Terse!
Onnittelut kävelijöille :flower: !!!
Kiva kuulla, miten itse kullakin nuo päiväkodin aloitukset menee. Tsemppiä vaan kaikille helmille ja mammoille! Meillä jatketaan nyt edelleen näin, että tyty on kotona ja käydään vuoropäivinä töissä, kun siihen kerran on mahdollisuus. Alunperinhän meilläkin piti olla pk:n aloitus nyt syksyllä edessä...
Tänne ei mitään erityistä. Tänään käytiin 1,5 v. neuvolassa. Mitoiksi (vaivoin!) saatiin 78,7 ja 9,6. Kasvu tasoittunut sinne jonnekin -1 käyrän tuntumaan. Kovasti kehuja sateli, vaikka neiti ei todellakaan ollut yhteistyöhaluinen
. Muuten siis meni ja touhotti ihan iloisena ja torninkin rakensi ja höpötteli, mutta sitten kun piti mitata, punnita tai tutkia :kieh: . Jouduin kyllä tosissani pitelemään, että sain raivoavan tytön pysymään suht paikoillaan. Lääkäriä potki, kun kiemurteli ja kirku mun sylissäni :ashamed: . Ei siis oikein pitänyt tuosta tutkimusosiosta
. Mutta eipä meillä ole sairasteltu, eikä niinollen ole tottunut lääkärillä käymään, joten kaippa raasu ihan tosissaan pelkäsi, kun oikein tarrautu muhun kiinni, kun lääkäri lähesty. Tosin tuo lääkärikin kyllä on hieman...hmmm...(melkein olisin itekin voinut potkaista jos olisin uskaltanut :snotty: :ashamed:
).
Toisaalta kiva kun tulee jo syksy ja alkaa taas muskarit ja kerhot ym. Vaikka en kyllä tiedä miten meidän "minä itte-neidin" kanssa tuo muskari enää onnistuu, kun ei malta olla paikoillaan. Noh, katsotaan.
Kauppareissut on nykyään myös melko mielenkiintoisia, kun ei halua istua kärryissä yhtään, aina pitäisi itse kävellä. Mutta kaippa se on ihan hyväkin, että on innokas ja omatoiminen :heart: .
Ootteko katellu uutta Me & I-mallistoa? Meillä ois kerhossa lähiaikoina esittely ja muutama ihan kiva siellä näytti olevan kun kävin kurkkaamassa. Mitään ei tosin tarvittais :ashamed: . Talvivaatteetkin on aikalailla valmiina odottamassa, kun alesta hommasin, mutta taitaa neiti hukkua 86 cm haalariinsa
.