Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Mä luulen, et meilläkin toi junarata olis vasta joskus myöhemmin suosittu. Mutta on sen verran kallis hankinta, jos haluaa vähänkin isomman radan, että olis varmaan fiksua alkaa pikkuhiljaa keräämään sitä. Sais sitten vaikka rippilahjaks ostaa loput osat :p :LOL:
 
Nyt on mentävä nukkumaan, kun aamulla taas aikainen herätys kisoihin. Onneksi poika jäi mummolaan ja tulee sieltä vaarin kanssa, niin on vain yhden lapsen aamutoimet hoidettavana. Hauskaa illan jatkoa kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuommoine Postimies Pate -leikkisetti vois olla meillä myös kova sana :LOL:
Huomenna menen siis kauppaan ja ostan tuon, sitten sen parkkihallin ja farmin ja sellainen keitiökin olis hieno... B)
Suosittelen kahta työpaikkaa! :LOL:

...tai ainakin palkkapäivänä kahta pulleaa palkkakuittia... :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Minkähän hintaisia nuo on...siis raskisko ostaa ihan muuten vaan :p
Tota mäkin aina mietin, et raaskinko ostaa kalliita leluja, jos ei oo syntymäpäivä, joulu tms. Enpä kyllä oo oikein muuten ostellutkaan, mut koska poju on esikoinen, niin joskus on pakko ostaa, muuten saisi uusia leluja tosi harvoin, ku joulu ja syntymäpäivä on kuitenki molemmat aika lähekkäin.
Niinpä. Ja meillä on nimpparitkin parin kuukauden sisään. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuommoine Postimies Pate -leikkisetti vois olla meillä myös kova sana :LOL:
Huomenna menen siis kauppaan ja ostan tuon, sitten sen parkkihallin ja farmin ja sellainen keitiökin olis hieno... B)
Suosittelen kahta työpaikkaa! :LOL:

...tai ainakin palkkapäivänä kahta pulleaa palkkakuittia... :D :wave:
Onneks tuli lomarahat just. :p

 
Tulin siihen tulokseen, ettö vielä voi ostella omien rahojen mukaan, kun ei vielä osaa poika pyytää eikä tajua erityisesti, että mistä niitä leluja saa/tulee...kaupassa kyllä katselee leluja,mutta ei yritäkään ottaa niitä mukaansa. VIELÄ.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tulin siihen tulokseen, ettö vielä voi ostella omien rahojen mukaan, kun ei vielä osaa poika pyytää eikä tajua erityisesti, että mistä niitä leluja saa/tulee...kaupassa kyllä katselee leluja,mutta ei yritäkään ottaa niitä mukaansa. VIELÄ.
Näin mäkin olen ajatellut. Sit kun oppii pyytämään, niin ei enää tipu kuin merkkipäivinä ja aniharvoin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[/b]Ieva niin ja mistä tiiät et mä oon mä! Onks toi mun kuva jotenkin helppo tunnistaa minuksi? ;) :LOL:
Yhteisistä kavereista on helppo arvata. :xmas:
Kai se on sitten lähdettävä arvaamaan!?!?! :LOL: :LOL:
Sullon kyllä tosi näköinen kuva varmaan. :D
Kyllä! :D
 

Yhteistyössä