Hauskalta kuulostaa nuo Annon ja Hissun poitsujen temmellykset! Hymy tosin olis varmaan kaukana, jos meilläkin kävis samanmoinen vilske... Kaikenlaista meilläkin viritellään, mutta ei ihan noin hurjia sentään.
Älkää y llyttäköAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Mites pyyhkeet? Niitä olisi kanssa mukavasti saatavilla. Niistä meillä ei vielä ole kuin Pikku Myyt ja Haisulit :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin ja älä unohda yhteensopivia yöasuja!!! :headwall: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2kk sittenmeilläoli4joulupukiltasaatua muumimukia...nytsiis9,kohta 10 Seuraavaksi niihinkulhot?
*hymyilee tekohymyä*
Eiks se tiimarivihko oo jo hukkunut! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Varo,menee kohta jumiin taasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aina pitää löytää asioiden hyvät puolet!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eimuuten mee niin paljotilaa,kun jättää välilönnitjaosan kijaimista pois :xmas:
Katos tätä: K y l l ä m e n e e t i l a a
Joo,taitaanepitkäännukkumisetollaohijo1,5vuottasittenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No miesaan sittevklAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hähhhäää! mäpä saan nukkua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsvarmaan lähtäpehkuihin...kellopiriseetaas6.40 :snotty:
niin, siis jo poika ei herätä jo seiskalta, minkä se varmasti tekee :kieh:
Tai ontääkin jo pitkään nukkumista,kun kohta sealkaasoimaan 4.45 :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Varo,menee kohta jumiin taasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aina pitää löytää asioiden hyvät puolet!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eimuuten mee niin paljotilaa,kun jättää välilönnitjaosan kijaimista pois :xmas:
Esikolla on muumipussilakanat! Ihkut :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää y llyttäköAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Mites pyyhkeet? Niitä olisi kanssa mukavasti saatavilla. Niistä meillä ei vielä ole kuin Pikku Myyt ja Haisulit :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin ja älä unohda yhteensopivia yöasuja!!! :headwall: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2kk sittenmeilläoli4joulupukiltasaatua muumimukia...nytsiis9,kohta 10 Seuraavaksi niihinkulhot?
*hymyilee tekohymyä*
No siihenhän on vain yksi keino...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mutta hitto, että nää "vapaat" tekee huonoa mulle! HALUAN TAKAS KOTIÄIDIKS!
Luojan kiitos, ei menny muutossa hukkaan. Joka ilta vaklaan täällä taustalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks se tiimarivihko oo jo hukkunut! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Varo,menee kohta jumiin taasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aina pitää löytää asioiden hyvät puolet!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eimuuten mee niin paljotilaa,kun jättää välilönnitjaosan kijaimista pois :xmas:
Ravijoella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Oottekskuinlähellä?
Luin oman viestin uudelleen, että nää "varpaat"...ja tuli mieleen ne muovipussisessiotAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:No siihenhän on vain yksi keino...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mutta hitto, että nää "vapaat" tekee huonoa mulle! HALUAN TAKAS KOTIÄIDIKS!
Joomielaitoin sen sulki joku oon tekemässäl'ähtöö maateAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*tarkistaa jaffen pulssin* :xmas:
Naamassa lukee ....... on poissa!
lukihäiriötä pukkaa kun tästä luin, että eskolla taitaa olla nukkuma-aikaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Esikolla on muumipussilakanat! Ihkut :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää y llyttäköAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Mites pyyhkeet? Niitä olisi kanssa mukavasti saatavilla. Niistä meillä ei vielä ole kuin Pikku Myyt ja Haisulit :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin ja älä unohda yhteensopivia yöasuja!!! :headwall: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2kk sittenmeilläoli4joulupukiltasaatua muumimukia...nytsiis9,kohta 10 Seuraavaksi niihinkulhot?
*hymyilee tekohymyä*
Mulla soi klo 5.30. Kun sä heräät, mä istun jo ratikassa. Mä olen nyt parina viime yönä nukkunut niin hyvin, ettei haittaa vaikka ensi yö menisi viiden tunnin unilla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsvarmaan lähtäpehkuihin...kellopiriseetaas6.40 :snotty:
Piti hetkikelata Elitonne itäänpäin =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ravijoella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Oottekskuinlähellä?
Aina sä oot menossa jonnekkin! :xmas: :| *möksöttää*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joomielaitoin sen sulki joku oon tekemässäl'ähtöö maateAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*tarkistaa jaffen pulssin* :xmas:
Oon tässä kohta neljän vuoden jälkeen todennut ihan saman...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon ollu elämästäni noin9vkotiäitinä...ehkäpä tääon nähty
Moneltaheräät? =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mulla soi klo 5.30. Kun sä heräät, mä istun jo ratikassa. Mä olen nyt parina viime yönä nukkunut niin hyvin, ettei haittaa vaikka ensi yö menisi viiden tunnin unilla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsvarmaan lähtäpehkuihin...kellopiriseetaas6.40 :snotty:
Saattaapi Eskollakin tuollaset olla, mene ja tiedä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lukihäiriötä pukkaa kun tästä luin, että eskolla taitaa olla nukkuma-aikaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Esikolla on muumipussilakanat! Ihkut :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää y llyttäköAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Mites pyyhkeet? Niitä olisi kanssa mukavasti saatavilla. Niistä meillä ei vielä ole kuin Pikku Myyt ja Haisulit :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin ja älä unohda yhteensopivia yöasuja!!! :headwall: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2kk sittenmeilläoli4joulupukiltasaatua muumimukia...nytsiis9,kohta 10 Seuraavaksi niihinkulhot?
*hymyilee tekohymyä*
:hug: :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aina sä oot menossa jonnekkin! :xmas: :| *möksöttää*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joomielaitoin sen sulki joku oon tekemässäl'ähtöö maateAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*tarkistaa jaffen pulssin* :xmas:
Meillä saisi lasten puolesta kyllä nukkua aamulla yli kahdeksaan, mutta nyt on kilpikonna ruvennut pitämään aamuisin sellaista mekkalaa klo 5-6 välillä, että olen valvonut siksi |O Tänään mummolassa tyttö oli kyllä ilostuttanut heräämällä 5.30. Toivottavasti ei ota tavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mulla soi klo 5.30. Kun sä heräät, mä istun jo ratikassa. Mä olen nyt parina viime yönä nukkunut niin hyvin, ettei haittaa vaikka ensi yö menisi viiden tunnin unilla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäsvarmaan lähtäpehkuihin...kellopiriseetaas6.40 :snotty:
Mutluultavastivuositöissäja tahon takaskotiinAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Oon tässä kohta neljän vuoden jälkeen todennut ihan saman...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon ollu elämästäni noin9vkotiäitinä...ehkäpä tääon nähty
Melkein naapurin puolella juu. :xmas: Tästä on joku kakskytä kilsaa rajalle...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Piti hetkikelata Elitonne itäänpäin =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ravijoella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Oottekskuinlähellä?