En voisi sanoa olevani supertarkka noiden lasten vaatteiden suhteen, mutta minusta niitä on kiva hankkia ja tytön myötä olen kyllä kiinnittänyt yhä enemmän huomiota yhteensopivuuteen. Oli aika ongelma, kun lähdettiin eilen "kaupungille" ja tytöllä oli kirkkaanpunaiset housut ja valkoinen paita - ja kaapissa vain vaaleanpunaisen sävyisiä kenkiä :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No se mun aikaansaaminen riippuu aika lailla asiasta... Mut lasten ja lasten vaatteiden kanssa oon aika tarkka, poikakin osaa jo valita lippiksen sen mukaan mikä sattuu väreihin!
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ntisäntälaittelee loppuihinseiniin lasikuitutapettia...huomenna päästään maalaamaan,tapetoimaan hetikun vaan tapetit saadaan,kunolitilaskamaa....jeeeee....kylläsesiitävalmistuu!!!
Annoin ukaasin ukolle,että 2 viikonpäästätule "muuttoauto"
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ntisäntälaittelee loppuihinseiniin lasikuitutapettia...huomenna päästään maalaamaan,tapetoimaan hetikun vaan tapetit saadaan,kunolitilaskamaa....jeeeee....kylläsesiitävalmistuu!!!
Annoin ukaasin ukolle,että 2 viikonpäästätule "muuttoauto"
vau!!! jos siis tosiaan on 5 hoitajaa 8:lle alle 3v:lle!!! Normisti on 2 hoitajaa per 8 lasta pienten ryhmässä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin ja päiväkotiin soitin tänään...APUA :xmas:
Miss Tärpästikkeli aloittaa 5.10 sellasessa 8 alle 3-v lapsen ryhmässä, olikohan 5 hoitajaa yhteensä jos oikein muistan =)
Suunilleen kuukauden päästä sitten mennään enemmän tutustumaan jne =)
Tossaoli(josoikein ymmäsin) niin 3 ihan hoitajahoitajaajasittenvaihtelevasti 2 työhönharjautujaa/opiskelijaakokoajan....tosinmullameniosaohi mitäseselitti...mutta5hoitajaamullajäimieleenAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:vau!!! jos siis tosiaan on 5 hoitajaa 8:lle alle 3v:lle!!! Normisti on 2 hoitajaa per 8 lasta pienten ryhmässä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin ja päiväkotiin soitin tänään...APUA :xmas:
Miss Tärpästikkeli aloittaa 5.10 sellasessa 8 alle 3-v lapsen ryhmässä, olikohan 5 hoitajaa yhteensä jos oikein muistan =)
Suunilleen kuukauden päästä sitten mennään enemmän tutustumaan jne =)
Ei....eipienen eikä vähänisommankaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:onko siellä tarpeeksi aikaa kiinnittää huomiota pienen ihmisen viesteihin...
Meillä vaikuttais toistaiseksi ainakin riittävänä huomiota kaikille sitä tarvitseville. Ja tää tuli muuten kahden mamman suusta, jotka olivat siellä pari päivää kärpäsenä katossa =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei....eipienen eikä vähänisommankaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:onko siellä tarpeeksi aikaa kiinnittää huomiota pienen ihmisen viesteihin...
Mutta parastaon hvä ainatoivoa =)
Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle *