LaitanyveenätmsvaikkahuomennaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe niiin mikä muki-episodi teillä oli? Vai onko painokelpoista tekstiä? =)
Mulla on liukuma töissä 7-9, mutta menen aina jos mahdollista jo klo 7-7.15 duuniin. Pääseepi sitten aiemmin poies taikka voipi pitää saldovapaita. Miehen työaamuina (siis silloin kun pääsee aamulla töistä) pääsen yleensä vasta klo 9 töihin, joten saldoa toisaalta tarvitseekin keräillä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Moneltaheräät? =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mulla soi klo 5.30. Kun sä heräät, mä istun jo ratikassa. Mä olen nyt parina viime yönä nukkunut niin hyvin, ettei haittaa vaikka ensi yö menisi viiden tunnin unilla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsvarmaan lähtäpehkuihin...kellopiriseetaas6.40 :snotty:
Mullasiis töaamuina4.45...työtalkaa6.30 =)
*muoks*olihan setossa
Mä vähän luulen että omalla kohdalla se on pari viikkoa ja sit oliskin taas valmis jäämään kotiin! Ei vais, tää on nyt kyllä oikeasti nähty, jos sitten vuoden päästä vielä pienen hoitovapaapätkän pitäis ennenkun se kokonaan loppuu, niin se on sit eri juttu-mut pidemmäksi aikaa, nou tänks.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutluultavastivuositöissäja tahon takaskotiinAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Oon tässä kohta neljän vuoden jälkeen todennut ihan saman...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon ollu elämästäni noin9vkotiäitinä...ehkäpä tääon nähty
Nuo lakanat ovat kyllä ihania, mutta kun meillä on niin hirveästi lakanoita jo muutenkin. Ehkä lapsille sitten, kun siirtyvät aikuisten kokoon. Pyyhkeistä haaveilen ja niitä varmaan voikin keräillä sitten, kun astiat on kasassa (siis jos joku kysyy lahjavinkkiä tms. )Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meillä on miehen kanssa kahdet Muumi-pussikset: Ruusumuumit ja Satumuumit. Ihania ovat! :heart: Lapsella on myöskin kahdet, v.punaiset ja v.siniset. Pyyhekitä ei ole kuin lapsella; kasvopyyhkeitä ja yksi kylpypyyhe, mutta sitten löytyy keittiöpyyhettä ja paaljon astioita, kirjoja ja jokunen lelukin. Mä olen Muumi-hullu! :saint:
Meillä niitä on pyydetty lahjoiksi, kun joku on kysynyt. Itsekin olen kyllä sortunut muutamia ostamaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluaisin muumikulhoja, mut ovat aikas arvokkaita ostaa niinku muuten vaan. :/
Mä en oo kehdannu vielä pyytää, kun tuntuu että 16 euron kulho on aikas kallis? :/Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Meillä niitä on pyydetty lahjoiksi, kun joku on kysynyt. Itsekin olen kyllä sortunut muutamia ostamaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluaisin muumikulhoja, mut ovat aikas arvokkaita ostaa niinku muuten vaan. :/
Joo, sai jonkun verran alennusta kun keräsi jotain tarroja (sai kauppalaskun mukaisen määrän tarroja keräilyvihkoon). =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mummo keräs jotain kookaupasta ja oli oastanu haisulipyyhkeen Poijalle
Jees pox holirei! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mutta siis mäkin meen nyt :wave: :wave: siijuleiteralligeiter
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:arvaa vaan, nukuttiinkoAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas: