Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle *
:xmas:
Missäs siun auto on? :/
Kaalilaatikko on hyvää , mut se huushollissa leijuva haju .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon kohta syönyhuomisen ruan :x Mutkun on hyvää
Kaalilaatikkoa
Miten sie sen sinne sait???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle *
Meijän nirppanokka-hajuyliherkkä-jannu tulisisälle ni melkeen oksensiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kaalilaatikko on hyvää , mut se huushollissa leijuva haju .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon kohta syönyhuomisen ruan :x Mutkun on hyvää
Kaalilaatikkoa
Muutettiin rahaksi. Oli vähän turhan kallis auto tällaiselle kotiäidille. Ajateltiin että parempi luopua kun autojen arvokin laskee vauhdilla näin lamassa. Lisäksi vähän turhan pieni meidän perheelle (muistanette sen ratasepisodin kaupan pihassa). Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miten sie sen sinne sait???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
Niin meijänki autoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Muutettiin rahaksi. Oli vähän turhan kallis auto tällaiselle kotiäidille. Ajateltiin että parempi luopua kun autojen arvokin laskee vauhdilla näin lamassa. Lisäksi vähän turhan pieni meidän perheelle (muistanette sen ratasepisodin kaupan pihassa). Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miten sie sen sinne sait???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
Kyllä sitä kummasti kaikkeen tottuu, tosin silloin kun nettikään ei toiminut pariiin viikkoon...silloin teki vähän tiukkaa! Sanoinkin kaikille että ei oo autoo, ei oo nettii, seuraavaksi varmaan sitten hajoo kännykkä ja kynistäkin on jo kaikki terät poikki esikon piirtämisharjoittelun tuloksena... Eli ei voi ees kirjeitä kirjoittaa... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kyllä sitä kummasti kaikkeen tottuu, tosin silloin kun nettikään ei toiminut pariiin viikkoon...silloin teki vähän tiukkaa! Sanoinkin kaikille että ei oo autoo, ei oo nettii, seuraavaksi varmaan sitten hajoo kännykkä ja kynistäkin on jo kaikki terät poikki esikon piirtämisharjoittelun tuloksena... Eli ei voi ees kirjeitä kirjoittaa... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kuin sie voit olla --> ???? Mieolisin |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :wave: =)
Nyt onneksi tilanne jo vähän korjaantunut!
...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
VäenöAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
Eipä oo enää! Nyt tarttis vissiin suorittaa sille sisäpesu. On meinaas ratti homeessaAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
OivoiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eipä oo enää! Nyt tarttis vissiin suorittaa sille sisäpesu. On meinaas ratti homeessaAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Villi arvaus: Jaffe lähti roudaamaan jotain sementtipussia ja verkkis taustailee :wave: !
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis::wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Villi arvaus: Jaffe lähti roudaamaan jotain sementtipussia ja verkkis taustailee :wave: !
Jaffe lähti miettimään takan edus laatoitusta asenjälkeen nkkumaan, kllä NUKKUMAAN!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Villi arvaus: Jaffe lähti roudaamaan jotain sementtipussia ja verkkis taustailee :wave: !
Eikä... Ja meillä oli tosiaan pieni jo viime keväänä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sovitettiin neidille viime keväinen Huppa-haalarijaseoli kuinolikinoikeinsopiva Menee ainakin nytsksn,hvällälykylläkeväänki....