Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Tekis myös mieli FP:n parkkitaloa ja kassakonetta sekä Brion puuhellaa. :ashamed:
Mä ostin pojalle ton parkkitalon joululahjaks, koska MUN teki sitä mieli :whistle: :D Ja FP:n maatilan ostimme joululahjaksi. Se on kans kiva, paitsi että nyt se pitäis laittaa vähäks aikaa jäähylle, ni vois taas kiinnostaa, ku ottaa seuraavaks esiin.
 
Mulla ei oo koskaan ollu hiekkalaatikkoa eikä leikkimökkiä :/ Mut eipä oo kyllä vielä pojallakaan :whistle: Tai hiekkalaatikko olis varmaan jo, jos ei olis tota hiton muurahaisongelmaa, ei tonne pihalle viitsi mitään hiekkalaatikkoa laittaa, ku muurahaiset valtaa sen kuitenkin :headwall: :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mulla ei oo koskaan ollu hiekkalaatikkoa eikä leikkimökkiä :/ Mut eipä oo kyllä vielä pojallakaan :whistle: Tai hiekkalaatikko olis varmaan jo, jos ei olis tota hiton muurahaisongelmaa, ei tonne pihalle viitsi mitään hiekkalaatikkoa laittaa, ku muurahaiset valtaa sen kuitenkin :headwall: :(
Ei mullakaan. Tytöllä on nyt kuitenkin leikkimökki ja hiekkis pappalassa. =) Ei vaan, oikeesti mä olen tietenkin sitä mieltä, että kaikkea kivaa ei ole hyvä olla itsellä. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mulla ei oo koskaan ollu hiekkalaatikkoa eikä leikkimökkiä :/ Mut eipä oo kyllä vielä pojallakaan :whistle: Tai hiekkalaatikko olis varmaan jo, jos ei olis tota hiton muurahaisongelmaa, ei tonne pihalle viitsi mitään hiekkalaatikkoa laittaa, ku muurahaiset valtaa sen kuitenkin :headwall: :(
Ei mullakaan. Tytöllä on nyt kuitenkin leikkimökki ja hiekkis pappalassa. =) Ei vaan, oikeesti mä olen tietenkin sitä mieltä, että kaikkea kivaa ei ole hyvä olla itsellä. :)
Mulla ei ollu leikkimökkii, mut oli hiekkalaatikko ja hieno keinu kaikkine herkkuineen <3

Nyt lapsilla on leikkimökki, hiekkalaatikko, keinusetti, rölli-keinu.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljonkohan tuollainen parkkitalo maksaa? :p :whistle:
En muista yhtään. Prismasta ostin ja olin tosiaan jo kauan siitä haaveillut :D Ja sitten mä haaveilen Brion puisesta junaradasta :heart: Yhtään osaa ei kyllä vielä ole ostettu. Mun lapsuudenaikaisella ihastuksella oli sellainen ja mä oisin voinu leikkiä sillä päivät pitkät, tietty sen pojan kanssa yhdessä... :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljonkohan tuollainen parkkitalo maksaa? :p :whistle:
En muista yhtään. Prismasta ostin ja olin tosiaan jo kauan siitä haaveillut :D Ja sitten mä haaveilen Brion puisesta junaradasta :heart: Yhtään osaa ei kyllä vielä ole ostettu. Mun lapsuudenaikaisella ihastuksella oli sellainen ja mä oisin voinu leikkiä sillä päivät pitkät, tietty sen pojan kanssa yhdessä... :whistle: :LOL:
meillä on starttisetti, mutta ei ole vielä innostunut siitä kertaakaan. Lähinnä meidän koirat käyttää puruleluna niitä raiteita |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljonkohan tuollainen parkkitalo maksaa? :p :whistle:
En muista yhtään. Prismasta ostin ja olin tosiaan jo kauan siitä haaveillut :D Ja sitten mä haaveilen Brion puisesta junaradasta :heart: Yhtään osaa ei kyllä vielä ole ostettu. Mun lapsuudenaikaisella ihastuksella oli sellainen ja mä oisin voinu leikkiä sillä päivät pitkät, tietty sen pojan kanssa yhdessä... :whistle: :LOL:
Poitsu sai 1v lahjaksi tuon Brion ensijunanradan...nyt sitte vois siihen alkaa keräämään lisäosia. Tosin se ei kiinnosta juuri yhtään. Niin tai no, radan purkaminen ja junien viskominen (osaakohan ne lentää?) kiinnostaa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Minkähän hintaisia nuo on...siis raskisko ostaa ihan muuten vaan :p
Tota mäkin aina mietin, et raaskinko ostaa kalliita leluja, jos ei oo syntymäpäivä, joulu tms. Enpä kyllä oo oikein muuten ostellutkaan, mut koska poju on esikoinen, niin joskus on pakko ostaa, muuten saisi uusia leluja tosi harvoin, ku joulu ja syntymäpäivä on kuitenki molemmat aika lähekkäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljonkohan tuollainen parkkitalo maksaa? :p :whistle:
En muista yhtään. Prismasta ostin ja olin tosiaan jo kauan siitä haaveillut :D Ja sitten mä haaveilen Brion puisesta junaradasta :heart: Yhtään osaa ei kyllä vielä ole ostettu. Mun lapsuudenaikaisella ihastuksella oli sellainen ja mä oisin voinu leikkiä sillä päivät pitkät, tietty sen pojan kanssa yhdessä... :whistle: :LOL:
Meillä alkoi Brion junaradan osien ostelu miehen toimesta, kun poika oli alle 1-v. Nyt niitä on ihan "kivasti" :whistle: Mutta saa niistä aika hienojakin, kun on siltaa ja risteyksiä ym. Ongelma on lähinnä, että mihin ne kaikki mahtuvat säilytykseen ja mihin niistä saa rakennettua, että mahtuvat.
 

Yhteistyössä