä oli puheessa ihan selkeästi tauko jolloin mietti mikä on oikea määritelmä ja sehän kuului viisupoikaystävä.
Mukavalta ja hyväksyvältä kyllä. Joskus silti mietin, onkohan kukaan lähipiirissä koskaan kysynyt K:lta olisiko K:lla voinut olla todellisia tunteita B:tä kohtaan, vai onko kaikki aina kuitattu vähän humoristisesti ns. spesiaalilla kaveruudella. En tiedä, mutta eipä se kyllä mulle kuulukaan.
 
vierailija
Mukavalta ja hyväksyvältä kyllä. Joskus silti mietin, onkohan kukaan lähipiirissä koskaan kysynyt K:lta olisiko K:lla voinut olla todellisia tunteita B:tä kohtaan, vai onko kaikki aina kuitattu vähän humoristisesti ns. spesiaalilla kaveruudella. En tiedä, mutta eipä se kyllä mulle kuulukaan.
Eiköhän ne ole käyneet tämänkin asian läpi ainakin jollakin tasolla. Toivottavasti se on ehtinyt ihan oikeasti pohtia, mistä tässä oli kysymys ja analysoida omia tunteitaan. Jos sulla on vahva heterotausta, kuten varmasti on, voi tällaisten tunteiden käsitteleminen ja etenkin niiden hyväksyminen olla haastavaa. Toisaalta jo täysi-ikäisiä omia lapsia ja heidän kaveripiiriään seuratessa on kyllä huomannut sen, miten avoimia tän päivän nuoret aikuiset ovat erilaisille suhteille. Tilanne on aiva eri kuin tälläisen viisikymppisen nuoruudessa.

Minusta oli enemmän kuin erikoista, että Kärtsän perhe majoitti (näin olen ymmärtänyt) koko bändin kotiinsa ennen Helsingin keikkaa. K.lla tuntuu olevan hyvät ja reilut välit vanhempiinsa, ja heillä varmaan edelleen jonkinlainen "suojeluasenne" poikaansa kaiken K:n sairastelun ja muun jälkeen. Äiti myös biletti K:n kaveriporukan kanssa JOn lauantain keikalla Kultsalla.

Pistäkääpä kohdallenne. Moniko ottaisi kolmekymppisen lapsensa ulkomailta tulevan 5-henkisen kaveriporukan kotiinsa ja kestitsisi heitä? Kielen kanssakin on varmasti ollut ongelmia. En minä ainakaan.

Ja kyllä - tarkistussana on ÄITI.
 
vierailija
Jotenkin kun miettii K läheisten ihmisten ulos näkyvää suhtautumista Bojaniin se vaikuttaa aika hyväksyvältä ja erityislaatuiselta. Pohdin joskus Jessenkin kommentteja liittyen Bojaniin heti viisujen jälkeisessä haastattelussa. Ei se ihan sellaista kommentointia ollut jota on totuttu vastavassa tilanteessa kuulemaan.

Huvitti muuten myös nyt viisuissa kuultu Mikko Silvennoisen selkeän miettimishetkisen jälkeinen määrittely Bojanin ja Käärijän suhteesta. Siinä oli puheessa ihan selkeästi tauko jolloin mietti mikä on oikea määritelmä ja sehän kuului viisupoikaystävä.

Multa on lipsahtanut ohi Jessen haastattelu heti viisujen jälkeen. Muistaako joku, mitä hän asiasta sanoi?
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
En ole koskaan tullut ajatelleeksi tuota Pasi-paita juttua muiden paitojen omistajien kannalta. Kyllähän se varmasti on täyttynyt vähintäänkin erikoiselta näyttää, että spesiaaliksi tarkoitettu paita päätyykin slovenialaisen hymypojan päälle 😂. En muuten usko, että kukaan on kehdannut kysyä että miksi.
 
vierailija
Meinaan kun onhan siinä muitakin puolia, sopivasti päättäväisyyttä ja ripaus tiukkuuttakin, niin kontrastina tuo vähän pikkupoikamainen innostuva puoli on vallan mainio.
Sekä B että K ovat niin kiehtovia ja monipuolisia persoonia, että heitä jaksaa varmasti seurata ja ihailla vielä pitkään. 😍
Tämä on siis eri Jesse kuin Jesse Voss. .
Kyllähän haastattelussa on nimenomaan Jesse Voss, Jeren pitkäaikainen ystävä ja nykyään taitaa olla Käärijän kiertuemanageri
 

Yhteistyössä