Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Meillä toi kahden palikan pinoamistehtävä oli jo 1v neuvolassa :eek:
Meillä ei ollut sitä, mutta lapsi otti omatoimisesti palikat ja rakensi tornin (en muista montako palikkaa oli, useampia kuin kaksi kuitenkin). Tämän jälkeen otti muotopalapelin ja teki sen. :D

Meillä on muuten tällä hetkellä ehdottomia lemppareita leluissa muoviset elukat. Olemme miehen kanssa aina silloin tällöin kaupunki- /kauppareissulla ostaneet lapselle yhden eläimen, niitä sellaisia aidon näköisiä saksalaisia, jos joku tietää, niin ne ovat nyt pop. Niitä on ilmeisen mukava kuljetella ja matkia ääniä.
 
Me olemme edelleen reissun päällä Keski-Suomessa. Mies lähti eilen aamulla kotiin, mutta viivymme lapsen kanssa vielä perjantaihin saakka. Mukavaa on ollut! Olen tavannut paljon paljon vanhoja kavereita, olemme shoppailleet ja vaan oltu porukoiden kanssa. Huomenna menemme katsomaan siskoni pesispeliä ja treffaan yhtä kaveria vielä. Torstaina taidan mennä Suomi-Pop -festareille. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Täällä suunnittelen esikon synttäreitä :heart: .
onko isotkin pilleet? pahvihattuja, serpentiiniä, ilmapalloja, popcornia ja kakkua :p
Varmaan olis jos tyttö sais päättää. :LOL:

Popcornit unohdetaan, muuten niitä löytyy vielä joulunakin pitkin poikin huushollia. Pahvihatut...ehkä ei. Serpentiinit...joo jos löytyy jostakin tämän roinan keskeltä. Kakku ilman muuta! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Nyt satelee kysymyksiä, mitä tyttö haluaa lahjaksi? Ei oo siis mitään ideoita... :xmas:
sadetakki,kumpparit, reppu, kengät (näitä meillä tarvitaan ;) )
kirjoja, palapelejä, piirrustus/askartelujuttuja, joku uud dvd (madagaskar, Bolt...)
 
Minä olen löytänyt kirppikseltä FP:n maatilan (isompi ja sellainen aika pieni) ja sellaisen missä on villieläimiä (missä myös äänet tallella). Molemmat lapset ovat niillä kohtalaisesti leikkineet, tyttö lähinnä toistaiseksi laittaa niitä eläimiä maatilalla ovista edestakaisin (ja myös pilttuisiin, kun lehmille ja hevosille on omat - ja niissä myös ovet). Minusta erityisesti ne eläimet ovat ihania ja siksi olen niitä useamman ostellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mutta pilvis, tykkääkös teidän neiti tyttöjen jutuista tyyliin käsilaukut, tukka- tms. jutut jne.?
Kyllä tykkää! Tänäänkin käytiin kirjastossa ja tytöllä oli juhlamekko ja hopeakengät ja hiukset täynnä kaikkea klipsii ja pompulaa... :D Äiti olikin sitten kuin just herännyt!!! :LOL:

Käsilaukkuja neitillä tosin on jo kaksi kappaletta ja hiuslenksuja/klipsejä jonkun verran. Ongelma on vaan se että taitaa olla jo kaikkee... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Entäs joku sellainen meikki-/kampauspää? Onkohan niitä enää edes olemassa... Mä tykkäsin superisti pienenä niistä, mutten koskaan saanut. Nih. Mun lapsi saa kaiken, mitä mä en koskaan saanut. :p :xmas: :ashamed: :whistle: ;) :kieh:
Joo, vähän sama juttu täällä! =)

Mulla oli lapsena kampauspää, jonka meikkasin (meikki ei koskaan lähtenyt pois) ja kun kampasin sen tukkaa harja jäi kiinni ja hiukset irtosivat... :LOL:

Tuolla se on vielä alakerrassa kauhugalleriassa ;)
 

Yhteistyössä