Jokos se taas tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:The BEST!! B)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ehkä maailman turhin ohjelma... :xmas: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut kohta alkaa BB
Jokos se taas tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:The BEST!! B)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ehkä maailman turhin ohjelma... :xmas: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut kohta alkaa BB
Ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:(menisi itse vain kerhoon, mutta hakisi sitten tytön päiväkodista ja hoitaisi iltapäivän)
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:-tai sit jos jotain tuliskin, niin se tulee just silloin kun lasten iltapuuhat kesken. :kieh:
Älä muuta sano! :headwall:
Meillä tuli kans poitsulle 1, sit 4, sit 2 ja 3 puuttuu vielä. Ei mennyt niinkun kirjasta luin ja ihmettelin kun selkeesti hampaat vaivas ja mitään ei näkyny kun tekikin sinne poskeen hampaita! Siis kun noita 2 odottelin seuraavaksi tulevan ja tulikin 4.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:[quote="Muori"
Pitää sellainen tieto jakaa teidän kanssa, että meidän neidille on alas puhjennut 4. hammas. 2. ja 3. hammas tosin puuttuu välistä. Ei sitte voi mitään tehdä niin kuin muut ikätoverit. :headwall:
Mahtaakohan olla peipposella vieroitusoireita...? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Taitaa edelleen olla netti rikkivikanen :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:MUTTA MISSÄ ON PP!!??
Onnittelut kävelijöille! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Onnea pikku kävelijälle! :flower: =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Meidän pikku-ukkeli kävelee Suurimmaksi osaksi vielä konttaa, mutta lyhyet matkat taittuu jo ilman tukea.
Vihdoin ja viimein ja olen niin happy!!!!!
Minä ja pikku-ukkeli 1v6kk :wave:
Meilläkin on alettu viikon sisällä kävelemään. Suurimmaksi osaksi neiti menee vielä polvillaan eteenpäin Kipparikallen Hajuherneen tyyliin, mutta hyvin pysyy halutessaan jo kävellessäkin pystyssä.
Mulla olis ainakiAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mahtaakohan olla peipposella vieroitusoireita...? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Taitaa edelleen olla netti rikkivikanen :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:MUTTA MISSÄ ON PP!!??
Juu, erilaisia ovat, ja hyvä niin. Meillä taas sanottiin ekat oikeat sanat 10kk sitten, mutta on kävelty "vasta" 3kk.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onnea kävelijöille :flower: :flower:
Niin nämä on erilaisia, meillä on kävelty jo 8kk ajan =)
Tänään varasin neidille 1½v neuvolan...ehkä ois voinu aikasemminki olla liikkeellä, kun eilen tuo tuli täyteen No parempi myöhään...vai miten se meni :xmas:
No, aika saatiin sitten niinkin aikaseen, kun syyskuun loppuun...että olis ennemminki 1v8kk neuvola melkeen No, ei sillä kuulemma niin väliä...
Peesaan..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, meillä on tosiaan äidin ikuinen vauveli. Viikon verran on kävellyt, eikä toi sanavarastokaan kata juuri muuta kuin: hei - hei, auva (koira), kakka (kukka) ja joskus pää-pää (päivää ) kädestä tervehtiessä. Mutta musta ns. huoliraja kävelyssä on 1,5 vuotta ja puheessa 2 vuotta.