Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :D :wave: =)

*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle ;) *
Kuin sie voit olla --> :D ???? :LOL: :LOL: Mieolisin |O |O |O |O


:xmas:
Missäs siun auto on? :/
Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .
:eek: Miten sie sen sinne sait??? :eek:

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :D :wave: =)

*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle ;) *
Kuin sie voit olla --> :D ???? :LOL: :LOL: Mieolisin |O |O |O |O


:xmas:
Missäs siun auto on? :/
Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .
:eek: Miten sie sen sinne sait??? :eek:

:xmas:
Muutettiin rahaksi. Oli vähän turhan kallis auto tällaiselle kotiäidille. Ajateltiin että parempi luopua kun autojen arvokin laskee vauhdilla näin lamassa. Lisäksi vähän turhan pieni meidän perheelle (muistanette sen ratasepisodin kaupan pihassa). Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :D :wave: =)

*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle ;) *
Kuin sie voit olla --> :D ???? :LOL: :LOL: Mieolisin |O |O |O |O


:xmas:
Missäs siun auto on? :/
Mun auto on ukon pankkitilillä :xmas: .
:eek: Miten sie sen sinne sait??? :eek:

:xmas:
Muutettiin rahaksi. Oli vähän turhan kallis auto tällaiselle kotiäidille. Ajateltiin että parempi luopua kun autojen arvokin laskee vauhdilla näin lamassa. Lisäksi vähän turhan pieni meidän perheelle (muistanette sen ratasepisodin kaupan pihassa). Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
Niin meijänki auto :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :D :wave: =)

*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle ;) *
Kuin sie voit olla --> :D ???? :LOL: :LOL: Mieolisin |O |O |O |O
Kyllä sitä kummasti kaikkeen tottuu, tosin silloin kun nettikään ei toiminut pariiin viikkoon...silloin teki vähän tiukkaa! :LOL: Sanoinkin kaikille että ei oo autoo, ei oo nettii, seuraavaksi varmaan sitten hajoo kännykkä ja kynistäkin on jo kaikki terät poikki esikon piirtämisharjoittelun tuloksena... Eli ei voi ees kirjeitä kirjoittaa... :headwall: :LOL:

Nyt onneksi tilanne jo vähän korjaantunut! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa mä pääsen huomenna hammaslääkäriin!!! :D :wave: =)

*neljä viikkoa kotona ilman autoa ja nyt saa auton lainaksi huomiselle päivälle ;) *
Kuin sie voit olla --> :D ???? :LOL: :LOL: Mieolisin |O |O |O |O
Kyllä sitä kummasti kaikkeen tottuu, tosin silloin kun nettikään ei toiminut pariiin viikkoon...silloin teki vähän tiukkaa! :LOL: Sanoinkin kaikille että ei oo autoo, ei oo nettii, seuraavaksi varmaan sitten hajoo kännykkä ja kynistäkin on jo kaikki terät poikki esikon piirtämisharjoittelun tuloksena... Eli ei voi ees kirjeitä kirjoittaa... :headwall: :LOL:

Nyt onneksi tilanne jo vähän korjaantunut! :D
:LOL: :LOL: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on... :D
Eipä oo enää! :D Nyt tarttis vissiin suorittaa sille sisäpesu. On meinaas ratti homeessa :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vedettiin puun alta vuoden seissyt hieno Saab. Se kysyy kyllä vähän luonnetta kun sillä ajelee, mutta on halpa ylläpitää ja sillä pääsee. :xmas:
...alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Saappi on... :D
Eipä oo enää! :D Nyt tarttis vissiin suorittaa sille sisäpesu. On meinaas ratti homeessa :LOL: :LOL:
Oivoi :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sovitettiin neidille viime keväinen Huppa-haalarijaseoli kuinolikinoikeinsopiva :D Menee ainakin nytsksn,hvällälykylläkeväänki.... :D
:eek: Eikä... :LOL: :LOL: Ja meillä oli tosiaan pieni jo viime keväänä... :whistle: :xmas:

Mä koitin eilen uudelleen neidille Jonathanin haalarin niin että laitoin alle fleecepuvun ja kengät jalkaan-ei se nyt niin iso olekaan mitä alkujaan näytti, reilu kyllä, mut menee jo nyt. =) Koko siis 92cm ja Jonathanin tuntien ei ihan pientä mitoitusta... :xmas:

 
Kävin vähän tuulettumassa kaupoilla ja löysin ihanan kerrossängyn, joka varmaankin muuttaa ensi viikolla meille. Jospa esikko nukkuis yläsängyssä ja pikkumies alasängyssä. Ei oo ees mitenkään korkea sänky. Viikonloppuna vien ukon katsomaan mitä on mieltä ja sitten tehdään lopullinen päätös =)
 

Yhteistyössä